Jump to content

Martin Keown


Dr. Phil

Recommended Posts

Dette var gledelige nyheter, Martin er tilbake der han hører hjemme. Håper han etterhvert blir medlem av trenerstaben til Wenger, for han har mye å tilføre feks våre unge midtstoppere. Senderos vil få gode råd, sammen med Garry, Connolly osv.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 4 months later...

Hvis det er nokon som kan lære bort tøffhet så er det nok han. Hvis eg ikkje tar helt feil var det vell han som også tipsa Wenger om at han burde bruke Toure som forsvarsspelar. Kjekt å ha han i klubbe, håper han blir værandes i trener staben eller noko liknandes.

Link to comment
Share on other sites

Guest Höstad89_DB10
Herlig å se Keown tilbake, a true Arsenal legend. Og det fins vel ingen bedre læremester for den som ønsker å bli litt tøffere i spillestilen? Han kan jo skremme vannet av selv de tøffeste motstandere på høylys dag. Spør RvN! :huh:

36389[/snapback]

Vet ikke om jeg syns RvN er tøff da.. hehe!!

Link to comment
Share on other sites

Herlig å se Keown tilbake, a true Arsenal legend. Og det fins vel ingen bedre læremester for den som ønsker å bli litt tøffere i spillestilen? Han kan jo skremme vannet av selv de tøffeste motstandere på høylys dag. Spør RvN! :)

36389[/snapback]

Vet ikke om jeg syns RvN er tøff da.. hehe!!

37420[/snapback]

 

Nei, han er kanskje ikke så tøff, ihvertfall ikke sammenliknet med Keown... :) Men RvN er til gjengjeld "dirty"...

Link to comment
Share on other sites

Guest Arsenal_4ever

Hei! :)

 

Jeg leste nettopp en artikkel på arsenal.com. Og jeg lurer da på om det er jeg som har misforstått eller om Keown faktisk er tilbake i Arsenal igjen?? :unsure: :P Link til artikkelen: Why I brought Martin Keown back to Arsenal - Wenger

 

Hvis dette er gammelnytt...så skjønner jeg ikke hvorfor jeg ikke har fått det med meg :blink:

 

Plis...svar. (føler meg litt uttafor akkurat nå) :unsure:

 

Ps! Jeg beklager hvis dette sees på som et unødvendig innlegg :-|

 

Ha en fin kveld :)

Link to comment
Share on other sites

Er nok ikke bare styrken han skal trene <_<

Wenger kommer nok til å sette spillerne 1 og 1 inn sammen med Martin i et "horror-rom" for at han skal lære dem å virke fryktinngytende, fandenivoldske og gi fra seg litt blåmerker og skader utpå matta B)

Link to comment
Share on other sites

Er nok ikke bare styrken han skal trene B)

Wenger kommer nok til å sette spillerne 1 og 1 inn sammen med Martin i et "horror-rom" for at han skal lære dem å virke fryktinngytende, fandenivoldske og gi fra seg litt blåmerker og skader utpå matta ;)

37846[/snapback]

 

Tenker i samme baner! <_<

 

Her har Keown en ting eller to å lære bort. Har savnet en litt fandenivoldske innstilling blant gutta.

Link to comment
Share on other sites

Aha, så dette er gammeltnytt!! Utroolig rart at jeg ikke har fått det med meg :D Jaja...nå ble jeg litt klokere på saken ihvertfall :P

37865[/snapback]

 

 

http://www.wldcup.com/news/2006Feb/2006020...rld_soccer.html

 

 

Wenger er inne på tanken om å kaste Keown inn i laget i gjen.

39245[/snapback]

 

Tviler på om det skjer, men tror faktisk at gamle gode Keown kunne ha bidratt med et triks eller to. Herlig type som alltid ga fullt jern.

 

Forstår at Wenger er bekymret!

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...