Jump to content

Martin Keown


Dr. Phil

Recommended Posts

  • 9 years later...

Bring Martin Keown inn i trener apparatet! Heart and soul, sinne og fysikk!

 

 

Eller Patrick Vieira, jeg har på følelsen at han kunne blåst litt vind i håret på guttene under Liverpool-kampen for eksempel...

 

 

Det hjelper ikke å bringe hverken Keown eller Vieira inn i et trenerapparat ledet av Wenger. Det er bare å se den manglende virkningen av kjeftesmella Lehmann.

Dette er tre personer jeg gjerne ser med videre i Arsenal. Vieira er etter min mening den beste kandidaten blant ex-spillere som en eventuell fremtidig manager, men de er alle bortkastet i apparatet så lenge vår franske enehersker leder dette laget.

Link to comment
Share on other sites

Det er bare å se den manglende virkningen av kjeftesmella Lehmann.

Han har en perifer rolle i nærheten av førstelaget og har vært i jobben i kort tid. Vanskelig for Lehmann å utgjøre mirakler på den tiden. Keown har vist tidligere at hans coaching kan gjøre et såpass middelmådig/dårlig forsvar som Eboue-Senderos-Kolo-Flamini til CL-sluttspillets defensive lag så hans input hadde nok hjulpet..

Link to comment
Share on other sites

Han har en perifer rolle i nærheten av førstelaget og har vært i jobben i kort tid. Vanskelig for Lehmann å utgjøre mirakler på den tiden. Keown har vist tidligere at hans coaching kan gjøre et såpass middelmådig/dårlig forsvar som Eboue-Senderos-Kolo-Flamini til CL-sluttspillets defensive lag så hans input hadde nok hjulpet..

Jeg er på ingen måte uenig i at en person som Keown kan gi viktig input på et slikt område, men jeg stiller fremdeles et spørsmålstegn med hvor mye innflytelse AW er villig å gi han.

 

Da Bould tok over etter Pat Rice som vår nr 2 så var det vel flere av oss som så relativt positivt på at han ansettelse skulle få en positiv innflytelse på lagets defensive spill. Nå husker ikke jeg nøyaktig når, men det var en periode der det virket som at Wenger lot Bould få denne innflytelsen, men så begynte Wenger igjen å legge mer vekt på hans store "kjærlighet" som er den offensive delen av spillet og det virket som det defensive kom i andre rekke.

 

Jeg sier gjerne ja takk til Keown, men skal han få gjort noe skikkelig med forsvaret så må denne lagdelen opp-prioriteres.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...