Jump to content

2013.03.13 Bayern Munchen B


gunnersfan

Recommended Posts

  • Replies 236
  • Created
  • Last Reply

God første omgang. Syns allikevel vi bør kunne utfordre Alaba i større grad med Walcott. Men nå har vi et veldig godt utgangspunkt, forsvaret er bunnsolid så langt (BANK I BORDET) og midtbanen jobber utrolig bra defensivt. Alt kan skje!

Link to comment
Share on other sites

Bra utgangspunkt, ja.

 

Og jeg er ikke enig med kommentator Eggen om at Arsenal trengte 2-0 før pause. Da hadde Bayern hatt 15 minutter på å omstille seg. Mye bedre å få den i andre omgang når den muligheten til omstilling ikke er like stor.

Link to comment
Share on other sites

OptaJoe@OptaJoe

57% - Tomas Rosicky completed only 8 of his 14 passes in the first half vs Bayern, the lowest completion rate of any outfielder. Slapdash.

 

Svakt av tsjekkeren. Nærmest ikke vært involvert i Arsenals sesong, men allikevel forventer jeg bedre enn det der. Jobbet godt defensivt dog, men han burde virkelig ha bidratt med offensivt.

Link to comment
Share on other sites

Fikk akkurat med meg de siste ti minuttene av omgangen. 0-1? Det er jo superbra! Synes Bayern så langt tammere ut enn det de gjorde på Emirates, så dette er ikke umulig.

 

Hadde vært så fett å vært eneste laget videre fra England! Come on Gunners, this is what we're playing for!!

Link to comment
Share on other sites

OptaJoe@OptaJoe

57% - Tomas Rosicky completed only 8 of his 14 passes in the first half vs Bayern, the lowest completion rate of any outfielder. Slapdash.

 

Svakt av tsjekkeren. Nærmest ikke vært involvert i Arsenals sesong, men allikevel forventer jeg bedre enn det der. Jobbet godt defensivt dog, men han burde virkelig ha bidratt med offensivt.

 

Overraskende med den manglende pasningskvaliteten, ja. Det er jo vanligvis hans beste side.

 

Håper han er blitt varmere i trøya nå og viser sin normale pasningssikkerhet i andre omgang!

Link to comment
Share on other sites

Dette Arsenal-laget fortjener fortsatt CL-spill.

 

Bra utgangspunkt, ja.

 

Og jeg er ikke enig med kommentator Eggen om at Arsenal trengte 2-0 før pause. Da hadde Bayern hatt 15 minutter på å omstille seg. Mye bedre å få den i andre omgang når den muligheten til omstilling ikke er like stor.

 

Ja, heldigvis scoret vi ikke mer enn ett mål ... Neida. Jeg forstår hva du mener. ;)

Link to comment
Share on other sites

Mye svartmaling av situasjonen her inne! Og det er fort å mene når 1. omgang har vert horribel! Elendige pasninger, dårlig kommunikasjon og overhodet ikke interessert i å skape noe stort ut av angrepene! Skal dog sies at Bayern flokker seg rundt ballfører ganske kjapt så den røde tråden her blir å spille hurtig og presist! Det siste bør skjerpes !

Come on Arsena !

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...