Jump to content

Dopet Chelsea


Haraldac

Recommended Posts

Jeg har en engelsk kompis i England som kjenner folk innad Chelski.. og ryktene svirrer nå om at mange av Chealsea spillerene bruker doping?

 

Det forundrer meg ikke når jeg ser hvor sinnsykt mye Chelski spillerene løper i løpet av kampen i forhold til motspillerene. jaja.. hva synes dere?))

Link to comment
Share on other sites

Jeg har en engelsk kompis i England som kjenner folk innad Chelski.. og ryktene svirrer nå om at mange av Chealsea spillerene bruker doping?

 

Det forundrer meg ikke når jeg ser hvor sinnsykt mye Chelski spillerene løper i løpet av kampen i forhold til motspillerene. jaja.. hva synes dere?))

5426[/snapback]

 

Syns vi bør halde oss alt for god til å spekulere i at andre lag systematisk doper spelarane sine, då skal ein i det minste ha mykje meir handfaste ting å vise til enn utsagn som "ryktene svirrer".

 

Som svar på det spørsmålet du legg opp til: nei, eg trur ikkje det er spelarar på Chelsea som er dopa.

 

mvh Stian

Link to comment
Share on other sites

Tviler sterkt på at Chelsea systematisk doper sine spillere. En så lenge må dette betraktes som løse og usmakelige rykter. Det er vel ingen klubber på dette nivået som er så dumme at de ikke innser at de eneste man på sikt skader med å dope seg er seg selv og sin egen klubb? Fallhøyden er ALT for stor!?

Link to comment
Share on other sites

Nei.

5438[/snapback]

Hvordan kan du si at man ikke kan dope spillerene for å få de til å løpe mer?

 

hva var det Juventus ble tatt for?

 

jo, de ble tatt for bruk av EPO som er prestasjonshjelpende middel

Link to comment
Share on other sites

Tviler sterkt på at Chelsea systematisk doper sine spillere. En så lenge må dette betraktes som løse og usmakelige rykter. Det er vel ingen klubber på dette nivået som er så dumme at de ikke innser at de eneste man på sikt skader med å dope seg er seg selv og sin egen klubb? Fallhøyden er ALT for stor!?

5464[/snapback]

 

 

nå jeg veit nå ikke det, hvis man f.eks ser på sykling..

Der var/er det hele lag som blei systematisk dopa.

Det var jo helt ville tilstander en stund, spesielet i italia rundt.

Langrenn, hele det finske støtteapparatet dopa løperne sine.

så og si at ingen tar sjansen pga fallhøyden, er nok ikke helt riktig.

Link to comment
Share on other sites

Usmakeleg tråd!

5482[/snapback]

 

Helt enig. Usmaklig er det eneste ordet. Vinner Chelsea så vinner de fortjent.

 

Hvordan kan du si at man ikke kan dope spillerene for å få de til å løpe mer?

 

hva var det Juventus ble tatt for?

 

jo, de ble tatt for bruk av EPO som er prestasjonshjelpende middel

 

Hadde jeg vært SÅ SUGEN på ligagull at jeg hadde håpet at motstanderne var dopet, da hadde jeg lagt av!

Link to comment
Share on other sites

Guest Van Persie

Ettersom Robben bruker så lang tid på å bli frisk igjen, tviler jeg på at Chelsea har dopet spillerne sine.

 

Men håper selvfølgelig det!

Link to comment
Share on other sites

  • 10 years later...

En typisk "fet" overskrift med liten substans.

 

Men selv om overskriften er basert på spekulasjoner og en samtale tatt opp med skjult mikrofon, så vil det samtidig være naivt å tro at det ikke har forekommet og fremdeles forekommer bruk av ulovlige prestasjonsfremhevende substanser også blant forballspillere.

Det vil også være naivt av oss å si at joda det har sikkert forekommet, men ikke for spillere i min klubb. Jeg kan ikke si at det er usannsynlig/umulig at det er spillere som er eller har vært i Arsenal som har inntatt slike substanser i deres tid i klubben.

Rent personlig så tviler jeg på at dette er utbredt i fotballen og jeg har ingen grunn til å tro at det skjer eller har skjedd i regi av personer som er i det medisinske apparatet i noen som helst engelsk klubb (eller annen nasjonalitet for den saks skyld).

 

Wenger har etterlyst en mer "organisert" dopingtesting innen fotballen og det støtter jeg fullt ut. Han har også etterlyst at klubber som har "dopede" spillere må merke konsekvensene lettere. F.eks. vår motstander i gruppespillet i CL, Zagreb, der en av spillerne ble tatt i doping i første kampen mot oss uten at det fikk konsekvenser for resultatet. Reglene er vel slik at det må være mer enn en spiller som blir tatt i den konkrete kampen for at det får konsekvenser for resultatet.

Link to comment
Share on other sites

Klarer ikke å se for meg at Arsenal er dopet. Da ville vi rett og slett vært bedre enn det vi er.

 

Leicester og Barcelona derimot.. :shy:

Tja, jeg vil aldri påstå at Arsenal har tatt prestasjonfremmende stoffer, men i perioder så kan man lure på om de har fått noen doser prestasjonhemmende stoffer ;D

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...