Jump to content

Ny keeper?!?


Wenger

Recommended Posts

  • Replies 75
  • Created
  • Last Reply

Synes Wenger bør begynne å høre på keepertrenerne sine istedet for å ta alle avgjørelsene ang keepere sjøl... Bob Wilson vil nok være ganske uenig med Wenger om å hente skadde spillere på lån... Spesielt når han sjøl prøver å ale opp stortalenter til klubben som aldri får gjennombruddet sitt på denne måten.. Må være utrolig vanskelig for unge keepere i Arsenal i det hele tatt å gjøre seg bemerka på banen..

Link to comment
Share on other sites

Angående Bob Wilson:

 

Jeg har hørt han skryte uhemmet av Jens Lehmann også. Sa han var en av få moderne keepere som tør å stupe inn i situasjoner (Wilsons egen spesialitet) samt priset hans evne til å opptrå som sweeper slik en moderne keeper ofte gjør. Wilson konkluderte med at han ikke visste om noen nåverende keeper som kunne gjøre denne jobben bedre enn Lehmann.

 

Disse uttalelsene kan du høre på DVD'en "49 unbeaten". På den samme videoen kan du også se Lehmann gjøre mange matchvinnende redninger som var vitale for å holde seiersrekka i gang.

 

Så, skal vi tro det Bob Wilson sier og det øyet ser så har Arsenal slett ingen dårlig keeper, tvert imot en av de beste.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Kansje iker Casillas er vår fremtidige sisteskanse?

http://news.bbc.co.uk/sport1/hi/football/europe/4257594.stm

Skysports:http://home.skysports.com/list.asp?hlid=308657&CPID=23&CLID=3&lid=&title=Casillas+future+in+Real+doubt&channel=premiership

Hva tror dere om det, folkens?

20951[/snapback]

TV-keeper er det som slår meg når eg tenker Casillas. En med dei fantastiske redningane, og store blemmene. Dog var han meget god i heile fjor, og eg kan leve med eit par blemmer - det må alle. På sitt beste er han kanskje verdens beste keeper, og bedre enn Lehmann.

Link to comment
Share on other sites

Jeg sier ikke nei takk til Casillas. På sitt beste er han blant verdens beste keepere. En annen fordel, er at han bare er 24-25 år ennå. Men den unge alderen til tross, så har han bøttevis med erfaring fra en meget god liga, samt masse CL-erfaring. Og han vil kunne bekle trøye nr. 1 i mange år.

 

Men hvis han bestemmer seg for et klubbskifte, så vil vi få veldig sterk konkurranse om han. Selv om United har hentet inn van der Saar, så betyr ikke det at de ikke kommer til å kaste seg inn i kampen om han. Og det er sikkert flere spanske og italienske lag som har muligheten til å betale lønninger langt over det Arsenal er villige til å bruke.

Link to comment
Share on other sites

Guest Viggo Viking

Utspillet fra Casillas agent er nok mer en del av de forestående lønnsforhandlinger enn et ønske om absolutt å spille i England.

 

Dersom han mot formodning skulle være aktuell for Arsenal vil jeg ta i mot han med åpne armer. Kvalitetsmessig er han mye bedre enn de fleste keepere som har vært linket til Gunners.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Eg hadde faktisk vore fornøyd viss kirkland hadde blitt henta til klubben. Eit stort ankepunkt ved han er dessverre alle skadane han slit med. Men viss han presterer ei god sesong for wba, og klarer å holde seg skadefri, så hadde han vore ei god forsterkning på keeperplassen.

Link to comment
Share on other sites

Chris Kirkland = ny Richard Wright. Så enkelt trur eg det er.

23648[/snapback]

 

Positiv som alltid Paddy ;)

23662[/snapback]

 

Den mest positive av oss alle... :P

 

 

Har en kamerat som holder med LFC, han mener Kirkland skadefri er Nr1 av de Engelske keeperne. Problemer er skadene...

Link to comment
Share on other sites

Har en kamerat som holder med LFC, han mener Kirkland skadefri er Nr1 av de Engelske keeperne. Problemer er skadene...

23758[/snapback]

 

Ja, for han er jo nøytral. Uansett er det å vere nr.1 av dei engelske keeperane ikkje spesielt fantastisk. Kunne dog tenkt meg Paul Robinson - det gjorde eg då han forlot Leeds, og det gjer eg enda. Han er faktisk ein brukbar keeper. Kirkland er ikkje i nærleiken.

Link to comment
Share on other sites

Har en kamerat som holder med LFC, han mener Kirkland skadefri er Nr1 av de Engelske keeperne. Problemer er skadene...

23758[/snapback]

 

Ja, for han er jo nøytral. Uansett er det å vere nr.1 av dei engelske keeperane ikkje spesielt fantastisk. Kunne dog tenkt meg Paul Robinson - det gjorde eg då han forlot Leeds, og det gjer eg enda. Han er faktisk ein brukbar keeper. Kirkland er ikkje i nærleiken.

23777[/snapback]

 

 

Han er ikke nøytral nei, men kan som de fleste andre presse ut et objektivt synspunkt hvis han vil?? Han ville heller ha Kirkland enn Reina og Carson. Hvordan Kirkland er i forhold til Robinson har jeg ingen anelse om. Uansett vil jeg ha en god keeper. Gjerne Isaksson.

Link to comment
Share on other sites

Har en kamerat som holder med LFC, han mener Kirkland skadefri er Nr1 av de Engelske keeperne. Problemer er skadene...

23758[/snapback]

 

Ja, for han er jo nøytral. Uansett er det å vere nr.1 av dei engelske keeperane ikkje spesielt fantastisk. Kunne dog tenkt meg Paul Robinson - det gjorde eg då han forlot Leeds, og det gjer eg enda. Han er faktisk ein brukbar keeper. Kirkland er ikkje i nærleiken.

23777[/snapback]

 

 

Han er ikke nøytral nei, men kan som de fleste andre presse ut et objektivt synspunkt hvis han vil?? Han ville heller ha Kirkland enn Reina og Carson. Hvordan Kirkland er i forhold til Robinson har jeg ingen anelse om. Uansett vil jeg ha en god keeper. Gjerne Isaksson.

23789[/snapback]

Joda, men som eg sa; ikkje noko fantastisk prestasjon å vere England nr.1. Sjølv om han er langt unna! :P

 

Reina er ingen fantastisk keeper - kanskje tvert i mot. Carson har eg sett for lite av.

 

Isaksson har stort sett gitt eit positivt inntrykk - men gjer sine tabber.. ;) Det er vanskelig dette her!

Link to comment
Share on other sites

Guest Viggo Viking
Bare vi kjøper en keeper som gjør mindre tabber enn Lehmann og er bedre enn Lehmann, så er det samme hvem vi kjøper!

23811[/snapback]

 

:P Bare vi kjøper verdens beste keeper er det samme hvem vi kjøper... ? :D

Link to comment
Share on other sites

Har en kamerat som holder med LFC, han mener Kirkland skadefri er Nr1 av de Engelske keeperne. Problemer er skadene...

23758[/snapback]

 

Ja, for han er jo nøytral. Uansett er det å vere nr.1 av dei engelske keeperane ikkje spesielt fantastisk. Kunne dog tenkt meg Paul Robinson - det gjorde eg då han forlot Leeds, og det gjer eg enda. Han er faktisk ein brukbar keeper. Kirkland er ikkje i nærleiken.

23777[/snapback]

 

 

Han er ikke nøytral nei, men kan som de fleste andre presse ut et objektivt synspunkt hvis han vil?? Han ville heller ha Kirkland enn Reina og Carson. Hvordan Kirkland er i forhold til Robinson har jeg ingen anelse om. Uansett vil jeg ha en god keeper. Gjerne Isaksson.

23789[/snapback]

Joda, men som eg sa; ikkje noko fantastisk prestasjon å vere England nr.1. Sjølv om han er langt unna! :P

 

Reina er ingen fantastisk keeper - kanskje tvert i mot. Carson har eg sett for lite av.

 

Isaksson har stort sett gitt eit positivt inntrykk - men gjer sine tabber.. :D Det er vanskelig dette her!

23797[/snapback]

 

Lett er det hvertfall ikke...Men jeg vil hvertfall ha en som er vant til fysisk spillestil. En som tåler å gå ut i feltet uten å bli dytta rundt og som glipper ballen for et godt ord.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
Guest jan-birger

jeg syns ikke at vi trenger noen ny keeper...vi har god nokk keeper fra før av..han har vist gode takter til nø i sesongen..og det er jo ikke bare hannes skyld at de ligger på 5 plass

Link to comment
Share on other sites

Guest Thomaz1989
jeg syns ikke at vi trenger noen ny keeper...vi har god nokk keeper fra før av..han har vist gode takter til nø i sesongen..og det er jo ikke bare hannes skyld at de ligger på 5 plass

26730[/snapback]

 

greit nok at jensemann ikkje har vært dårlig i år men han er ikkje nokon ungutt lengre, eg syns vi skal kjøpe ein keeper som er ca 25 år. keeperen til Norwich har blitt tippa som ny keeper på det engelsk landslaget om nokon år.

 

vi kunne jo kjøpt Espen Johnsen :D

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...