Jump to content

Ny keeper?!?


Wenger

Recommended Posts

Da er det klart at vi ikke har fått viera <_<

 

Tror dere det vil komme en ny keeper før overgangsfristen eller har wenger ventet for lenge? I så fall hvilke keeper tror dere KAN komme?!?

 

Selv tror jeg wenger har ventet alt for lenge med kjøp av keeper.. han hadde jo vieraganske klar, men da vi ikke fikk han ble det brått dårlig tid, og nå tror jeg det kan være for sent :(

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 75
  • Created
  • Last Reply
Guest kellex

Tror ikke det blir noe keeper, arsenal klarer av en eller annen merkelig grund ikke å signere spillere lenger(hvis de ikke er under 20 år da..) Hvis det blir ny keeper, så blir det nok en vi aldri har hørt om, sikkert ung og nok en keeper flause.. <_< Synd Wenger ikke henter inn Isaksson eller Niemi som begge er topp klasse keepere og som er tilgjengelig til en sikkert grei pris!

Link to comment
Share on other sites

Da er det klart at vi ikke har fått viera <_<

 

Tror dere det vil komme en ny keeper før overgangsfristen eller har wenger ventet for lenge? I så fall hvilke keeper tror dere KAN komme?!?

 

Selv tror jeg wenger har ventet alt for lenge med kjøp av keeper.. han hadde jo vieraganske klar, men da vi ikke fikk han ble det brått dårlig tid, og nå tror jeg det kan være for sent :(

17578[/snapback]

 

Kun tiden vil gi oss svar på dette. Wenger har som nevnt på www.arsenal.com ikke gitt opp håpet om å få plass en ny keeper innen deadline. Ingen konkrete navn er nevnt sålangt, men vil tro han har noen alternativer som han undersøker nå.

Link to comment
Share on other sites

Noen andre enn meg som så Start-RBK .. Espen imponerte stort med to tabber, og rødt kort!

17596[/snapback]

 

Espen Johnsen har alltid imponert på denne måten hvis en kikker litt bak "tv-redningene". Eneste jeg vet om som slenger seg når han får et skudd midt på seg. Joda, løp og kjøp.

 

Faktum er at det er langt mellom spesielle keepere for tiden. Faktum er at den beste engelske keeperen spiller i Everton og er snart 40 år gammel. Faktum er at det ikke er bare enkelt å finne en keeper. Faktum er at Isakson slett ikke vil bytte klubb. Han vil modnes der han er ennå ett år, fornuftig nok etter min mening. Så det er ikke bare å løpe og kjøpe........

 

.....hvis en ikke skal kjøpe for å kjøpe da!!

Link to comment
Share on other sites

No skal eg ta en Myles.

Husker Espen var nevnt på forumet for mange år sida. Eg sa han ikkje var god nok, og var en TV-keeper. Sa sågar han ikkje var den beste keeperen i Norge.

 

Nokon som er uenig no? Då var det i alle fall det. :)

Link to comment
Share on other sites

Espen Johnsen er, har alltid vært og kommer trolig alltid til å være - en sprellemann. Det er ikke noe som er nytt av dagen, av året, ei heller av fjoråret. Dette er ikke etterpåklokskap, det er repetisjoner av gamle utsagn som stadig holder stikk.

 

Hvis, hvis, hvis Espen Johnsen hadde vært i Arsenal så hadde han i alle fall ikke vært stort bedre? Han har nå fått spille på tippeliganivå og i CL. Det hadde han aldri fått i Arseenal. Espen Johnsen får Manuel Almunia til å virke som en habil keeper, selv om de har mange av de samme styrkene og ikke minst svakhetene.

 

Sorry, men å gå fra Arason til Johnsen er ett av de største bidragene til nedbyggingen av Rosenborg. Det er mitt syn, og har alltid vært det.

Link to comment
Share on other sites

Sorry, men å gå fra Arason til Johnsen er ett av de største bidragene til nedbyggingen av Rosenborg. Det er mitt syn, og har alltid vært det.

17641[/snapback]

 

Det var vel nesten slik at Arason ble skyvet ut på benken når han begynte å se seg etter andre alternativer?

 

Over tid var Arason en bedre keeper enn Johnsen. Noen Arsenal-keepere er dog ingen av de.

Link to comment
Share on other sites

Kjøp Andre Ulla!

17588[/snapback]

Her var det en smarting :P

KIL supporter??? :(

Hehe... Hadde vært ganske dumt å kjøpe han nå, for han er jo ute med skade til jul (Røyk korsbåndet på La Manga i vår). Men se heller på erstatteren, Fredrik "Fritz" Persson! Sveriges 4- Beste Keeper og er bare 22..! Bedre enn Knut Borch!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Guest Jensiboy
Kjøp Andre Ulla!

17588[/snapback]

Her var det en smarting :D

KIL supporter??? :)

Hehe... Hadde vært ganske dumt å kjøpe han nå, for han er jo ute med skade til jul (Røyk korsbåndet på La Manga i vår). Men se heller på erstatteren, Fredrik "Fritz" Persson! Sveriges 4- Beste Keeper og er bare 22..! Bedre enn Knut Borch!

17718[/snapback]

Fredrik :P :huh: "FRITZ"Persson!!!!!! ;) HAR DU RØYKA KUNSTGRESS!!!! Du e jo helt på blåbærtur...En svensk andrekeeper som ingen har hørt om hold ikkje for en av verdens beste klubber...Nei dette er LAVMÅL... Viss vi skal kjøpe en klassekeeper så måtte det vært Shay Given dere så han selv i aksjon for ca en uke siden.....NEi Korslundinho gå ¨å VÅGG... B)

Link to comment
Share on other sites

Myles skriver at en sikker kilde har fortalt han at det ikke blir noen flere kjøp før vinduet stenger.

 

Det betyr at vi kan vente oss 2-3 nye spillere i løpet av de neste 8 dagene. ;)

Link to comment
Share on other sites

Hvis Arsenal skal handle inn en ny keeper burde det være en Kjent god keeper, ikke en middelmoding RBK keeper eller en ukjent Svensk keeper.

selv om eg synes både A. Niemi og T. Myhre er gode keepere synes eg ikke at de er gode nok for klubben vår.

 

Hvis eg skulle ha handlet inn en ny keeper ville eg ha sett nærmere på Sebastian Frey (Parma), Timo Hildebrand (VfB Stuttgart), Robert Green (Norwich), Christian Abbiati (AC Milan) m.fl.

 

 

tviler på at det kommer flere kjøp før overgansvinduet stenger om en uke

Link to comment
Share on other sites

Hvis Arsenal skal handle inn en ny keeper burde det være en Kjent god keeper, ikke en middelmoding RBK keeper eller en ukjent Svensk keeper.

selv om eg synes både A. Niemi og T. Myhre er gode keepere synes eg ikke at de er gode nok for klubben vår.

 

Hvis eg skulle ha handlet inn en ny keeper ville eg ha sett nærmere på Sebastian Frey (Parma), Timo Hildebrand (VfB Stuttgart), Robert Green (Norwich), Christian Abbiati (AC Milan) m.fl.

 

 

tviler på at det kommer flere kjøp før overgansvinduet stenger om en uke

18587[/snapback]

 

Arsene Wenger på sin side sier at han kommer til å hente inn en ny keeper før transferdeadline. Jeg på min side tror det ikke før jeg ser det (Viera saken ligger plantet godt i bakhodet enda)

 

Wenger - The player I intend to buy before the deadline

Link to comment
Share on other sites

Jeg stemmer for Isaksson! Antagelig en av de 5-6 beste keepere i Europa.

 

Men jeg må kunne si at det skuffer litt at Wenger ikke har tenkt å hente inn noe flere utespillere nå. Frykter det blir litt vel lite rutine i laget...akkurat som i fjor. :D

Link to comment
Share on other sites

Akinfeev fra CSKA!!! Hvis DE er gode nok til å vinne Uefa cupen må de være bra bakover. Stabil ung keeper (19 år vel) og allerede på det russiske landslaget. Gå for Akinfeev, Isaksson hvis ikke de får tak i godeste Igor!

Link to comment
Share on other sites

Myles skriver at en sikker kilde har fortalt han at det ikke blir noen flere kjøp før vinduet stenger.

 

Det betyr at vi kan vente oss 2-3 nye spillere i løpet av de neste 8 dagene. ;)

18585[/snapback]

Dersom vi ikkje signerer en keeper no, så har det lite med kva Myles "veit" å gjere, men tvert i mot kva Wenger får tak i. Det er liten tvil om at Wenger ønsker å hente en keeper.

Link to comment
Share on other sites

Myles skriver at en sikker kilde har fortalt han at det ikke blir noen flere kjøp før vinduet stenger.

 

Det betyr at vi kan vente oss 2-3 nye spillere i løpet av de neste 8 dagene. ;)

18585[/snapback]

Dersom vi ikkje signerer en keeper no, så har det lite med kva Myles "veit" å gjere, men tvert i mot kva Wenger får tak i. Det er liten tvil om at Wenger ønsker å hente en keeper.

18679[/snapback]

 

kloke ord.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...