Jump to content

Ny keeper?!?


Wenger

Recommended Posts

Guest kellex

Wenger har en keeper i sikte etter hva jeg har hørt, og kjøpet vil nok skje i løpet av helgen eller begynnelsen av neste uke. Var i London og så arsenal - fulham, syntes Lehman klarte seg greit, men er ikke en keeper jeg ønsker som første valg! Vi har et spenende lag med en lovende fremtid :D

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 75
  • Created
  • Last Reply

Arseblog melder om at Mart Poom kan vere keeperen Wenger er ute etter. Vi skal visstnok ha tilbudt Hoyte i lån andre veien til Sunderland.

 

Poom har imponert meg med fleire anledningar, men det er vel ein grunn til at han aldri har vert i eit storlag?

Link to comment
Share on other sites

Arseblog melder om at Mart Poom kan vere keeperen Wenger er ute etter. Vi skal visstnok ha tilbudt Hoyte i lån andre veien til Sunderland.

 

Poom har imponert meg med fleire anledningar, men det er vel ein grunn til at han aldri har vert i eit storlag?

19075[/snapback]

 

Mart Poom har til tider imponert meg. Men du har et poeng Paddy når du nevner hans fravær blant storklubbene. Han kan helt sikkert ta opp kampen med Almunia, samt sette press på Lehmann.

Link to comment
Share on other sites

Guest kellex

Rart hvis de går fra en av verden lovende keepere(Sebastien Veira) til en "ok keeper"! Er ikke akkurat å vise muskler, noe som arsenal har fått for vane i overgangs markedet.. Uansett så har vi en ok keeper i Lehman og et bra lag, bare rart å satse på middelmådighet når man har middelmådighet fra før. Lehman har vist muskler i slutten av 04/05 sesongen og vært stabil så langt, men frykter reprise av gjentagende tabber.. Får håpe Wenger satser på en skikkelig keeper da..

Link to comment
Share on other sites

Guest Viggo Viking
Rart hvis de går fra en av verden lovende keepere(Sebastien Veira) til en "ok keeper"! Er ikke akkurat å vise muskler, noe som arsenal har fått for vane i overgangs markedet.. Uansett så har vi en ok keeper i Lehman og et bra lag, bare rart å satse på middelmådighet når man har middelmådighet fra før. Lehman har vist muskler i slutten av 04/05 sesongen og vært stabil så langt, men frykter reprise av gjentagende tabber.. Får håpe Wenger satser på en skikkelig keeper da..

19153[/snapback]

 

Et lån av Poom vil kun være et "hvileskjær" som er aktuelt dersom Wenger ikke finner/får tilgjengelig keeper med de kvalitetene han ønsker seg.

Link to comment
Share on other sites

Er dette helt klart eller?

Poom holdt vel Thomas Myhre på benken en stund for

et par år siden.

Da får vi se hva Hoyte og Ali står for i PL.

Hadde vært kjekt hvis Hoyte hadde slått til.

Link to comment
Share on other sites

Er dette helt klart eller?

Poom holdt vel Thomas Myhre på benken en stund for

et par år siden.

Da får vi se hva Hoyte og Ali står for i PL.

Hadde vært kjekt hvis Hoyte hadde slått til.

19156[/snapback]

 

 

Jo, men Myhre holdt han på benken ifjor.

Link to comment
Share on other sites

Oppgaven til denne keeperen er primert å sitte på benken i to CL kamper. Det tror jeg Poom takler greit hvis det er han det gjelder?

19237[/snapback]

Der Poom meir enn god nok til. Slett ingen dårlig keeper, antakeligvis bedre enn Almunia.

Link to comment
Share on other sites

Guest Arsene

Mart Poom er en nødløsning, intet annet.

Selvfølgelig burde en ny keeper vært på plass for lengst. En keeper god nok til å ta opp kampen med Jens som førstevalg, helst allerede denne sesongen.

Nei, dette vitner om slett jobb Arsenal. Intet annet. :ph34r:

Link to comment
Share on other sites

Har ennå ikke sett noe linker ang. Poom.

Men syns ikke dette er så alt for imponerende.

2. keeper er for dårlig så vi låner en....

Ellers er det 2 dager igjen av transferfristen...

Link to comment
Share on other sites

Sebastian Vieira er ifølge sky sports klar for Villreal...Og sky sports påstår at Arsenal snakker med Mart Poom.Personlig mener jeg at Poom er bedre enn Vieira og jeg tror vi kan få han inn som en fin utfordrer til Lehmann på keeperplassen.Gjør det da egentlig noe at vi ikke fikk vieira tidligere i år? Blir Poom Arsenal-Spiller og Kan han utfordre Lehmann???
Link to comment
Share on other sites

Guest Magnus
da burde Wenger kjappe seg.

19294[/snapback]

 

Mhm,tida renne ut. Men han sa han skulle kjøpe ein keeper seinast idag, så vi får håpe han held løftet sitt.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...