Jump to content

Mens vi venter...


Andain

Recommended Posts

  • 4 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 5 weeks later...
  • 1 month later...

Derfor jeg digger Szczesny. Matchvinner!

 

Når det gjelder Vermaelen så vitner det om en holdning som alle våre spillere burde hatt. Forhåpentligvis vår fremtidige kaptein som bryter normen våre siste kapteiner har skapt.

Link to comment
Share on other sites

Var vel en norsk idiotdommer som beviste det i den finalen.

 

Szczesny gjorde akkurat som Lehmann bortsett fra at det var mindre kontakt i Szczesny's tilfelle kontra Lehmann. At dommeren var en idiot som ikke lot spillet gå videre og tillate målet til Barcelona og deretter gi et gult kort til Lehmann er irrelevant. Lehmann dreit seg fortsatt kraftig ut og i den finalen så var det langt ifra imponerende av tyskeren.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Den nederest av de to videoene... Jeg får klump i halsen, tåre i øyekroken, jeg smiler, ler og gåsehuden stod i samtlige minutter.

Fy f*** så heldig jeg er som elsker denne klubben. Noe mer fantastisk en en rød t-skjorte, med hvite ermer og en kanon plassert rett over hjertet finnes ikke!

Vi er verdens beste lag! Kanskje ikke målt i store navn og pokaler, men fy flate vi er verdens beste!

Link to comment
Share on other sites

The Guardian tipper oss til 4. plass denne sesongen. Jeg er ikke så veldig uenig med det, men jeg syns vi bør klare å lukte litt på 3. plass og ihvertfall minske avstanden rent poengmessig til de blå og røde i Manchester. Hvis det er noen som er outsider til tittelen denne sesongen er det Chelsea, men det like gjerne havne i krise for alt vi vet. Aldri lett å si med den gjengen der.

 

Jeg håper derimot at vi finner tilbake cupformen igjen, for det er høyst mulig å vinne ligacupen eller fa-cupen, og det skulle ikke forundre meg om vi kommer veldig langt i CL hvis vi har litt flaks med trekningen.

Edited by bjornage
Link to comment
Share on other sites

Får vi inn Cazorla, Sahin og van der Wiel som har vært linket de siste dagene så tror jeg vi har en veldig god sjanse på en tittel. Særlig hvis van Persie blir i klubben og ikke går til f.eks. Shitty eller Manure.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Mens vi venter på at klokken skal bli 16:00, i morgen lørdag, så tar jeg med meg en liten sannhet om oss supportere og også et lite håp hva sesongen bringer.

 

En overskrift fra en norsk avis:

Det er fotballsupporterens lodd i livet, at han alltid vil bli skuffet.
Dette er på mange måter den hele og fulle sannheten om vår skjebne. Vi gleder oss over lagets oppturer, men det er skuffelsene som ofte blir hengende igjen. Samtidig, selv om det er oppturene som jeg lenger etter og venter på (hele tiden), så tror jeg det hadde vært kjedelig å heie på et lag som kun har medgang (jeg er kanskje den eneste med en slik tankegang, men så er jeg og har aldri vært en medgangssupporter). Og når jeg leser forumet så er det sjelden mer heftigt enn når motgangen er der (ja jeg kaller en 3. plass i ligaen motgang
:shy:
)

 

 

(PS!! det som IKKE er uthevet er min kommentar, måtte bare si det for sikkerhets skyld :gimme: )

 

 

 

Håpet:

Johan Goldens kommentar (hentet fra Bergens Tidende)
.
Komiker og Arsenal-supporter Johan Golden var langt nede dagen etter at kaptein Robin van Persie forlot klubben til fordel for rivalen Manchester United. Han har likevel stor tro på at London-klubben vil hevde seg i toppen.

 

 

Å ja, vi vinner ligaen. Manchester-lagene rykker rett ned. Det er vanskelig å si hvilket av de to lagene jeg misliker mest
.
Det er ikke gitt at van Persie får det til å stemme i Manchester
. Du må ikke glemme at Arsenal-spillerne vet hvor han har vondt, og at vi har spillere som vet å utnytte slikt.
Mannen er jo laget av glass
, sier Golden.

 

 

EDIT!! av en eller annen grunn vart det litt rot med tomme linjer innimellom

Edited by Polljen
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Mens vi venter....... på Southampton-kampen om knappe to uker, så har jeg tenkt på hva mine ønsker for Arsenal er denne sesongen. Det er ikke tvil om at mine tanker akkurat nå er noe farget av det som skjedde i et par kamper i går (søndag).

 

Jeg ønsker selvsagt den vanlige "svadaen" om gull og grønne skoger (les:pokaler) både i PL og CL. Jeg kommer forsåvidt ikke med noe ønske om å havne foran "Fjottene" nord i gata på tabellen, for det tar jeg som en selvfølge at det skjer.

 

Mine store og forsåvidt viktigste ønsker denne sesongen er å havne foran Manchester United på PL-tabellen, slå United i FA-cupen (gjerne i finalen) og komme lenger i CL enn Manchester United (ser dere et mønster?)

Jeg ønsker ikke at noen spillere skal skade seg (i motsetning til andre på forumet), det blir for tåpelig. Men jeg har et stort ønske om at en konkret spiller som forlot oss for å komme et sted der han kunne spille om pokaler, kun skal sitte igjen med den "pokalen" vi ikke kan ta fra ham og vel som tross alt var viktigst for han: "lønnsjekken".

Link to comment
Share on other sites

Topp 4 ville jeg vært fornøyd med, 3. ville vært bra. De to øverste plassene er helt urealistiske.

 

Det som derimot ikke er så urealistisk er en bra innsats i cupene. Med en fin blanding av flaks og dyktighet kan vi vinne et sårt etterlengtet trofè. Carling Cup er det mange som er negativ til, men jeg ville blitt ekstatisk om vi vant den. Et pinlig middelmådig Liverpool kom til finalen i både Liga- og FA-cupen i fjor og vant førstnevnte. Det er ingen grunn for oss å tro vi ikke skal kunne klare ett av de trofeene. Champions League er helt øverst, men likevel mer realistisk enn ligatittelen. Bordet er dekket, alt kan skje.

 

Hva de andre lagene gjør bryr jeg ikke så mye om, at Wenger og gutta gjør sitt ytterste for å levere er alt som betyr noe.

Link to comment
Share on other sites

Mens vi venter kan kanskje ein tur innom den heilt ferske www.barearsenal.com vere ein idé, lovande side med Arsenalnyheiter på norsk.

 

Er du samme fyren som spammet vgd med den nettadressen? Vil ikke høre negativ ut, men syns ikke innholdet var særlig bra, og noe dårlig journalistikk. Bedre å bruke vår hjemmeside, etter mitt syn altså.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...