Jump to content

Mens vi venter...


Andain

Recommended Posts

Ville ikke tatt det så tungt. Måtte sortere hodet i 15-20 min og gå gjennom alle draktnummerne fra den sesongen selv før det gikk opp for meg hvem det var...

Og det er vel strengt tatt ingen spiller som jeg skrevet seg inn i historiebøkene ;)

Ikke noen typisk favoritt blant Arsenal-publikummet nei. Dessverre så har han faktisk vunnet en del trofèer i en annen klubb.

Link to comment
Share on other sites

Ikke noen typisk favoritt blant Arsenal-publikummet nei. Dessverre så har han faktisk vunnet en del trofèer i en annen klubb.

 

 

Han har det, men skal vel neppe ha æren for det...

 

Han scora et par mål før han ble borte da i det minste, selv om han resten av tiden kunne gi meg hjerteinfarkt....

Link to comment
Share on other sites

Han har det, men skal vel neppe ha æren for det...

 

Han scora et par mål før han ble borte da i det minste, selv om han resten av tiden kunne gi meg hjerteinfarkt....

 

Han hadde da hvertfall en god kamp før han dro! Hjemmekampen mot City forrige sesong (0-0) spilte han meget bra! ;)

Link to comment
Share on other sites

Han hadde da hvertfall en god kamp før han dro! Hjemmekampen mot City forrige sesong (0-0) spilte han meget bra! ;)

Ble vel også utnevnt til Arsenals beste (minst dårlige) i 0-3-tapet på Eastlands 08/09. Vel, kanskje han fikk beskjed av Ferguson at han skulle spille bra disse kampene...... Nei, gi meg Stepanovs og Cygan any day, en United-reject som er flere år over toppen er mer pinlig enn 5 år uten trofeer. Helt klart Fergies største triumf over Wenger. Grøss.

 

EDIT: Ser nå at Silvestre er avbildet i Arsenaldrakt på Wikipedia... (Må ha vært en Spurs-supporter!)

Link to comment
Share on other sites

De første par kampene han hadde var han vel ikke så ille? Husker jeg syntes han gjorde det enkelt og måket ballen unna farlig sone der andre fomlet. Det gjorde han nok også, men hans svakheter kom nokså fort til syne og de overskygget de kvaliteter han tross alt også hadde. Cygan var nok hakket bedre, men Stepanovs - nei.

Link to comment
Share on other sites

De første par kampene han hadde var han vel ikke så ille? Husker jeg syntes han gjorde det enkelt og måket ballen unna farlig sone der andre fomlet. Det gjorde han nok også, men hans svakheter kom nokså fort til syne og de overskygget de kvaliteter han tross alt også hadde. Cygan var nok hakket bedre, men Stepanovs - nei.

 

Husker jeg også så det litt på samme måten i starten. "Dette må jo være en billig og grei signering, grei backup som bare måker unna og gjør ting enkelt", men problemet kom jo etterhvert som utfordringene kom. Han kunne jo ikke bedre. Litt den samme mentaliteten som jeg ble opplært til som midtstopper på meget lavt nivå i Norge. Et spark i forsvar, kan du unngå corner eller selvmål så er det en bonus ;)

Link to comment
Share on other sites

For en type! Godt han viser samme intensiteten PÅ banen

 

For de som ikke visste det er Frimpong fetteren til Branns midtstopper Yaw Ihle Amankwah. Spillte juniorfotball sammen med Yaw i Fana og en sommer noen år tilbake trente den godeste Frimpong med oss da han var på ferie i Bergen.. Kan skryte på meg to tuneller på den da litt mindre "biffe" Frimpong ;) Ellers må jeg si han var på nivå med de elste juniorspillerne som da også spillte 2. div fotball med Fana. Kan tenke meg han var en 14-15 år gammel da.

 

Han var faktisk med å så oss i Norway-cup, og jeg kan informere om at ved en anledning han lurte meg grundig: Jeg var innbytter og varmet lett opp sammen med to andre. Frimpong kommer til meg og sier at treneren har sagt jeg skal innpå. Jeg gjør de nødvendige forberedelser for så å bli stående som et spørsmålstegn ved siden av treneren min de neste fem minuttene. Til slutt spør jeg om jeg ikke skal innpå snart. "Nei" var svaret. Kunne se gliset hans fra andre siden av banen :D

 

En karakter er han. Uten tvil.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
×
×
  • Create New...