Jump to content

Let's all laugh at Moan Utd


Guest larsenal

Recommended Posts

B)-->

QUOTE(Stefan B @ Mar 31 2010, 03:24 PM) 193268[/snapback]

Kan virkelig ikke klage nei, dog så skulle det ikke forundre meg om Berbatov plutselig bestemte seg for å prikke inn kanonform i fraværet til Rooney. Sir Sur er en slu rev og jeg tviler veldig sterkt på at Manure rakner fullstending ved tapet av Rooney. Men man kan alltids håpe! ;)

Har ventet på at berbatov skal prike inn storform og mål siden han bytte fra den ene stygge drakta til den andre. Heldigvis har det ikke skjedd, men blir ikke overrasket om det skjer nå som han får muligheten fra start over noen kamper. Dem har jo også Owen, så kan ikke si at eg synest synd på den selv om dem mistes deres beste spiller denne sesongen.

Link to comment
Share on other sites

B)--><div class='quotetop'>QUOTE(Stefan B @ Mar 31 2010, 03:24 PM) 193268[/snapback]</div><div class='quotemain'><!--quotec-->

Kan virkelig ikke klage nei, dog så skulle det ikke forundre meg om Berbatov plutselig bestemte seg for å prikke inn kanonform i fraværet til Rooney. Sir Sur er en slu rev og jeg tviler veldig sterkt på at Manure rakner fullstending ved tapet av Rooney. Men man kan alltids håpe! ;)

 

Har ventet på at berbatov skal prike inn storform og mål siden han bytte fra den ene stygge drakta til den andre. Heldigvis har det ikke skjedd, men blir ikke overrasket om det skjer nå som han får muligheten fra start over noen kamper. Dem har jo også Owen, så kan ikke si at eg synest synd på den selv om dem mistes deres beste spiller denne sesongen.

 

Er ikke Owen skada han og da? Det blir vell Diouf og Berba på topp i de neste seriekampene, i såfall så kan vi ha en mulighet til å virkelig henge oss på igjen, så lenge ikke Chelsea tar helt av.

Link to comment
Share on other sites

Er ikke Owen skada han og da? Det blir vell Diouf og Berba på topp i de neste seriekampene, i såfall så kan vi ha en mulighet til å virkelig henge oss på igjen, så lenge ikke Chelsea tar helt av.

Ja, såg det nå at Owen mestsannynlig var ute til rundt juni. Spørst nok ikke om dem bare kjøre en berbatov alene på topp da. Også ha Diouf som supersub. Blir spennende å se, plutselig er Rooneyen klar igjen til helgen!

Link to comment
Share on other sites

Etter dagens kamp blir vel Cesc og Gallas ute en god stund, det er vel karma for at jeg frydet meg når jeg hørte Rooney var blitt skadd..

 

Tror nok Manure supporterne fryder seg like mye over dette, så kanskje enda litt karma slår tilbake mot dem? ;)

Link to comment
Share on other sites

http://www.dagbladet.no/2010/04/03/sport/f...elsea/11123115/

 

Ferguson forbannet på dommeren igjen, og denne gang med god grunn.

Dean var helt forferdelig og linjedommerne med!

Chelsea ble snytt for straffe, det ble ikke United i og med at forseelsen skjer på 16 meterstreken. Chelsea scoret på et mål der Drogba sto minst 1 meter i offside og jeg kan ikke i mine villeste fantasier skjønne hvordan linjedommeren unngikk å se det. Macheda scorte på en hands, men det er utrolig vanskelig for både linjedommeren og Dean å se i og med at han står midt inne i ei klynge. Han legger seg i starten på ei linje som gjør at han overser flere klare frispark og dømmer en hel rekke frispark som aldri burde vært. Skjønner ikke hvordan FA kan sette inn Dean som ikke er blant topp 5 av dommerstaben i en kamp som er så viktig for de tre lagene som er med i gullkampen. Men Chelsea vant fortjent, det er det ingenting å si på.

Link to comment
Share on other sites

De store avgjørelsene gikk vel relativt sett "opp i opp" (gitt at Park hadde skulle fått straffe og ikke frispark, noe jeg er usikker på hva ville være riktig). Men det var mye dårlig dømming til en så stor kamp å være.

 

Tør påstå etter å ha sett reprisen 4-5 ganger at det ikke var straffe, men frispark på streken ;)

Link to comment
Share on other sites

Tør påstå etter å ha sett reprisen 4-5 ganger at det ikke var straffe, men frispark på streken :(

Hvis hendelsen er på streken er det straffe og ikke frispark.

 

Park ble snytt for straffe. Anelka ble snytt for en soleklar straffe etter hockeytaklingen fra Neville søsteren. Målet til Macheda var hands og Drogba var i klar offside på målet. Dømmingen var katastrofal, men heldigvis fikk det laget som fortjente det 3 poeng.

 

Ang. hva som er best for arsenal med Chelsea seier eller uavgjort så foretrekker jeg at Chelsea stakk av med poengene. Dersom ikke vi vinner serien så håper jeg Chelsea gjør det. Unner ikke Man U en dritt.

 

BE

Link to comment
Share on other sites

Hvis hendelsen er på streken er det straffe og ikke frispark.

 

Park ble snytt for straffe. Anelka ble snytt for en soleklar straffe etter hockeytaklingen fra Neville søsteren. Målet til Macheda var hands og Drogba var i klar offside på målet. Dømmingen var katastrofal, men heldigvis fikk det laget som fortjente det 3 poeng.

 

Ang. hva som er best for arsenal med Chelsea seier eller uavgjort så foretrekker jeg at Chelsea stakk av med poengene. Dersom ikke vi vinner serien så håper jeg Chelsea gjør det. Unner ikke Man U en dritt.

 

BE

Hvis hendelsen er på streken pleier 9 av 10 dommere å dømme frispark på streken. Det har vi sett flere ganger.

 

Ellers er jeg enig med deg.

Link to comment
Share on other sites

Hvis hendelsen er på streken pleier 9 av 10 dommere å dømme frispark på streken. Det har vi sett flere ganger.

 

Ellers er jeg enig med deg.

Det er feil. Streken er en del av 16 meter feltet og da er det straffe, og du har nok ikke sett frispark i 9 av 10 tilfeller på streken.

ta ett annet eksempel. Sidelinja. Sidelinja er en del av området som den markerer, altså banen. 16 meterstreken er en del av område som den markerer, altså målområdet.

 

BE

Link to comment
Share on other sites

Det er feil. Streken er en del av 16 meter feltet og da er det straffe, og du har nok ikke sett frispark i 9 av 10 tilfeller på streken.

ta ett annet eksempel. Sidelinja. Sidelinja er en del av området som den markerer, altså banen. 16 meterstreken er en del av område som den markerer, altså målområdet.

 

BE

Mulig det er feil i teorien, likevel vil de fleste dommere trekket det ut til å bli et frispark hvis en spiller blir ulovlig hindret på streken. Og jo, det helt klart fleste situasjonene jeg har sett har endt i frispark på streken og ikke straffe. Hvorfor? Det vet jeg ikke, men en god grunn er det sikkert at dommeren vil prøve å "safe" seg selv.

Link to comment
Share on other sites

Mulig det er feil i teorien, likevel vil de fleste dommere trekket det ut til å bli et frispark hvis en spiller blir ulovlig hindret på streken. Og jo, det helt klart fleste situasjonene jeg har sett har endt i frispark på streken og ikke straffe. Hvorfor? Det vet jeg ikke, men en god grunn er det sikkert at dommeren vil prøve å "safe" seg selv.

Merkelig at jeg aldri har sett noen frispark på 16 meter streken da.

 

BE

Link to comment
Share on other sites

Det kan du si, har reagert på det selv flere ganger. Men det er veldig presist som Ben Elfen sier, strekene tilhører det området de avgrenser. Altså ble United snytt for et soleklart straffespark i går.

Link to comment
Share on other sites

Merkelig at jeg aldri har sett noen frispark på 16 meter streken da.

 

BE

 

Beklager, men da kan du ikke ha sett mange fotballkamper..

Det var forresten flott å bli informert om det :D

Link to comment
Share on other sites

Beklager, men da kan du ikke ha sett mange fotballkamper..

Kan ikke du nevne en situasjon i moderne tid der det angripende lag har fått frispark på 16 meter streken da, siden det er så forbanna vanlig.

 

BE

 

Eidt: Ser du har endret innlegget ditt etter at jeg svarte. Og du kom med en frekk liten setning.

Link to comment
Share on other sites

Kan ikke du nevne en situasjon i moderne tid der det angripende lag har fått frispark på 16 meter streken da, siden det er så forbanna vanlig.

 

BE

 

Eidt: Ser du har endret innlegget ditt etter at jeg svarte. Og du kom med en frekk liten setning.

 

Nei, BE, det var ikke ment å være en frekk setning, det var ment som en takk til at jeg ble informert om at 16 meterstreken var en del av inne i boksen :P

 

Men jeg har aldri påstått at det er "så forbanna vanlig" at det skjer hver eneste kamp, du sa du aldri hadde sett det, og jeg sa jeg hadde sett det :D

Link to comment
Share on other sites

Det kan du si, har reagert på det selv flere ganger. Men det er veldig presist som Ben Elfen sier, strekene tilhører det området de avgrenser. Altså ble United snytt for et soleklart straffespark i går.

Er enig i at de er en del av det i teorien. Men jeg opplever at det i praksis som oftest er motsatt. Som jeg skrev er det sikkert fordi dommeren vil "safe" seg selv.

 

At det er straffe etter reglene bør det ikke være noe å si på men jeg mener likevel flesteparten, 9 av 10 var kanskje litt å overdrive, men fortsatt flesteparten ville dømt frispark på 16-meterstreken.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...