Jump to content

Let's all laugh at Moan Utd


Guest larsenal

Recommended Posts

Tror ikke du så 1.omgang, hvis du mener midtbanen til Manu var så fantastisk!

Jeg mente ikke at de var fantastiske. Sier at de gjorde akkurat som mot oss. Ødelegger for andre.

United-midtbanen gjorde ingen god kamp fremover. Syns ikke de er gode hverken i første eller andre omgang, men de ødelegger for Pirlo og Ambrosini hele kampen. Som jeg sa, de må ha hatt en av sine enkleste dager på jobben på veldig lang tid for å temme de to på midten for Milan.

Link to comment
Share on other sites

Virker som United tok en enkel sier mot West Ham i går, uten at jeg så kampen. Liker dårlig at Rooney er i storform nå i sesonginnspurten.

 

Nå får man håpe på at United får en knall tøff LC finale til helgen mot Aston Villa, ser gjerne at den kampen går til overtid og straffer så Rødneses mannskap får slitt seg skikkelig ut.

Link to comment
Share on other sites

Flott start på ligacup-finalen, 1-0 til Villa på straffe etter fire minutter. Men United har UTROLIG flaks med at ikke Vidic fortsatt er på banen, var jo et soleklart rødt kort!

Link to comment
Share on other sites

Flott start på ligacup-finalen, 1-0 til Villa på straffe etter fire minutter. Men United har UTROLIG flaks med at ikke Vidic fortsatt er på banen, var jo et soleklart rødt kort!

 

Og der var det 1-1 (Owen), Dunne med kjempetabbe. At dommeren ikk gir rødt kort er hårreisende!!... men ikke overraskende. HerreGUD som jeg hater den innflytelsen Ferguson har på dommere...

 

Deler gladelig ut gule kort til Villa-spillerne, men blir det kort når Vidic feller Agbonlahor som bakerste mann?

 

Edit, igjen : Nok et fint eksempel. Carrick feller,bakfra, kyniskt en Heskey på full fart vei fremover. Sabotasje og soleklart gult kort. -Kort blir ikke gitt

 

Hmmmm..... Denne finalen skal United vinne, det har Ref&Alex funnet ut for lenge siden

Link to comment
Share on other sites

Og der var det 1-1 (Owen), Dunne med kjempetabbe. At dommeren ikk gir rødt kort er hårreisende!!... men ikke overraskende. HerreGUD som jeg hater den innflytelsen Ferguson har på dommere...

 

Deler gladelig ut gule kort til Villa-spillerne, men blir det kort når Vidic feller Agbonlahor som bakerste mann?

 

Edit, igjen : Nok et fint eksempel. Carrick feller,bakfra, kyniskt en Heskey på full fart vei fremover. Sabotasje og soleklart gult kort. -Kort blir ikke gitt

 

Hmmmm..... Denne finalen skal United vinne, det har Ref&Alex funnet ut for lenge siden

Har tenkt på det samme i hele omgangen eg også. Utrulig så mye som skal til for at man u spillerne får kort. At han ikke viser ut Vidic synest eg er helt ok, dem får jo straffe, selv om regelboka sier at det er rødt kort. Men han burde vertfall fått gult.

Håper virkelig at Aston Villa kommer for fullt nå og vinner. Får bare håpe at Rooney kan gå av banen uten å ha skårt mål idag.

Link to comment
Share on other sites

Og der var det 1-1 (Owen), Dunne med kjempetabbe. At dommeren ikk gir rødt kort er hårreisende!!... men ikke overraskende. HerreGUD som jeg hater den innflytelsen Ferguson har på dommere...

 

Deler gladelig ut gule kort til Villa-spillerne, men blir det kort når Vidic feller Agbonlahor som bakerste mann?

 

Edit, igjen : Nok et fint eksempel. Carrick feller,bakfra, kyniskt en Heskey på full fart vei fremover. Sabotasje og soleklart gult kort. -Kort blir ikke gitt

 

Hmmmm..... Denne finalen skal United vinne, det har Ref&Alex funnet ut for lenge siden

 

Dommere er som sagt i kamp tråden UBRUKELIGE og TRAGISKE!

Dem er jo så pinglete at dem faktisk er redd for at Red Nose skal klage på dme etter kamp, om dem gjør en liten feil! Herregud, kan ikke Red Nose bli straffet skikkelig av FA ? det er jo han som får viljen sin på dommere, som gir stadige fordeler til United & Såpekokerene.

Link to comment
Share on other sites

Har lagt merke til at alle stor lag sier at ligacupen ikker viktig, når de har tapt og er ute av cupen, men når de vinner...Så er det nesten som at de har vunnet Cl eller Ligaen..

 

Håper det blir den eneste trofeet Man U får

 

Død over Man U..;)

Link to comment
Share on other sites

Har tenkt på det samme i hele omgangen eg også. Utrulig så mye som skal til for at man u spillerne får kort. At han ikke viser ut Vidic synest eg er helt ok, dem får jo straffe, selv om regelboka sier at det er rødt kort. Men han burde vertfall fått gult.

 

Hvorfor er det ok?! Er det greit at reglene ikke blir fulgt? Hva med den dagen det går mot Arsenal, er det like greit da?

 

Patetisk dømming og jeg blir så forbanna på stakkars Dowd som ikke har baller til å gjøre det rette - sannsynligvis fordi kampen bare er tre minutter gammel.

Link to comment
Share on other sites

Tror ikke tidspunktet i kampen var det mest avgjørende. Alex Ferguson, say no more!!

 

Listen to the dawg ! ;)

Ferguson, ikke no annet å si.

Jeg syns også at Carling er en cup jeg ikke bryr meg om, et bittelite trofe, greit, sølvare, men jeg bryr meg ikke for den Cupen der.

Jeg sier bare "er jo bare pokaler som miniputt lag vinner når de er med i en cup"

Link to comment
Share on other sites

Jeg syns også at Carling er en cup jeg ikke bryr meg om, et bittelite trofe, greit, sølvare, men jeg bryr meg ikke for den Cupen der.

Jeg sier bare "er jo bare pokaler som miniputt lag vinner når de er med i en cup"

 

Beklager, men her er jeg helt uenig med deg. Husker fortsat hvor stort det var i 87 da vi vant ligacupen etter flere år uten pokaler. Greit at cup'en er nedprioritert av topplagene i dag, men jeg klarer bare ikke å henge meg på at jeg ikke bryr meg.

 

Jeg tenker absolutt alle her på forumet hadde vært høyt oppe idag om vi hadde vunnet finalen i dag.

Link to comment
Share on other sites

Beklager, men her er jeg helt uenig med deg. Husker fortsat hvor stort det var i 87 da vi vant ligacupen etter flere år uten pokaler. Greit at cup'en er nedprioritert av topplagene i dag, men jeg klarer bare ikke å henge meg på at jeg ikke bryr meg.

 

Jeg tenker absolutt alle her på forumet hadde vært høyt oppe idag om vi hadde vunnet finalen i dag.

*

Joda, du er sikkert ledre enn meg, ejg er 94 modell, så jeg hugset ikke de gamle glanstidene :P

Men du skal jo få ha din mening selvsagt, jeg sier bare det jeg mener.

Hadde jo vert helt greit å vunnet den cupen, men jeg syns at FA Cupen er stor, den liker jeg.

Hadde ikke hatt noe imot å vunnet Carling, det er jo bare greit å få inn sølvvare :P

Link to comment
Share on other sites

Er en artikkel i Dagbladet i dag, som skriver om denne Green and Gold kampanjen, og denne såkalte hemmelige gruppen som forsøker å stable på beina nok penger til å kjøpe klubben fra Glazer.

 

En talsmann for denne gruppen - Keith Harris har blant annet bedt supporterne om å boikotte kamper, blant annet ved å ikke fornye sesongkortene før neste sesong. Alt dette for å få Glazerfamilien til å selge.

 

Hvor realistisk er nå dette da? Ventetiden på sesongkort på Old Trafford er vel ikke akkurat mindre enn på Emirates? Vil folk risikere å ikke fornye kortene sine, og dermed kanskje miste plassen sin til andre??

Link to comment
Share on other sites

Beklager, men her er jeg helt uenig med deg. Husker fortsat hvor stort det var i 87 da vi vant ligacupen etter flere år uten pokaler. Greit at cup'en er nedprioritert av topplagene i dag, men jeg klarer bare ikke å henge meg på at jeg ikke bryr meg.

 

Jeg tenker absolutt alle her på forumet hadde vært høyt oppe idag om vi hadde vunnet finalen i dag.

Jeg ER gammel nok til å huske den gang da ligacupen var noe å vinne.

Ligacupen er mye den samme som før, men alt andre har blitt mye større...

 

Når det gjelder den kampanjen Manusupporterne driver og den boikotten, blir det nok slik du sier - at ingen våger å gi slipp på sesongkortene. Ventelistene er jo mange år.

Blir nok en slags motsatt suggesjon på en måte: Alle tror alle andre gjør noe, men egentlig gjør ingen noe

Link to comment
Share on other sites

Er en artikkel i Dagbladet i dag, som skriver om denne Green and Gold kampanjen, og denne såkalte hemmelige gruppen som forsøker å stable på beina nok penger til å kjøpe klubben fra Glazer.

 

En talsmann for denne gruppen - Keith Harris har blant annet bedt supporterne om å boikotte kamper, blant annet ved å ikke fornye sesongkortene før neste sesong. Alt dette for å få Glazerfamilien til å selge.

 

Hvor realistisk er nå dette da? Ventetiden på sesongkort på Old Trafford er vel ikke akkurat mindre enn på Emirates? Vil folk risikere å ikke fornye kortene sine, og dermed kanskje miste plassen sin til andre??

 

Boikotte ? er dem skikelige supportere ? Og har alle sammen penger til å kjøpe United ?! haha, tror ikke dem har mange millioner i lomma.

og dessuten, snakker vi medgangssupportere her ?

Link to comment
Share on other sites

Jeg liker ikke å si det, men Manchester United ser dessverre uhyre sterke ut for tiden. De går fra den ene imponerende seieren til den andre. For eksempel trodde jeg at de kom til å måtte slite seg videre mot AC Milan i Champions League, men nå ser det ut som at returkampen bare blir en transport-etappe for dem. Og fortsetter Rooney dette målrushet vet jeg ikke hvor jeg skal gjøre av meg. Nå som vi endelig var kvitt det ekle trynet til Ronaldo, så må vi tåle å se det stygge gliset til Rooney hver helg, huff. Det er i hvert fall ingen tvil for min del om hva som kan sette en bråstopp for Uniteds kjempeform, og det er en skade på nevnte Rooney.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...