Jump to content

Let's all laugh at Moan Utd


Guest larsenal

Recommended Posts

Var det ikke han som hadde for dårlig kondisjon da? Typisk at han trekker frem et eksempel fra rivalene hans da?

Mulig det var ''han med den dårlige kondisen'', unnskyldningene fra SAF har vært mange, så ikke lett å huske når og mot hvem de kom, hehe. Latterlig av SAF og ikke klare å svelge et poengtap, kommer jo med en syk unnskyldning etter hvert poeng tap, all ære til han for hva han har gjort med Manu, men mannen må jo lære seg å skylde på noen andre enn dommeren..

Link to comment
Share on other sites

Greit nok at Fletchers utvisning i går nok var feil, men det må være første gang tvilen har gått MOT Fletcher

 

Han skulle hatt sitt ande gule lenge før han fikk det. Det var nok summen av mange tvilsomme taklinger som gjorde at han fikk sitt andre gule på en takling som ikke var så ille.

Link to comment
Share on other sites

Han skulle hatt sitt ande gule lenge før han fikk det. Det var nok summen av mange tvilsomme taklinger som gjorde at han fikk sitt andre gule på en takling som ikke var så ille.

 

Helt riktig. Summen av flere forseelser i løpet av en omgang gir kort. Fletcher var for sent inne flere ganger, dytter og holder motspillere i alle dueller. Han får en advarsel fra dommer i form av pekefinger tidlig i 2. omgang, men fortsetter med samme type spill. Da ryker man tilslutt. Syns dommerene klarte seg bra i begge kampene i går.

Link to comment
Share on other sites

B)--><div class='quotetop'>QUOTE(Stefan B @ Jan 19 2010, 07:16 PM) 186062[/snapback]</div><div class='quotemain'><!--quotec-->

Er jo nesten som å være på Tusenfryd det her B)

 

Helt enig med deg Stefan B :) Fortiden har jeg like stor glede av å lese om Manu som jeg har av å lese om oss. Jeg legger ved et par godbiter i dag også B)

 

http://www.guardian.co.uk/football/2010/ja...nce-the-glazers

http://soccernet.espn.go.com/news/story?id...cc=5739&cc=5739

 

Litt uro rundt Rooney er heller ikke å forakte.

Link to comment
Share on other sites

Er det bare meg eller har Neville gjort seg bemerket mer utenfor banen enn på banen i år? Så han hadde vist fingeren til Tevez i går, og det var vel noe krøll i seriekampen tidligere i sesongen og? :)

 

Stadig noe med den cunten. Godt å høre han ikke blir tilbudt ny kontrakt, ufyselig kar.

 

1 of the Neville sisters gone, 1 to go !

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...