Jump to content

Let's all laugh at Moan Utd


Guest larsenal

Recommended Posts

Dette bildet er noe av det styggeste jeg noen gang har sett.

 

http://img354.imageshack.us/img354/2651/berbatovpb4.jpg

 

For en med dysleksi kan "AIG" lett bli "GAI". Selv om det generelt lyser homs av drakten.

 

Og tilbake til saken: Noe av det styggeste jeg også noen gang har sett. Kjenner jeg blir irritert over det møkka laget og red nose.

Link to comment
Share on other sites

Absolutt.

 

Berbatov ser virkelig enda mer ufyselig ut i MoanU-drakta enn tidligere. Kanskje fordi hans gamle var litt mer avslappende (til tross for sin stygghet). Vi har rett til å mobbe Berbatov etter denne overgangen uten å få setningen "at vi bare er musunnelige" i trynet.

 

If you can take any more:

http://img505.imageshack.us/img505/5231/berbatov2sw1.jpg

 

Jeg venner meg vanligvis fort til spilleroverganger, men det kommer til å ta lang tid før jeg ser Berbatov i den drakta der uten å tenke "what the..?".

Link to comment
Share on other sites

Dette bildet er noe av det styggeste jeg noen gang har sett.

 

http://img354.imageshack.us/img354/2651/berbatovpb4.jpg

 

For en med dysleksi kan "AIG" lett bli "GAI". Selv om det generelt lyser homs av drakten.

 

Og tilbake til saken: Noe av det styggeste jeg også noen gang har sett. Kjenner jeg blir irritert over det møkka laget og red nose.

Vell, kunne egentlig ikke dy meg. Hvis de ser på navnet ditt, så kan de vell kanskje tro at du heter GaY istedet for ZaY? lol -_-

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Tenker Sir F er rimelig irritert på seg selv for å ha brukt over 300 mill på en spiller som presterer i 5 min annenhver kamp. Berbatov var så dårlig i dag at det var en fryd å se på. Han er lat, uinspirert og tildels sutrete fra 10. min. Det beste dog er at han fikk være på banen i 90 min og at Rooney, som er i kanonform, ble dyttet ut på høyre ving hvor han var helt malplassert.

 

Man U har virkelig en lang vei å gå, de har gitt seg selv et vanskelig utgangspunkt.

Link to comment
Share on other sites

..Og så kom uttalelsen fra Ferguson om at Terrys kantene og røde kort blir opphevet.

 

"I do not understand how this has happened. If it had been a Manchester United player, Hackett would not have done this."

Sky Sports | Football | Premier League | News | Fergie blasts Terry ruling

 

Et veldig unødvendig utsagn. Hva er det basert på? Ren og skjær frykt over Chelsea? Nei, jeg vet ikke, men det var ufattelig barnslig sagt. Får virkelig ikke håpe at folk tar dette til seg og tror på ham.

 

Ferguson topper seg selv gang på gang. For en tåpelig fyr..

Link to comment
Share on other sites

..Og så kom uttalelsen fra Ferguson om at Terrys kantene og røde kort blir opphevet.

 

"I do not understand how this has happened. If it had been a Manchester United player, Hackett would not have done this."

Sky Sports | Football | Premier League | News | Fergie blasts Terry ruling

 

Et veldig unødvendig utsagn. Hva er det basert på? Ren og skjær frykt over Chelsea? Nei, jeg vet ikke, men det var ufattelig barnslig sagt. Får virkelig ikke håpe at folk tar dette til seg og tror på ham.

 

Ferguson topper seg selv gang på gang. For en tåpelig fyr..

 

Selvsagt ville ikke Hackett gjort det da, for Manu ville aldri fått rødt kort i den situasjonen :D Enig med Ferguson att avgjørelsen om å fjerne karrantenen til Terry er idiotisk. Men å si att det ikke hadde skjedd hvis det var en United spiller, er rett og slett barnslig.

 

Btw, hvorfor hyllet Manu fansen Ronaldo idag? Blir flau på deres vegne!

Link to comment
Share on other sites

Ifølge Eurosport kommer en viss Ronaldo til å starte på benken i kveldens mesterligakamp. Må innrømmre at det er synd at han er tilbake så kjapt, for jeg er overbevist om at hans tilstedeværelse kommer til å heve hele laget..

 

Sitter å håper at også United kan få en "setback-skade" med Ronaldo, som jo selv vi har blitt de reineste ekspertene på desverre.

Link to comment
Share on other sites

Det var jo ingen straffe. Jeg skjønner ikke hva Tjernås driver med, som for dagen hadde utrolig lite peiling. Visst er Malouda(?) først på ballen, men Van Der Sar er på ballen før han tar Malouda, og det er vel det som betyr noe?

 

1-1 er et godt resultat. United kommer ikke opp av sumpa, og vi beholder serieledelsen. Også skal det sies at det var en utrolig morsom fotballkamp :)

Link to comment
Share on other sites

ManU fikk 7 gule kort og ny bot. Det samme skjedde mot Totenham i fjor, men da mener jeg at de faktisk fikk 8. Usikker på hvor mye det er snakk om, men det var iallfall veldig morsomt.

 

Ellers så har Ronaldo definitivt ikke slutter å filme. For en fantastisk kamp, egentlig. 1-1 er absolutt ideelt.

Link to comment
Share on other sites

ManU fikk 7 gule kort og ny bot. Det samme skjedde mot Totenham i fjor, men da mener jeg at de faktisk fikk 8. Usikker på hvor mye det er snakk om, men det var iallfall veldig morsomt.

 

Ellers så har Ronaldo definitivt ikke slutter å filme. For en fantastisk kamp, egentlig. 1-1 er absolutt ideelt.

 

Bot?

Link to comment
Share on other sites

Tåpelig dømming av manures tredje spiss i dag. Utrolig at han klarte å gi Ronaldo frispark når han slenger seg ned på bakken og lampard ikke er i nærheten av ham en gang! men chelsea kan bare takke seg selv og en lat Anelka for at de ikke vinner idag.

når det er sagt er 1-1 et veldig greit resultat for vår del.

 

Top of the League where we belong!!

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...