Jump to content

Let's all laugh at Moan Utd


Guest larsenal

Recommended Posts

Godt å se at United begynner å gå lei og. Kanskje vi snart kan få en slutt på dette tullet fra Real Madrid.

 

http://www.nettavisen.no/sport/fotball/eng...icle1942003.ece

 

http://www.manutd.com/default.sps?pagegid=...&newsid=6610221

 

Hvis Arsenal, United og evt flere klubber som blir utsatt for det samme går sammen i en kamp mot Real M angående dette vil jeg tro det vil få konsekvenser for R.M.

Link to comment
Share on other sites

Wenger ble straffet for å si til linjedommeren at han"jugde", og attpåtil var det sant. Er det ikke litt verre å nærmest drite ut dommere på direktesendt fjernsyn? Tydeligvis ikke.

Det er nok mer penger under bordet enn vi aner. Det vil det alltid være. ;)

Link to comment
Share on other sites

Vet at Webster-klausulen nevnes alt for ofte her på forumet i den siste tiden, men kan Ronaldo benytte denne dersom han blir fryst ut og satt på tribunen?

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=527525

 

Mener å huske at det den stod som en mulighet når en spiller blir behandlet slik som det united truer med.

 

 

 

 

Uansett deilig å se at arrogante Ronaldo er så ilojal og at united ikke tenker på hva det spillerne selv ønsker. Er uansett glad Arsenal drives sånn og at vi heller selger spillere som kan virke viktige og at vi dermed ikke øderlegger spillerene.

Link to comment
Share on other sites

Nja, et salg av Ronaldo vil ikke nødvendigvis være veldig negativt for dem. Tenk på alle pengene de får! Jeg liker ikke Rednose som person, men man kan ikke unngå å si at han er en knallgod trener. Det er ikke uten grunn at han har vunnet så vannvittig mange troféer. Da kan de få en enda bredere stall og tette de små hullene førstelleveren har. Det vil dog blitt morsomt og sett hvem som skulle scort målene. Hverken Tevez eller Rooney er typiske 20+ i ligaen spisser, de går dypere ned i banen og liker seg best i rommet mellom angrepet og midtbanen. Men f.eks. Eto'o på topp, ville Man U igjen blitt et livsfarlig angrep. Aldri avskriv dette lagetm uansett hvor man måtte hate det!

Link to comment
Share on other sites

Nja, et salg av Ronaldo vil ikke nødvendigvis være veldig negativt for dem. Tenk på alle pengene de får! Jeg liker ikke Rednose som person, men man kan ikke unngå å si at han er en knallgod trener. Det er ikke uten grunn at han har vunnet så vannvittig mange troféer. Da kan de få en enda bredere stall og tette de små hullene førstelleveren har. Det vil dog blitt morsomt og sett hvem som skulle scort målene. Hverken Tevez eller Rooney er typiske 20+ i ligaen spisser, de går dypere ned i banen og liker seg best i rommet mellom angrepet og midtbanen. Men f.eks. Eto'o på topp, ville Man U igjen blitt et livsfarlig angrep. Aldri avskriv dette lagetm uansett hvor man måtte hate det!

 

Man u har ikke akuratt problemere med penger nå heller da.. De kan lett svi av ein halv miliard. og det bør være nok til å tette de små hullene. og tviler på at de klarer å få ein like god spiller som ronaldo vis han går. Man u kommer nok til å bli litt svekket men ikke så mye ettersom SAF er ein meget dykktig manager.

Link to comment
Share on other sites

Skjønner ikke hvorfor fotballklubbene opererer med kontrakter lenger. Absolutt ingen vits i å fortsette på den måten når spillere kan si ditt og datt uten at det skal ha noen konsekvenser. United betalte sikkert drøssevis av millioner til Ronaldo i sign-on-fee sist gang han skrev ny kontrakt. Samt en bråte med millioner i lønn. Og så enkelt er det, nå bare sier han at han vil bort og da kan jo fort det skje hvis Real Madrid virkerlig ønsker han. Pengene til å kjøpe han er i hvertfall ikke noe problem for Real.

 

Tragisk at fotballen har blitt slik. Hvis det skulle ende med at Ronaldo går til Real Madrid så syns jeg Ronaldo burde fått som krav at han skal betale en kompensasjon til United fra egen lomme også. Sånn det burde vært, slik at spillere kanskje kan bli litt flinkere til å overholde de kontraktene dem har.

Link to comment
Share on other sites

Skjønner ikke hvorfor fotballklubbene opererer med kontrakter lenger. Absolutt ingen vits i å fortsette på den måten når spillere kan si ditt og datt uten at det skal ha noen konsekvenser. United betalte sikkert drøssevis av millioner til Ronaldo i sign-on-fee sist gang han skrev ny kontrakt. Samt en bråte med millioner i lønn. Og så enkelt er det, nå bare sier han at han vil bort og da kan jo fort det skje hvis Real Madrid virkerlig ønsker han. Pengene til å kjøpe han er i hvertfall ikke noe problem for Real.

 

Tragisk at fotballen har blitt slik. Hvis det skulle ende med at Ronaldo går til Real Madrid så syns jeg Ronaldo burde fått som krav at han skal betale en kompensasjon til United fra egen lomme også. Sånn det burde vært, slik at spillere kanskje kan bli litt flinkere til å overholde de kontraktene dem har.

 

Både Wenger og Hill-Wood er enige med deg i dette, Frank(om ikke det er omvendt, da :-| ).

Wenger påpeker også at det snart vil bli noen som tester ut "Webster-klausulen", og at transfersystemet slik vi kjenner det kan bli en saga blott innen kort tid.

Ubestemmelige spillere og sleipe klubber er i og for seg ikke noe nytt, vi har vel selv slitt med visse spillere hver eneste sommer, og slik vil det nok fortsette også, uansett hvordan kontrakter og overganger vil formes i framtiden.

Forøvrig sliter jeg litt med å se at Real Madrid skal være noe større og mer rennomert enn Manchester United som klubb å spille for, men det er vel en gammel drøm han har da..

Link to comment
Share on other sites

Virker som det er litt press fra familien hans inni bildet her og. Kan tenke meg at for portugisere så er sikkert Real Madrid og Barcelona det største som finnes. For meg virker det som om det er slik i hvertfall. At det er nabolandet Spania og gigantene der som er det aller ypperste innen fotball, og hvis både Ronaldo og familien hans har et sånt syn på det så kan det jo være det som gjør det så fryktelig forlokkende med Spania og Real Madrid.

 

Mange forskjellige meninger i fotball. Vi føler vel (jeg i hvertfall) at Premier League er verdens beste liga, men andre syns vel at det er Spania. Dessuten er jo Real Madrid også kjent for å bruke nok av penger, både i overgangssummer og lønninger. Blir du lokket med 2-3 millioner i ukelønn så er det vel vanskelig å si nei :-|

Link to comment
Share on other sites

Joda, kjøper den Frank. Måler man utelukkende i penger er det sikkert mer å hente et par andre steder, men det er ikke akkurat en småklubb i europeisk målestokk han forlater i så fall..

 

Forøvrig, uansett hvor mye jeg misliker både United og Ronaldo, føler jeg litt med dem hvis de mister ham nå. Det er ManU som har bragt ham dit han er, og nærmest "beskyttet" ham etter de famøse scenene i Tyskland 06, det kunne fort gått galt i England etter det. Utakk er verdens lønn. (Det gjelder selvsagt for svært mange andre spillere også..)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Vi har gang på gang, år etter år, snakket og skrevet om at det er vi som sliter hvert år med uvisshet om forlengelse av kontrakter på de store stjernene, men nå sliter virkelig fansen til Manu vil jeg tenke.

 

http://www.teletext.co.uk/football/news/61...naldo+move.aspx

http://www.goal.com/en/Articolo.aspx?ContenutoId=736385

http://www.express.co.uk/football/view/482...-300-000-a-week

 

Rart vi ikke diskuterer dette mer på forumet, men jeg velger å se det som en styrke:

At vi er mest opptatt av oss selv her på forumet.

Link to comment
Share on other sites

Jeg er usikker på holdbatheten i disse ryktene, men en ting kan vi si ganske sikkert: Det er uro i leier'n nå. Det er positivt. Det som er sant, er at Real har kapasitet til å bla opp de nevnte beløpene. Er det mulig at ManU lar seg friste til å selge? Det hadde vært positivt, men igjen: Tenk hva de kan få for pengene. Den tanken skremmer meg mer enn det Ronaldo gjør. Iallfall innbyrdes, for Clichy tar seg jo greit av ham :lol:

Link to comment
Share on other sites

Jeg er usikker på holdbatheten i disse ryktene, men en ting kan vi si ganske sikkert: Det er uro i leier'n nå. Det er positivt. Det som er sant, er at Real har kapasitet til å bla opp de nevnte beløpene. Er det mulig at ManU lar seg friste til å selge?

 

Klart de selger for rundt milliarden. De plasserer ham ihvertfall ikke på tribunen. Det gjør bare vondt verre, og United sitter uten hverken Ronaldo eller penger til neste sesong. Det vet selvsagt Sir Alex. Uansett er det ikke Rednose som bestemmer dette. Griske Glazer øyner en mulighet til å forstørre formuen sin, og griper naturligvis denne sjansen.

 

Snakker vi årets signering for vår del?

Link to comment
Share on other sites

Jeg lurer på hvor mye et eventuelt salg av Ronaldo vil svekke United, de får jo mer enn nok av penger til å kjøpe erstatter(e).

 

Jeg tror ikke et salg av Ronaldo vil svekke United nevneverdig, hvert fall ikke hvis ersatteren heter Ribery, eller noe i den duren...

Link to comment
Share on other sites

Jeg tror ikke et salg av Ronaldo vil svekke United nevneverdig, hvert fall ikke hvis ersatteren heter Ribery, eller noe i den duren...

 

Ribery kommer aldri til å score 40 mål på en sesong. Ronaldo er uerstattelig, uansett pengesum.

 

United kan gjerne hente inn Kaka, David Villa, Benzema, Ribery og Eto'o for disse pengene, men alle disse kan ikke spille på en gang.

Link to comment
Share on other sites

Jeg tror ikke et salg av Ronaldo vil svekke United nevneverdig, hvert fall ikke hvis ersatteren heter Ribery, eller noe i den duren...

 

Ribery kommer aldri til å score 40 mål på en sesong. Ronaldo er uerstattelig, uansett pengesum.

 

United kan gjerne hente inn Kaka, David Villa, Benzema, Ribery og Eto'o for disse pengene, men alle disse kan ikke spille på en gang.

Det er rimelig stor forskjell på overnevnte spillere og Ronaldo. Gutta over er toppspillere som kunne starte for Manu eller Arsenal. Ronaldo var i år i en helt annen klasse, bare å innrømme det.

Kanskje er det lurt å selge han nå. Han er på topp og de vil få en kjempepris. Selvfølgelig er det mulig å erstate alle, men jeg vil påstå at Manu ikke ville vunnet to trofeer i år uten Ronaldo, så han var tilnærmet uerstattelig i år. Han hevet laget det nødvendige og etter min mening kan det bare sammenliknes med Pele, Maradona og Henry i eneklte lagoppstillinger. Men ikke mye varer evig.

Link to comment
Share on other sites

Hvis Ronald går til Real Madrid skal jeg kjøpe Real- trøye med Ronaldo bakpå! :P

 

Snakk om å kaste penger i dass...

 

Men hvis du gir den i julegave/bursdagsgave til en United-fan, er du genial! :(

 

Hva med å kjøpe Realtrøya med dette bakpå? (17 var bare for å få et tall)

 

RONALDO

17

LOL

 

Hadde glatt betalt 500kr for det. :D

Link to comment
Share on other sites

Hvis Ronald går til Real Madrid skal jeg kjøpe Real- trøye med Ronaldo bakpå! :D

 

Snakk om å kaste penger i dass...

 

Men hvis du gir den i julegave/bursdagsgave til en United-fan, er du genial! :(

 

Hva med å kjøpe Realtrøya med dette bakpå? (17 var bare for å få et tall)

 

RONALDO

17

LOL

 

Hadde glatt betalt 500kr for det. :D

HAHAHAHAHHAHA KONGE :P

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...