Jump to content

Let's all laugh at Moan Utd


Guest larsenal

Recommended Posts

This sums it all up! Det skal ikke være mulig, vi vet alle at det kommer til å skje, men det er ingenting vi kan gjøre med det. Oddsen for at United skulle få straffe idag var vel 1.05. Ok, straffen deres var grei, men så skulle Wigan hadd straffe FØR det, og da hadde kampen sett mye annerledes ut. Og Scholes skulle hatt rødt kort!Hoff, blir skikkelig trist av å se hvordan fotballen har blitt. Vi må vel bare gratuelere dommerne i PL med nok et liga-gull, dere har snart tatt igjenn pool nå :)

Link to comment
Share on other sites

Begge hendelsene til Scholes er klare gule kort. Wigan er tamme framover og satser lite. Uff, unner ikke Man U gullet!

 

Hæ? Wigan har til tider spilt ut United, og gjør det de kan for å utfordre dem. All ære til Steve Bruce, som i stor grad er "innhabil" i dette oppgjøret, og som prøver å vinne over gamleklubben, og kan ødelegge alt for dem, selv når han ikke har noe å spille for selv.

 

KOM IGJEN WIGAN!

De har klart å temme Man U og har kommet seg litt framover, men skikkelige sjanser har de ikke skapt. Kun skudd fra pressede og vanskelige posisjoner. De skal dog ha for arbeidsinnsatsen!

 

EDIT: Etter å ha sett reprisen av straffen til Man U er det ikke tvil om straffen. Wigan-spilleren prøver å takle rundt ballen, men i veien kommer i løpende Rooney. Beinet til Wigan spilleren er i lufta og takler Rooney i knehøyde. Helt unødvendig, men en helt klar straffe.

 

EDIT 2: Der ble Man U snytt for straffe....

Link to comment
Share on other sites

This sums it all up! Det skal ikke være mulig, vi vet alle at det kommer til å skje, men det er ingenting vi kan gjøre med det. Oddsen for at United skulle få straffe idag var vel 1.05. Ok, straffen deres var grei, men så skulle Wigan hadd straffe FØR det, og da hadde kampen sett mye annerledes ut. Og Scholes skulle hatt rødt kort!Hoff, blir skikkelig trist av å se hvordan fotballen har blitt. Vi må vel bare gratuelere dommerne i PL med nok et liga-gull, dere har snart tatt igjenn pool nå :)

 

Excactly !!

 

Etter at Bennett til alles forundring faktisk blåste litt mot Manu i starten av sesongen, kan vi bare glemme

at det blir gitt straffe på JJB til hjemmelaget idag.

 

Ta pol inne i 16 meteren Ferdinand, see if Bennett cares!!

Link to comment
Share on other sites

ÆSJ, markeringer på lilleputtnivå! jaja, det var i alle fall Giggs som puttet. Den eneste spilleren på det laget jeg unner ligamesterskap.

 

:) :) Unner du virkelig en United spiller et seriemesterskap!?? :) Håpløst..

Hater du Manu hater man Ryan Giggs.. Han har tross alt spill i den dritklubben i over 10 år! Samme hvor sympatisk han fremstår i media, eller hva som gjør at du unner en Manu spiller seriegull! :)

Link to comment
Share on other sites

ÆSJ, markeringer på lilleputtnivå! jaja, det var i alle fall Giggs som puttet. Den eneste spilleren på det laget jeg unner ligamesterskap.

 

:) :) Unner du virkelig en United spiller et seriemesterskap!?? :) Håpløst..

Hater du Manu hater man Ryan Giggs.. Han har tross alt spill i den dritklubben i over 10 år! Samme hvor sympatisk han fremstår i media, eller hva som gjør at du unner en Manu spiller seriegull! :)

 

Man kan ikke være så naiv at man ikke klarer å unne andre spillere og andre lag et ligagull. Giggs er en legende for Man Utd og målet han scoret i dag blir et like stort mål for United fansen som det var for oss når Adams satte spikeren i kista mot Everton i 97/98.

 

All ære til United som vinner ligagullet. Neste år derimot, så er det vi som står på toppen. :(

Link to comment
Share on other sites

Frank: Naiv er man vel ikke akkurat om man ikke unner en rival et seriegull! Det blir veldig feil å si. Det har ikke noe med å være naiv å gjøre! Jeg hater Manu og deres spillere og unner de derfor ikke et seriegull!

 

Men alikevel, Gratulerer så mye med ligagull i år alle Manu fans... Men neste år er det nok vår tur.. :)

 

Jeg har selvfølgelig ikke noe problemer med å si at mange spillere på Manu er fantastisk gode, og ville styrket oss veldig! F eks Ronaldo, rooney, giggs, schooles, ferdinand, tevez, nani. Mulig jeg glemmer noen.. Men hatet til Manu gjør at jeg ikke unner de noe seriegull

Link to comment
Share on other sites

Det er bare å gratulere United. De har vært bedre til å score mål og bedre til å unngå baklengs enn oss. That's a fact.

 

Helt korrekt. Og i tillegg en fortjent seriemester i seongen 2007/08.

Link to comment
Share on other sites

 

Unner du virkelig en United spiller et seriemesterskap!?? :o Håpløst..

Hater du Manu hater man Ryan Giggs.. Han har tross alt spill i den dritklubben i over 10 år! Samme hvor sympatisk han fremstår i media, eller hva som gjør at du unner en Manu spiller seriegull! :o

 

Ryan Giggs er en glitrende fotballspiller. One of a kind. Enkelt og greit. Det er faktisk talt lov å ha litt gangsyn.

Link to comment
Share on other sites

Det er bare å gratulere United. De har vært bedre til å score mål og bedre til å unngå baklengs enn oss. That's a fact.

 

Helt korrekt. Og i tillegg en fortjent seriemester i seongen 2007/08.

Veldig fortjent.. Veit ikke hva som ligger bak denne statistikken, men denne tabellen taler vel for seg selv: http://www.rightresult.net/

 

 

Unner du virkelig en United spiller et seriemesterskap!?? :o Håpløst..

Hater du Manu hater man Ryan Giggs.. Han har tross alt spill i den dritklubben i over 10 år! Samme hvor sympatisk han fremstår i media, eller hva som gjør at du unner en Manu spiller seriegull! :o

 

Ryan Giggs er en glitrende fotballspiller. One of a kind. Enkelt og greit. Det er faktisk talt lov å ha litt gangsyn.

 

Hvorfor siterer du meg for å få sagt det? :o Har jeg sagt han ikke er en glitrende fotballspiller? Har jeg det!!??

Link to comment
Share on other sites

Det er bare å gratulere. Greit at laget som scorer mest og slipper inn minst vinner, selv om de har vært svært heldige med skadene og noen dommeravgjørelser. De er en større ambassadør for positiv fotball enn det Chelsea, så det er fint at man kan vinne mesterskap ved å angripe seg til seier. Jeg unner virkelig ikke supporterne til Man U dette mesterskapet. Måtte Chelsea i det minst ta CL.

 

Til neste år er det forhåpentligvis et annet angrepsvillig lag som troner alene på toppen i mai :o

Link to comment
Share on other sites

Mest scorerede mål og minst innslupne er ikke alt i en sesong og jeg syns ikke det er et fortjent seriegull.

Greit nok, tabellen lyver ikke, men jeg har til gode å bli veldig imponert over det de har prestert i år.

Spillemessig ligger Arsenal et godt nivå høyere etter min mening, men som ofte før blir vi rammet av 10-15 skader og får ikke resultatene eller dommeravgjørelser med oss.

 

De spiller mest på det sikre, har få skader, spiller ikke så veldig bra, men de får med seg poengene. Og det gjerne når det gjelder som mest.

 

Vi ledet serien 25 av 38 runder, tapte mindre enn Manure, kjører kampene mot alle topplagene, men likevel taper vi for mye poeng og blir nr. 3. Det har vært litt uvirkelig med tanke på hvor uheldig vi har vært og hvor godt vi egentlig har prestert ut i fra forventningene.

Vi lå faktisk an til å avgjøre dette allerede midt i april, men vi rota det bort.

 

Si hva dere vil, men jeg har ikke noe til overs for Manure og de får aldri noen gratulasjoner fra meg.

Link to comment
Share on other sites

Mest scorerede mål og minst innslupne er ikke alt i en sesong og jeg syns ikke det er et fortjent seriegull.

Greit nok, tabellen lyver ikke, men jeg har til gode å bli veldig imponert over det de har prestert i år.

Spillemessig ligger Arsenal et godt nivå høyere etter min mening, men som ofte før blir vi rammet av 10-15 skader og får ikke resultatene eller dommeravgjørelser med oss.

 

De spiller mest på det sikre, har få skader, spiller ikke så veldig bra, men de får med seg poengene. Og det gjerne når det gjelder som mest.

 

Vi ledet serien 25 av 38 runder, tapte mindre enn Manure, kjører kampene mot alle topplagene, men likevel taper vi for mye poeng og blir nr. 3. Det har vært litt uvirkelig med tanke på hvor uheldig vi har vært og hvor godt vi egentlig har prestert ut i fra forventningene.

Vi lå faktisk an til å avgjøre dette allerede midt i april, men vi rota det bort.

 

Si hva dere vil, men jeg har ikke noe til overs for Manure og de får aldri noen gratulasjoner fra meg.

 

Åh, jeg er enig! MoanU har vært til de grader heldige i år, og jeg ser det ikke på som fortjent at de vinner. Ingen gratulasjoner fra meg heller.

Link to comment
Share on other sites

Siden jeg er så diplomatisk av meg så gratulerer jeg Manu med seriegullet og håper samtidig laget går konk.

 

Hater laget. Rett og slett, men de vant fortjent og jeg da er det ingenting annet å si enn gratulerer og glede seg til vi får gratulasjoner neste år ;)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Ser noen tendenser til et maktbytte i managerstolen i CL-fianlen idag. Assisten, Quiroz (queeroz) eller noe sånt sto fremme ved sidelinja hele tida mens Ferguson lå mer tilbakelent i stolen sin....

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...