Jump to content

Let's all laugh at Moan Utd


Guest larsenal

Recommended Posts

Newcastle var forferdelig dårlige og ville selv tapt på hjemmebane mot Derby med det spillet de viste i dag. 6 - 0 er uansett et imponerende resultatet - alle målene i samme omgang. Det må vel ha vært tidenes dårligste pep talk i pausen fra newcastles forløpige manager :ph34r:

Link to comment
Share on other sites

Kjenner hatet mot "the wanker" vokser for kvar kamp eg ser han involvert!

Men det er vel, desverre, bare fordi han er så forbanna god!

Link to comment
Share on other sites

Forskjellen på Newcastle og Birmingham er at Birmingham har Muamba + et intakt 10manns forsvar og Newcastle i går har et forsvar som ser mer ut som om 4xSenderos på en ekstremt dårlig dag spiller mot 11xDrogba på en ekstremt god dag. Lurer på om de i det hele tatt har hørt om linje, falle av, presse, takle eller klarere i Newcastle? Gode gud så elendig forsvarsspill.

Link to comment
Share on other sites

Hva var det "Sir" Alex fremførte i retning Reading-benken i etterkant av Rooneys mål i ettermiddag?? Kunne se ut til at han viste den berømte fingeren sin nok en gang!

 

Gode gud hvor deilig hadde det ikke vært å sett det røde trynet hans når Gallas løfter ligatrofeet! For ikke å snakke om Crynaldos velkjente tårer! :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Manchester United spiller nå treningskamp mot Al-Hilal i Saudi-Arabia.

De stiller faktisk med ett toppet lag. Det er 2-2 til pause. At de sliter ut spillerne sine med å dra til Saudi Arabia midt i ett hardt kamprorgram i PL er bare bra for oss.

Det er en testimonialkamp for den tidligere Wolverhampton-spilleren Sami Al-Jabr. Men vi vet alle hvorfor United er der å spiller, prinsen Mohammed bin Faisal bin Saud og hans kompanjonger lokket med 1 million friske pund inn på kontoen i Sir Matt Busby Way, en fristelse som ble for stor til å motstå.

 

VELDIG profesjonelt av United :P

 

Edit: United tapte kampen 3-2 :P

Link to comment
Share on other sites

Han er utvilsomt PLs beste spiller. Real Madrid har å bla opp en milliard for han til sommeren...

Link to comment
Share on other sites

- Tidenes beste, sa Alex Ferguson om frisparkmålet fra Cristiano Ronaldo etter 13 minutter mot Portsmouth onsdag kveld.

 

Hva?? Mener han at det er det fineste frisparket gjennom tidene? Tull fra ende til annen.

Juninho scorer sånne mål stadig vekk, men med en gang Ronaldo (Som for all del er en av de beste i verden) scorer på et, så blir det kandidat til tidenes fineste?

For ikke og snakke om Roberto Carlos sitt mot Frankrike i -98 ?

 

Edit: Ser at jeg postet i feil tråd, og at denne diskusjonen foregår også i Ronaldo tråden, så mod kan bare flytte denne posten over..

Link to comment
Share on other sites

F*** så jævlig surt at de får det poenget på overtid!

 

På den positive siden kan vi jo konkludere med at som mange sier, at ManU sliter når Ronaldo er skadet/har en dårlig dag. Vi har nå to poeng på de men skulle så gjerne hatt enda ett!

Link to comment
Share on other sites

Hvorfor bryr vi oss om målet på overtid av overtiden. Bittert var det selvfølgelig, men personlig satt jeg bare og flirte når Tevez jubla som om han hadde vunnet Champions League finalen. Hadde de ikke fått med seg at Arsenal gikk forbi dem med to poeng?

 

Dette er en lykkelig dag for alle Arsenalfans. Ikke la dette legge noen demper på humøret.

Link to comment
Share on other sites

Ka var det Ferguson sa når vi utlikna på Ashburton tidlegare i sesongen?...

 

he he, ja snakk om å møte seg selv i døra. Og det er jo til og med en forskjell her som gjør at ManU kommer enda "dårligere" ut. Arsenal FORTJENTE å utlikne mot ManU, ManU fortjente egentlig INGENTING mot spurs! Nå må det presiseres at det ikke BARE er flaks at ManU scorer så mye sent i kampene generelt, og på overtid spesielt. Arsenal har jo ettervært blitt ganske gode på dette (de var dårlige før). Som Tjernås i studio også sa, ManU har alltid vært flinke til å stå på til det er slutt, og aldri miste trua. En meget god egenskap. Og over ti har jo dette betalt seg, i overkant vil mange hevde. Men nettopp på grunn av dette, så slår jo myten om at ManU vinner FORDI de spiller så fin offensiv fotball store sprekker. Ja, de er flinke til å stå på, og ja, mange poeng de kaprer sent er fortjente. Men det er jaggu mange poeng de vinner sent som er fullstendig ufortjente. Og dette er den store forskjellen på ManU og Arsenal. Så selv om ManU KAN spille flott fotball, en stor andel av deres poeng, og selve tungen på vektskålen i forhold til å vinne ting er nettopp "ufortjente" poeng som de stjeler til seg på overtid. Uten disse hadde de vært sjanseløse til å vinne. Det kan hende at det blir slik denne gangen også. Time will show. Men jeg klarer ikke lenger å hisse meg opp over dette. Uansett er nå alt opp til Arsenal selv...

Link to comment
Share on other sites

Det er helt latterlig å se alle Man U fansene i kommentatfeltet som klager på dommeren i kampen mot spurs. Faktumet er at dommeren kanskje burde utvist Rooney og i alle fall helt sikkert gitt spurs en straffe. De skal prise seg lykkelig over at de ikke tapte mot spurvene!

Link to comment
Share on other sites

For ikke å snakke om at kampen strengt talt burde vært blåst av før de scora. Jeg kan ikke huske noen drøying i overtiden.

 

 

Njaa, når det kommer opp 3 minutter er det jo minimum tre minutter, ikke nødvendigvis akkurat 3 ;p Og når Spurvene satte inn Arsenal-rejecten O'Hara i overtida er det korrekt av dommeren å la kampen gå litt over overtida ;) Uasnett, spurvefansen klager på dommeren, det samme gjør Unitedfansen. Det er vel i seg selv bevis nok på at dommeren gjorde en fair jobb, selv om enkelte situasjoner sikkert var gale :)

Link to comment
Share on other sites

Det er vel i seg selv bevis nok på at dommeren gjorde en fair jobb, selv om enkelte situasjoner sikkert var gale :)

Jeg så kampen, og skjønner virkelig ikke hvorfor det skrikes så fra de to leirene.

Eller, for å være ærlig så er det kanskje ikke så rart sur Ferguson klager på Clattenburg, siden dette er en dommer som vanligvis ikke gir manure særlig med fordeler men som istedet dømmer relativt fair.

 

Spurvene har bare seg selv å skylde på, når de klarer det kunststykke å ikke sette en spiller på stanga når manure kjører alle spillere opp i 16-meteren over 3 min. på overtid...

Link to comment
Share on other sites

For ikke å snakke om at kampen strengt talt burde vært blåst av før de scora. Jeg kan ikke huske noen drøying i overtiden. Nei, noen ganger er jeg sjeleglad for å være Arsenal-supporter. :)

Nei, men Spurs hadde et spillerbytte og da legges det automatisk til 30 sekunder tror jeg.

Hehe, ironisk at de faktisk sørget for det helt alene.

Link to comment
Share on other sites

Ka var det Ferguson sa når vi utlikna på Ashburton tidlegare i sesongen?...

 

Sant nok. Allikevel er det noe en ting å ta poeng mot United på overtid, enn Spurs. Ihvertfall i mine øyne.

Eg er heilt einig. Men Ferguson sa jo at han skjønte ikkje koffor vi jubla som gale for å berre ha fått uavgjort. No gjorde dei det same mot Tottenham!

Link to comment
Share on other sites

Ka var det Ferguson sa når vi utlikna på Ashburton tidlegare i sesongen?...

 

Sant nok. Allikevel er det noe en ting å ta poeng mot United på overtid, enn Spurs. Ihvertfall i mine øyne.

Eg er heilt einig. Men Ferguson sa jo at han skjønte ikkje koffor vi jubla som gale for å berre ha fått uavgjort. No gjorde dei det same mot Tottenham!

Jepp. Fergu e flink å kast stein i glasshus. Til tider så virka han en smule sandblåst i haue.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...