Jump to content

Let's all laugh at Moan Utd


Guest larsenal

Recommended Posts

Hjertet sier "Heia Manure", men fornuften sier dessverre "heia spudz" med tanke på at jeg ville satset mye på at sistnevnte kommer til å havne under oss på tabellen i år uansett. Hvis vi vil ta en plass høyere enn 4. er det selvfølgelig mest naturlig å håpe på at de lagene vi sloss med de øvrige plassene om skal tape flest mulig poeng i starten og mot slutten av sesongen.

Nå er det jo alltid farlig å avskrive lag som manure så tidlig i sesongen, men hvor vanskelig vil det være for dem å heve seg med nok et tap?

Link to comment
Share on other sites

Må si jeg er ganske forundret over folk her inne - at då mange hater Tottenham mer enn Manu. Skjønner jo at det har med tradisjon å gjøre, men... Ta for eksempel i Norge. LSK og Enga hater hverandre, men tror nok de fleste LSK-supportere (meg inkludert) ville at Brann skulle tape mot VIF da de møttes for 3 uker siden...

 

 

 

Jeg kan selvsagt ikke fordra Tottenham, men de røde djevlene er jo det jeg hater mest i hele verden! Hadde de tapt i dag hadde jeg synes det var strålende, men uavgjort går selvsagt også bra ;).

Gjør ikke noe hvis Tott skulle få seg en opptur i dag, for de kommer seg langt ned på jorda igjen etter kampen mot Arsenal likevel.

 

Så for folk som heller vil ha Tott-tap enn Tott-seier i dag, betyr det at det er viktigere at Tott gjør det dårlig, enn at VI SELV KAN VINNE SERIEN (noe som er mye større sjanse hvis våre største rivaler, som Manu, taper). Er dette virkelig tilfelle???

Link to comment
Share on other sites

I Manu-Tott kampen er jo det absolutte desidert beste utfall, et uavgjort resultat!! Ingen av møkkalagene klatrer noe særlig lenger opp på tabellen da!

 

EDIT: Har sjekket litt. Hvis Manu vinner havner de på 9. plass på tabellen eller noe. Dersom tott vinner kommer de rett under oss. Så uavgjort er drømmeresultat!

Link to comment
Share on other sites

Må si jeg er ganske forundret over folk her inne - at då mange hater Tottenham mer enn Manu. Skjønner jo at det har med tradisjon å gjøre, men... Ta for eksempel i Norge. LSK og Enga hater hverandre, men tror nok de fleste LSK-supportere (meg inkludert) ville at Brann skulle tape mot VIF da de møttes for 3 uker siden...

 

 

 

Jeg kan selvsagt ikke fordra Tottenham, men de røde djevlene er jo det jeg hater mest i hele verden! Hadde de tapt i dag hadde jeg synes det var strålende, men uavgjort går selvsagt også bra :blink:.

Gjør ikke noe hvis Tott skulle få seg en opptur i dag, for de kommer seg langt ned på jorda igjen etter kampen mot Arsenal likevel.

 

Så for folk som heller vil ha Tott-tap enn Tott-seier i dag, betyr det at det er viktigere at Tott gjør det dårlig, enn at VI SELV KAN VINNE SERIEN (noe som er mye større sjanse hvis våre største rivaler, som Manu, taper). Er dette virkelig tilfelle???

 

Herlig at spudz tapte. Dette var det helt optimale resultatet. Jolebukken must stay!

Link to comment
Share on other sites

1-0 til ManU var nok ikke det helt optimale resultatet, nei. For å være helt ærlig hadde jeg driti i om Spurs tok 3 poeng i går. Det er jo på alle måter optimalt for oss at ManU taper poeng. Selv om de hadde enda et poeng mindre enn Spurs, så må vi være realistiske og si at ManU kommer til å begynne å høste poeng på et tidspunkt.

Link to comment
Share on other sites

Dette var helt optimalt resultat!

 

Jeg regner ihvertfall med at United uansett kommer til å ende over oss på tabellen til sesongslutt. Spurs skal visstnok kjempe med oss om Champions League plass. Jeg har mine tvil, men det som ihvertfall er sikkert, er at for sesongen er Spurs større rivaler for oss enn United.

Link to comment
Share on other sites

Dette var helt optimalt resultat!

 

Jeg regner ihvertfall med at United uansett kommer til å ende over oss på tabellen til sesongslutt. Spurs skal visstnok kjempe med oss om Champions League plass. Jeg har mine tvil, men det som ihvertfall er sikkert, er at for sesongen er Spurs større rivaler for oss enn United.

Snakker om å være håpløst negativ.....

Link to comment
Share on other sites

Dette var helt optimalt resultat!

 

Jeg regner ihvertfall med at United uansett kommer til å ende over oss på tabellen til sesongslutt. Spurs skal visstnok kjempe med oss om Champions League plass. Jeg har mine tvil, men det som ihvertfall er sikkert, er at for sesongen er Spurs større rivaler for oss enn United.

Snakker om å være håpløst negativ.....

 

Dette er min mening, og det mener jeg at du kan respektere. Vi kan diskutere det..: for all del, men begrunn meningene dine så skal jeg heller argumentere for hva jeg mener, men vil du ikke begrunne, kan du heller spare deg.

Link to comment
Share on other sites

Det er fælt å si det, men tottenham fortjente bedre. Et Man U tap hadde helt klart vært best, som mange nevner her. Tottenham har allerede vist i årets sesong at de er flere hakk under oss og vil neppe true oss i kampen om CL, så fremst at vi ikke får fryktelig mange skader. Man U har Ronaldo ute og Rooney skada. Med de to ute, minner Moan mye om oss i fjor da vi var uten Henry og RvP. Derfor er det viktig at de taper poeng nå, for de kommer til å sanke poeng igjen når alle angriperne på plass igjen.

Link to comment
Share on other sites

Jævlig surt å se ManU få seks poeng ut av to helt middelmådige prestasjoner, nå som det så ut som de skulle få en rævva start og fort kunne miste MASSE poeng på oss som vi nok vil trenge utover. Nå er C.Ronaldo og Saha tilbake, jeg tipper det vil bety masse trepoengere også før Rooney er tilbake.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
×
×
  • Create New...