Jump to content

Let's all laugh at Moan Utd


Guest larsenal

Recommended Posts

Noen som er enige i at Haregraves(tror det var sånn) er overpriset??? syns £20mill er drøyt for en spiller som kanskje er verdt £7mill...

 

Jeg velger iallefall å se hvordan Hargreaves gjør det i United, før jeg begynner å le av prislappen hans.

Link to comment
Share on other sites

Det er for tidlig å le av Hargreaves og Man U før spilleren har vist seg frem.

 

Personlig har jeg mine tvil, selv om Sur Alex er flink med engelskmenn. Har aldri latt med imponere særlig av Hargreaves, både på klubblag og landslag. Prisen er farlig høy.

Link to comment
Share on other sites

Det er for tidlig å le av Hargreaves og Man U før spilleren har vist seg frem.

 

Personlig har jeg mine tvil, selv om Sur Alex er flink med engelskmenn. Har aldri latt med imponere særlig av Hargreaves, både på klubblag og landslag. Prisen er farlig høy.

 

Her er jeg veldig enig.

 

Det var mange som lo veldig når Untied brukte så mye penger på Carrick forrige sommer. Men jeg tror vi kan være skjønt enige om at det var ett kjøp som lyktes.

 

Jeg tror faktisk Hargreaves kan gjøre en bra jobb under Ferguson. Ferguson har lyktes meget bra med britiske midtbanespillere, og vært mer eller mindre utrolig uheldig med utenlandske midtbanespillere som Veron, Kleberson og 2xDjemba

Link to comment
Share on other sites

Noen som er enige i at Haregraves(tror det var sånn) er overpriset??? syns £20mill er drøyt for en spiller som kanskje er verdt £7mill...

 

Jeg velger iallefall å se hvordan Hargreaves gjør det i United, før jeg begynner å le av prislappen hans.

 

Lo ikke, men mener bare de gir litt for mye for han :huh: er jo kanskje fordi jeg som Arsenal supporter ikke er så vant med massive overganssummer da ;)

Link to comment
Share on other sites

Noen som er enige i at Haregraves(tror det var sånn) er overpriset??? syns £20mill er drøyt for en spiller som kanskje er verdt £7mill...

 

Jeg velger iallefall å se hvordan Hargreaves gjør det i United, før jeg begynner å le av prislappen hans.

 

Lo ikke, men mener bare de gir litt for mye for han ;) er jo kanskje fordi jeg som Arsenal supporter ikke er så vant med massive overganssummer da B)

Jeg lo :huh:

Neida, det er sant det dere nevner ovenfor, men må innrømme det var en veldig stiv pris!

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

Take a bow

http://www.skysports.com/story/0,19528,11661_2649761,00.html

 

For en kjempemotstand ;) , Sky sports skrev ingenting når AFC vant sin andre cup seier mot "virkelige" lag. Men de ska få for å ha hatt artikler om seieren i emirates cup.

 

Ingen tvil om at Arsenal har vært best i pre season av topplagene. Irriterende blir det når avisene lager store oppslag om at garderobeskapene og parkeringsplassene hos manu gutta er for små ;)

Kem i svarte e det som bryr seg? :lol:

Link to comment
Share on other sites

Jeg satt i stua med fire Man U supportere, kan tenke jeg godta meg da de ikke klarte å score.

Spiller med gull farga PL merker på drakta, bare fordi de vant seriegullet, så klarer de ikke å vinne på Reading. De fortjener ikke mer enn hvite merker på drakta :D

Denne kampen var relativt kjedelig

Link to comment
Share on other sites

Pratet tidligere i uken med en united suporter som jeg jobber med , og han var overbevist om at laget hans ville vinne med 4-5 mål. Hvorfor det spurte jeg, er det pga at de har vunnet mot asiatiske lag som ingen har hørt om før :P .

Synd med Shrek, men blir han bare ute i 6-8 uker så er vell ikke det noe å rope for. Vi mistet jo RVP og Henry nesten hele forrige sesong. Fint at andre storlag får litt problemer med skader på viktige spillere.

Link to comment
Share on other sites

Jeg liker aldri å fryde meg over at spillere blir skadet men uansett hvordan du ser på det så er en ting klart: Rooneys benbrudd var positivt for Arsenal medalje/gull-muligheter. Ingen av de som kommer inn for han er like vass, Tevez kanskje på litt sikt, men han trenger nok litt tid i den nye klubben. Han trengte forøvrig 20KAMPER før han goallet i West Ham, la oss alle håpe han gjentar det i United.

 

Fantastisk at ManU dret på draget i1.runde, at de har Pompey(Høyt i fjor) og ManC(Derby+ mange nye signinger og ny manager SVE) (Begge borte) kan gjøre at de vil slite helt fra start av.

Link to comment
Share on other sites

Herlich!! 4 poeng tapt på 2 kamper, Rooney ute og Ronaldo må stå over noen kamper. Er det 3kamper han får, og blir det iverksatt allerede til helga?

 

Ja tar vel en uke før det blir iverksatt tenker jeg.

 

Uansett så tenkte jeg litt på hvorstort kjøpelag ManU er når jeg så matchen idag. Jeg tar et lite anslag her nå, fint hvis noen andre kunne kommer med mer up-to-date tall.

 

van der sar(Vederlagsfritt?Klubbspiller uansett

Wes Brown(Klubbspiller,pris?-Vidiv,ifjor 100mill?-Ferdinand,klubbspiller, 150mill?-Evra 80-90mill?

C.Ronaldo,klubbspiller,100mill?-Scholes,klubbspiller-Carrick,200mill?-Nani, 200mill

Tevez(350mill/ble han utlånt i1.omgang?-Giggs,klubbspiller

 

Med uttrykket klubbspiller mener jeg spillere som har vært der lenge og utviklet seg mye og etter at de kom til klubben. Spillere som ikke var helt slått ut i full blomst da de kom. Det gleder meg stort at vi vel har nesten bare slike, suksess vil dermed gjøre ekstra godt iom at vi har gjort det på den harde måten.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...