Jump to content

Let's all laugh at Moan Utd


Guest larsenal

Recommended Posts

Rooney sparker hemningsløst etter ball i beina på colloccini, skulle hatt gult kort der da ene sparket ikke var i nærheten av ball. Men får ingenting.

Ben Arfa som tar et godt løp for å si hva han mener, får det gule.

 

Syntes han faktisk fort kunne fått rødt der. Coloccini får ballen vekk, men Rooney fortsetter med å sparke to ganger i låret til Newcastle kapteinen. At han ikke får gult kort engang er rett og slett skammelig.

 

Skal sies at dommertrioen holdt et elendig nivå som etterhvert har blitt Premier League standarden dessverre.

Link to comment
Share on other sites

 

Så det er helt normalt at man skal stå å sparke en motspiller i beina uten å bli straffet? javel...

Nei, men hvorfor plutselig gi rødt kort på noe som aldri dømmes på ellers? Et gult hadde vært greit, men hadde blitt rasende om en av våre spillere hadde fått det, dere nevner Vieira, men at vi fikk en dommeravgjørelse mot oss betyr ikke at United fortjener det nå.

Jeg gjør meg ikke populær på forumet her for tiden :P

Link to comment
Share on other sites

Nei, men hvorfor plutselig gi rødt kort på noe som aldri dømmes på ellers? Et gult hadde vært greit, men hadde blitt rasende om en av våre spillere hadde fått det, dere nevner Vieira, men at vi fikk en dommeravgjørelse mot oss betyr ikke at United fortjener det nå.

Jeg gjør meg ikke populær på forumet her for tiden :P

 

Du mister ikke popularitet, men siden jeg svarte på det du sa, så lurte jeg på hva du mener om den saken. Men du sier at det ikke dømmes på ellers, det presiserer jo det enda mer at engelske "toppdommere" er ubrukelige. For slikt er jo i mot reglene.

Link to comment
Share on other sites

 

Du mister ikke popularitet, men siden jeg svarte på det du sa, så lurte jeg på hva du mener om den saken. Men du sier at det ikke dømmes på ellers, det presiserer jo det enda mer at engelske "toppdommere" er ubrukelige. For slikt er jo i mot reglene.

Haha, det var en spøk :P

Jeg syns ikke det tilfellet var så ekstremt som andre ting som dømmes på, når man dømmer på det burde det være gult kort dog.

Link to comment
Share on other sites

Ligger for øyeblikket under 1-0 for Basel.

Mener at om United taper, så kan dem ryke ut av CL ? Leste det et sted tror jeg.

 

Med tap ryker dem ja. Så lenge Benfica vinner sin kamp, så vil United havne på 2 plass i gruppa med uavgjort eller seier.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...