Jump to content

Let's all laugh at Moan Utd


Guest larsenal

Recommended Posts

Det får jeg ikke til å stemme Kim, jeg har lest flere artikler om dette på nettet og de er helt klare på at det er Red Football Joint Ventures som har kommet med dette enorme tapet. Detter er morselskapet til svina.

 

Les f.eks denne eller denne manubloggen.

 

Vi får håpe at dette gjør det vanskelig for Sir Sur å foryngre laget, noe som virkelig trengs.

 

Ingenting hadde vært bedre enn om dette hadde fått innvirkninger på driften av klubben

Link to comment
Share on other sites

ManU ligger under 2-0 borte mot West Ham etter en halv time. West Ham har scoret på to straffer. Hvordan er det egentlig mulig?

 

Vell, de skulle også hatt en mann utvist, så SÅ utenkelig er det altså ikke.

Link to comment
Share on other sites

Hvis dette resultatet står seg, er det nesten slik at Chelsea er favoritt til å vinne serien. Det er i deres egne hender å gå forbi Manu. DET er helt sinnsykt med tanke på hvor usannsynlig det så ut for kun 1mnd siden!

 

Joda, jeg vet at det poengmessig ser enda bedre ut for Arsenal, men Arsenal har det vanskeligste programmet igjen av de tre. Vi skal til Bolton, Tottenham, Stoke og Fulham, samtidig som vi har Pool og MU hjemme...

Link to comment
Share on other sites

Hvis dette resultatet står seg, er det nesten slik at Chelsea er favoritt til å vinne serien. Det er i deres egne hender å gå forbi Manu. DET er helt sinnsykt med tanke på hvor usannsynlig det så ut for kun 1mnd siden!

 

Joda, jeg vet at det poengmessig ser enda bedre ut for Arsenal, men Arsenal har det vanskeligste programmet igjen av de tre. Vi skal til Bolton, Tottenham, Stoke og Fulham, samtidig som vi har Pool og MU hjemme...

 

Helt uenig. Hvis dette resultatet står seg så er vi klare favoritter til å vinne serien og Chelsea favoritter til å ta sølvet.

 

Vi er klare favoritter i alle kamper som gjenstår, også mot Manu hjemme.

Link to comment
Share on other sites

Helt uenig. Hvis dette resultatet står seg så er vi klare favoritter til å vinne serien og Chelsea favoritter til å ta sølvet.

 

Vi er klare favoritter i alle kamper som gjenstår, også mot Manu hjemme.

Unnskyld at jeg spør, men har du drukket? Hvorfor er vi kare favoritter borte mot Tottenham borte??? Og hva i all verden tilsier at Arsenal slår Manu hjemme?? Manu har et sinnsykt godt tak på Arsenal. Det samme gjelder for så vidt Stoke... Manu har fire hjemmekamper etter helgas kamper, vi har kun tre. De har kun tre bortekamper, mot våre 5...

 

Og la det være klart; i spørsmålet om hvem som har tøffest program igjen, må man være objektiv...

Link to comment
Share on other sites

Unnskyld at jeg spør, men har du drukket? Hvorfor er vi kare favoritter borte mot Tottenham borte??? Og hva i all verden tilsier at Arsenal slår Manu hjemme?? Manu har et sinnsykt godt tak på Arsenal. Det samme gjelder for så vidt Stoke... Manu har fire hjemmekamper etter helgas kamper, vi har kun tre. De har kun tre bortekamper, mot våre 5...

 

Og la det være klart; i spørsmålet om hvem som har tøffest program igjen, må man være objektiv...

 

Vi har klart bedre spillere enn Manu og Tottenham og bør etter mitt syn slå dem. Manu møter vi hjemme også. Mot Tottenham har vi hatt en glitrende statistikk i en evighet, så taper vi en kamp og sånne seg dem begynner å tro at plutselig har blitt bedre enn oss.

 

Hvorfor i granskauen skulle vi ikke være favoritter mot Tottenham Raven? Hvordan er statistikken vår mot dem på WHL?

Link to comment
Share on other sites

Vi har klart bedre spillere enn Manu og Tottenham og bør etter mitt syn slå dem. Manu møter vi hjemme også. Mot Tottenham har vi hatt en glitrende statistikk i en evighet, så taper vi en kamp og sånne seg dem begynner å tro at plutselig har blitt bedre enn oss.

 

Hvorfor i granskauen skulle vi ikke være favoritter mot Tottenham Raven? Hvordan er statistikken vår mot dem på WHL?

Statistikk driter jeg i i slike kamper. Klart når vi hadde Henry, Vieira, Bergkamp, Campbell osv, hadde vi PLs beste lag, men å si at Manu har et dårligere lag enn oss, blir veldig rart. Defensivt er de langt bedre, sentralt på midten er vi klart bedre, vingene deres er bedre enn våre, og det samme gjelder spissene. U do the math...

Link to comment
Share on other sites

Statistikk driter jeg i i slike kamper. Klart når vi hadde Henry, Vieira, Bergkamp, Campbell osv, hadde vi PLs beste lag, men å si at Manu har et dårligere lag enn oss, blir veldig rart. Defensivt er de langt bedre, sentralt på midten er vi klart bedre, vingene deres er bedre enn våre, og det samme gjelder spissene. U do the math...

 

Hvis Manu er så forbanna mye bedre enn oss så skjønner jeg ikke hvorfor de ikke ligger langt foran oss på tabellen med tanke på hvor sterkt skaderammet vi har vært i år. You do the math.

 

Edit: rart du driter i statistikk når den viser at vi har et meget godt tak på Tottenham, men at du IKKE driter i statistikk når Manu har overtaket mot oss B)

Link to comment
Share on other sites

Hvis Manu er så forbanna mye bedre enn oss så skjønner jeg ikke hvorfor de ikke ligger langt foran oss på tabellen med tanke på hvor sterkt skaderammet vi har vært i år. You do the math.

Kan jo ta en spiller for spiller- analyse, så får vi se.

vdSaar bedre enn vår beste keeper

Rafael like god som Sagna (Rafael bedre offensivt, Sagna defensivt)

Evra bedre enn Clichy

Vidic bedre enn Djourou

Vermaelen bedre enn Ferdinand

Valencia bedre enn Walcott

Nasri kanskje like god som Nani

Fabregas bedre enn Carrick

Song like god som Giggs

Wilshere enda ikke like bra som Rooney

Berbatov og vPersie ca like gode

 

Manu sin førsteoppstiling er vertfall bedre enn vår.

Link to comment
Share on other sites

Kan jo ta en spiller for spiller- analyse, så får vi se.

vdSaar bedre enn vår beste keeper

Rafael like god som Sagna (Rafael bedre offensivt, Sagna defensivt)

Evra bedre enn Clichy

Vidic bedre enn Djourou

Vermaelen bedre enn Ferdinand

Valencia bedre enn Walcott

Nasri kanskje like god som Nani

Fabregas bedre enn Carrick

Song like god som Giggs

Wilshere enda ikke like bra som Rooney

Berbatov og vPersie ca like gode

 

Manu sin førsteoppstiling er vertfall bedre enn vår.

 

Fordi du mener det så betyr det ikke dermed at det er sant. Det er bare din mening og ikke noe mer enn det. Når du mener at Raphael er like god som Sagna så klarer jeg ikke å ta deg veldig seriøst.

Link to comment
Share on other sites

Hvis Manu er så forbanna mye bedre enn oss så skjønner jeg ikke hvorfor de ikke ligger langt foran oss på tabellen med tanke på hvor sterkt skaderammet vi har vært i år. You do the math.

 

Edit: rart du driter i statistikk når den viser at vi har et meget godt tak på Tottenham, men at du IKKE driter i statistikk når Manu har overtaket mot oss :rolleyes:

Statistikk har noe å si når det går på taktikk og spillestil. Manu har kjørt samme taktikk mot oss i flere år nå. Samme gjelder Stoke og Chelsea. Ser man på lag som Tottenham og Liverpool derimot, som spiller en slags fotball hvor man kan undre hva taktikken er, er det noe annet. Det har med konstanter og variabler å gjøre.

 

Uansett - nå har Rooney utlignet

Link to comment
Share on other sites

Vidic på den andre straffen antar jeg du snakker om? Jeg følger kun kampen på tekstoppdatering, men jeg ser at han også rev ned en spiller på vei mot mål litt senere, som han fikk gult kort for. Tullespiller.

 

Neida, tenker på den situasjonen hvor han rev ned en spiller på vei mot mål. Hører mange sier at det ikke skulle være rødt fordi keeperen ville tatt ballen før West Ham spilleren, men om Vidic ikke hadde holdt Ba, så hadde Ba vært alene med keeper. Så klart rødt.

 

Der scorte Rooney sitt andre ja, kunne tenke meg det...

Link to comment
Share on other sites

Kan jo ta en spiller for spiller- analyse, så får vi se.

vdSaar bedre enn vår beste keeper

Rafael like god som Sagna (Rafael bedre offensivt, Sagna defensivt)

Evra bedre enn Clichy

Vidic bedre enn Djourou

Vermaelen bedre enn Ferdinand

Valencia bedre enn Walcott

Nasri kanskje like god som Nani

Fabregas bedre enn Carrick

Song like god som Giggs

Wilshere enda ikke like bra som Rooney

Berbatov og vPersie ca like gode

 

Manu sin førsteoppstiling er vertfall bedre enn vår.

 

Med all respekt, den der listen var rimelig ut å kjøre..

Link to comment
Share on other sites

Statistikk har noe å si når det går på taktikk og spillestil. Manu har kjørt samme taktikk mot oss i flere år nå. Samme gjelder Stoke og Chelsea. Ser man på lag som Tottenham og Liverpool derimot, som spiller en slags fotball hvor man kan undre hva taktikken er, er det noe annet. Det har med konstanter og variabler å gjøre.

 

Uansett - nå har Rooney utlignet

 

Og man kan undre seg hvor du lærte statistikk. Dette er noe av det mest idiotiske jeg har lest på dette forumet.

 

Hater Rooney og Manu.

Link to comment
Share on other sites

Fordi du mener det så betyr det ikke dermed at det er sant. Det er bare din mening og ikke noe mer enn det. Når du mener at Raphael er like god som Sagna så klarer jeg ikke å ta deg veldig seriøst.

Ok, la oss ta Rafael mot Sagna.

Svar på disse to spørsmålene:

Hvem av de ville du hatt som en som skal legge inn?

Hvem av de ville du hatt som en som skulle tatt ballen fra motstanderen?

 

De aller fleste (som prøver å se på kvalitetene disse spillerne har vist osv), vil nok komme frem til to ulike svar på de spørsmålene.

Link to comment
Share on other sites

Jeg gidder ikke å se mer av denne kampen og risikere å ødelegge humøret ved å måtte se svina vinne. Jeg skrur over på cricket, spørsmålet er hvem man skal heie på? Sri Lanka eller India?

 

Artig å se bruke av videodømming i cricket, fantastisk imponerende.

Link to comment
Share on other sites

Hoho, der var det 2-3

 

Man kan si hva man vil. ManU har ikke vært imponerende store deler av sesongen, men når det gjelder så presterer de alltid til slutt (så og si). Hadde dette vært Arsenal som hadde fått straffe på 2-2 så skal man vedde på at den straffen hadde blitt brent.

Link to comment
Share on other sites

Og man kan undre seg hvor du lærte statistikk. Dette er noe av det mest idiotiske jeg har lest på dette forumet.

 

Hater Rooney og Manu.

DETTE er noe av det mest idiotiske JEG har lest.

Se på dette eksempelet:

Hvis man prøver å gjøre noe på samme måte flere ganger etter hverandre. Da kan man lage statistikk av det. Prøver jeg derimot på flere ulike måter, kan jeg ikke det.

Link to comment
Share on other sites

Solid kollaps av West Ham siste halvtimen. Når skal disse lagene forstå at det ikke nytter å legge seg langt bakpå mot Manure?

Manure spiller egentlig ikke stort bedre enn 1.omgang, men klarer å snu det.

Tarvelig!

 

Hadde dommer'n gjort det han skulle å vist ut Vidic i 1.omgang eller tidlig i 2.omgang kunne kamputfallet vært helt annerledes.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...