Jump to content

Hvilke nye spillere ønsker dere?


ashcole3

Recommended Posts

Rutine vil jeg si Hazard har allerede, men han er nok ikke vant til PL og kommer nok til å slite med å tilvenne seg det. Dempsey er et ok valg, men mener han blir litt for middelmådig likevel. Leste forresten på Young Guns idag at Wenger intensiverer speidingen på Sakho.

Link to comment
Share on other sites

http://thegoonblog.com/2011/02/hazard-sakh...l-move-chances/

 

Både Sakho og Hazard til sommeren, hadde ikke jeg takket nei til. Rosicky og Vela er vel antakelig inne i sine siste sesonger som Arsenalspillere, så en Hazard vil være et ypperlig valg som kantspiller.

En fysisk sterk Sakho kan virkelig være et spennende alternativ både som stopperkollega til Vermaelen, og som et "cover" til Song.

For meg har vi kun en klassestopper, mens vi har tre jevne alternativer i bakhånd.

Vi trenger et alternativ i stopperplass, og det ser vel ut som om de engelske prisene (Cahill og Richards) er som et eventyr. Carroll til £35mill sier sitt.

 

 

Om man i tillegg får inn Alex Oxlade-Chamberlain, så kan det bli en historisk sommer. Alex kan trenge tid, men jeg tror både Sakho og Hazard kan ta PL med storm i sitt første år i klubben.

Link to comment
Share on other sites

Til sommeren tror jeg vi må åpne lommeboka og finne en skikkelig erstatter for Cesc mtp. at han mest sannsynlig er i Barca neste sesong. Dette kan vel påvirke andre eventuelle kjøp..

 

Nå skal det sies at jeg tror Fabregas blir et par sesonger til, men hvis han forsvinner i sommer så har vi to meget gode spillere som kan erstatte han. Samir Nasri og Andrey Arshavin. Nasri vet vi alle hva kan gjøre i midten, mens Arshavin har aldri fått sjansen til å spille denne rollen i Arsenal egentlig. Dette var rollen han så og si spilte for Zenit og det er her han er desidert best, men utifra at han blir 30 år til sommeren så er han jo ingen langtidsløsning, men i en sesong eller to tror jeg han holder. Etter dette har vi jo Ramsey og Wilshere og forhåpentligvis skaffer vi oss også Eden Hazard til sommeren.

 

Det er forøvrig mulig også hvis Cesc forsvinner at et formasjonsbytte kommer? Mtp. at den formasjonen vi spiller i dag i høyest grad er for å få mest ut av Cesc. En slags skjev 4-4-2 formasjon med Song som anker og Wilshere - Nasri - Ramsey med Walcott og van Persie som spisspar kunne jo fungert i teorien.

 

Uansett hvis Cesc forsvinner og Nasri tar over rollen som playmaker må vi bruke pengene på å kjøpe inn Hazard f.eks. et storttalent som allerede spiller på et meget høyt nivå.

Link to comment
Share on other sites

Wenger bær virkelig få fingern ut når det gjelder Hazard. Havner han også i Manu, så kan det bli vanskelig å tilgi Wenger. Hazard er en spiller vi ikke har i Arsenal. En spiller med BÅDE stor fart og god teknikk.

 

Vi har Nasri som har fart og teknikk, men Hazard er en del raskere enn Nasri. I'll give you that :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Igjen så påpeker jeg hvor viktig det ville vært med en skikkelig backup for Song og en midtstopper som er av samme type som Djourou. Vi tar forhåpentligvis Carling Cupen og med litt flaks (ja jøss) så kan vi ta FA cupen også. Premier League skjer det ikke at vi vinner og jeg tror også vi ryker mot Barcelona.

 

Det eneste som kan toppe seg nå er hvis Djourou blir ute i et par uker. Da må vi hente tilbake Kyle Bartley eller få inn noen på lån. Alt annet er bedre enn Squillaci - Koscielny..

Link to comment
Share on other sites

http://thegoonblog.com/2011/02/hazard-sakh...l-move-chances/

 

Både Sakho og Hazard til sommeren, hadde ikke jeg takket nei til. Rosicky og Vela er vel antakelig inne i sine siste sesonger som Arsenalspillere, så en Hazard vil være et ypperlig valg som kantspiller.

En fysisk sterk Sakho kan virkelig være et spennende alternativ både som stopperkollega til Vermaelen, og som et "cover" til Song.

For meg har vi kun en klassestopper, mens vi har tre jevne alternativer i bakhånd.

Vi trenger et alternativ i stopperplass, og det ser vel ut som om de engelske prisene (Cahill og Richards) er som et eventyr. Carroll til £35mill sier sitt.

Om man i tillegg får inn Alex Oxlade-Chamberlain, så kan det bli en historisk sommer. Alex kan trenge tid, men jeg tror både Sakho og Hazard kan ta PL med storm i sitt første år i klubben.

 

Denne artikkelen var interessant! Virker som den er basert på pålitelige kilder. Hazard er en spillertype vi kunne trenge og kanskje en signering som kunne få Fabregas til å bli litt lenger. Når jeg hører at en avtale der Squillaci+penger kan bli betalingsmåten blr jeg enda mer positiv.

Hvis dette blir en realitet synes jeg vi bør gripe sjansen og hente Sakho. PSG har visstnok ikke råd til å fornye kontrakten hans og er sikkert desperate etter å få solgt ham før han blir gratis.

 

Rosicky og Squillaci ut - Hazard og Sakho inn ;)

Link to comment
Share on other sites

Denne artikkelen var interessant! Virker som den er basert på pålitelige kilder. Hazard er en spillertype vi kunne trenge og kanskje en signering som kunne få Fabregas til å bli litt lenger. Når jeg hører at en avtale der Squillaci+penger kan bli betalingsmåten blr jeg enda mer positiv.

Hvis dette blir en realitet synes jeg vi bør gripe sjansen og hente Sakho. PSG har visstnok ikke råd til å fornye kontrakten hans og er sikkert desperate etter å få solgt ham før han blir gratis.

 

Rosicky og Squillaci ut - Hazard og Sakho inn ;)

 

DET er hvertfall et godt bytte. Hvis man i tillegg kjøper en skikkelig konkurent til SOng...

Link to comment
Share on other sites

Hva er vitsen med å poste et rykte UTEN kildehenvisning eller sitater?

For det første: fordi takhøyden i ryktetrådene er så høy, noe den også bør være. Dersom det skulle vært hold i alle rykter som blir spredt ut, kunne ikke tråden eksistert. Det ville ført til alt for få poster.

 

For det andre: Tråden heter "Hvilke nye spillere ønsker dere". Dvs at det ikke en gang trenger å eksistere et rykte rundt spilleren som diskuteres.

Link to comment
Share on other sites

Midtstopper i verdensklasse og stinn av rutine : Lucio!

 

Og selvfølgelig..Eden Hazard!

 

Ut : Rosicky og Almunia

 

de to du ønsker inn, er jeg helt enig med deg i. men de to du vil ha bort, er tross alt gode spillere til å være 3.-4. valg på sine posisjoner. alt med de er fornøyde med å være backup, er det vel like greit å ha de i stallen.

Link to comment
Share on other sites

Om vi får inn Lucio får vi inn en av de aller største "vinnerne" innenfor fotball, lagene han har spilt for gjør det alltid bra når han er på banen! Defensiv trygghet vil vi gjerne ha!

 

Det har vel gitt oss 3 poeng på Lørdag vil jeg tro..Rosicky er en bra spiller,som backup vel og merke,men jeg synes det er på tide å gi Vela mere spilletid,dessuten så har vi nok spillere å bruke sentralt i banen.Selg Rosicky mens han er verd noe er min mening :D

Link to comment
Share on other sites

Ønskeliste: Hazard, van der Wiel, Chamberlain + at ingen av de beste spillerne drar.

Spillere som Squilacci, Rosicky, Almunia og Traore (pluss vrakgods som Randall, Hoyte osv) kan gå.

 

Kan skjønne hvorfor du vil ha van der Wiel, men pdd. er han ikke bedre enn Sagna og jeg tviler på at han kommer til å være villig til å dra til en klubb hvor han for mesteparten av tida kommer til å sitte på benken.

 

Ellers er jeg enig med Hazard og Chamberlain, men jeg ser gjerne at Sakho eller en annen stopper kommer inn dersom Squillaci forsvinner. Bartley kan bli god, men han er ikke i nærheten av Sakho hvis man sammenligner de to.

Link to comment
Share on other sites

:closed:-->

QUOTE(Stefan B @ Feb 13 2011, 08:11 PM) 217214[/snapback]

Kan skjønne hvorfor du vil ha van der Wiel, men pdd. er han ikke bedre enn Sagna og jeg tviler på at han kommer til å være villig til å dra til en klubb hvor han for mesteparten av tida kommer til å sitte på benken.

 

Ellers er jeg enig med Hazard og Chamberlain, men jeg ser gjerne at Sakho eller en annen stopper kommer inn dersom Squillaci forsvinner. Bartley kan bli god, men han er ikke i nærheten av Sakho hvis man sammenligner de to.

I likhet med på vår venstreside, mener jeg at det hadde vært spennende å prøvd en høyreside med

van der Wiel/Walcott,

Sagna/ Walcott

eller

Sagna /van der Wiel

 

Tror van der Wiel kunne spilt lenger fremme enn back om nødvendig. Litt avlastning for Walcott av og til, og litt for Sagna av og til, hadde ikke gjort noe. Høyrebackpassen er jo også vår "gamlehjemsplass" med to spillere på 28 (i år). Dette er selvsagt ikke veldig gammelt, men det sier jo mye om resten av laget.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...