Jump to content

Hvilke nye spillere ønsker dere?


ashcole3

Recommended Posts

Min ønskeliste for nyåret:

 

1) Kroenke/Wenger innser at vi må bruke penger for å holde oss i toppen og er villige til å kjøpe etablerte spillere (store navn)

2) Karim Benzema/Steven Jovetic

3) Adrian Lopez/Hatem Ben Arfa/Isco/Konoplyanka

4) En keeper som er like god/bedre enn Wojciech Szczesny

5) En skadefri Diaby

 

Ah. Minst 3 måneder igjen med drømming før januarvinduet blir stengt og drømmene blir lagt på is frem til mai/juni. :)

Edited by Stefan B
Link to comment
Share on other sites

Det er greit å ha ønskespillere, men Benzema? Kan like gjerne ønske seg Ronaldo eller Messi. Hvorfor i alle dager skal han komme til Arsenal?

 

Har vært mitt drømmekjøp siden 2007 og er på vei til å bli fryst ut i Real Madrid. Vil koste rundt £20-25M visstnok, men som sagt så er lønningen hans altfor høy såfremt han ikke er villig til å gå ned i lønn.

 

Er en grunn til at jeg har Jovetic i skråstrek sammen med Benzema. ;)

Link to comment
Share on other sites

Ah. Minst 3 måneder igjen med drømming før januarvinduet blir stengt og drømmene blir lagt på is frem til mai/juni. :)

Hehe, vi får se. Har på følelsen at Wenger kommer til å gjøre én stor januarsignering denne sesongen - litt som i 2008/09 med Arshavin. Men det kommer nok an på tabellsitusjonen, skader o.l.

Link to comment
Share on other sites

Men når det med BEnzema er sagt, så er Hunterlaar et veldig godt alternativ.

 

 

Tror du kan stryke det ønske nr #5 stefan:P

Huntelaar og Llorente er ikke gode alternativer, det vi trenger er en bakromsspiss så vi får noe som er annerledes enn det vi har..

Link to comment
Share on other sites

Hehe, vi får se. Har på følelsen at Wenger kommer til å gjøre én stor januarsignering denne sesongen - litt som i 2008/09 med Arshavin. Men det kommer nok an på tabellsitusjonen, skader o.l.

 

Vi får se. Det ville vært etterlengtet for å si det slik. :P

 

Huntelaar og Llorente er ikke gode alternativer, det vi trenger er en bakromsspiss så vi får noe som er annerledes enn det vi har..

 

Llorente er jeg enig i, men Huntelaar er veldig veldig god. Han kunne fungert, men jeg tviler på at han er på Wengers ønskeliste lenger mtp. at han blir 30 i august og trolig vil kreve en meget høy lønning.

Link to comment
Share on other sites

Huntelaar og Llorente er ikke gode alternativer, det vi trenger er en bakromsspiss så vi får noe som er annerledes enn det vi har..

 

Bakroms spiss? er vel LEEENGE siden Wenger brukte bakroms spisser, er vel helt siden Henry sin tid. Og der hjar vi som Balsnes sier, Theo Walcott..

 

Når det er sagt så er Huntelaar rimelig kjapp til beins.

Edited by elx
Link to comment
Share on other sites

Kjære julenisse.

 

Dette året har jeg vært ekstra snill, spist grønnsakene mine og gjort ferdig leksene til riktig tid. Håper derfor at du klarer å oppfylle flere av ønskene mine dette året...

  1. Midtstopper i verdensklasse til å danne partnerskap med Mertesacker.
  2. En defensiv midtbanespiller til å avlaste/spille med/ta plassen til Arteta.
  3. To vinger som kan utfordre en mot en med teknikk og fart og treffe en medspiller med innlegg.
  4. En spiss som vet hvor målet står og ikke trenger store sjanser for å score.
  5. En trener med nytt og friskt blod som ser hva som må gjøres

Punkt nr. 5 kan godt være Wenger, bare du legger han i narkose og skaffer han nytt blod med blodceller som kan frakte gløden tilbake til hodet.

 

På forhånd tusen takk.

Link to comment
Share on other sites

Julio Cesar kunne vært en slik keeper i sommer om Wenger hadde vært på tå hev.

 

Uenig. Julio Cesar har en skyhøy lønning i QPR og bortsett fra ekstreme refleksredninger er han ikke noe å skryte av lenger. Gir også usedvanlig mange returer.

Link to comment
Share on other sites

 

Uenig. Julio Cesar har en skyhøy lønning i QPR og bortsett fra ekstreme refleksredninger er han ikke noe å skryte av lenger. Gir også usedvanlig mange returer.

Helt enig med deg Stefan, han er bare en strekkeeper, ser imponerende ut til tider, men kan ikke så mye ellers. Minner om en glorifisert Al-Habsi..

Link to comment
Share on other sites

Sitter og ser på Liverpool - Newcastle og til tross for at de store store deler av kampen har blitt trykket tilbake og utspilt av Liverpool så viser Hatem Ben Arfa et øyeblikks magi og kommer seg løs ved dødlinja og legger et innlegg til Cabaye som demper og scorer et fantastisk volleymål.

 

Savner virkelig en spillertype som Ben Arfa på kanten. Ikke nødvendigvis Ben Arfa selv, men en lignende spiller/spillertype. En annen spiller jeg savner er en spiss som kan gjøre mye av det Suarez gjør, bare minus cuntnessen som Suarez har selvfølgelig + at spissen må score flere mål. :P

Link to comment
Share on other sites

Jeg tror ærlig talt det knapt betyr noe hvilke spillere vi henter inn lenger. Vi trenger nye ideer og impulser fremfor noe. En ny giv.

 

Man kan komme bare så langt med mye innsats og vilje, men til slutt må man også ha talent. Pdd. så skorter det en del på talent i laget.

 

Det beste er nye idéer, impulser og giv i form av ny manager pluss i form av nye spillere.

 

Snakket forøvrig om Suarez. Styggen scoret akkurat et helt briljant mål. Virker som en helt horribel person, men talentfull er han virkelig.

Edited by Stefan B
Link to comment
Share on other sites

 

Man kan komme bare så langt med mye innsats og vilje, men til slutt må man også ha talent. Pdd. så skorter det en del på talent i laget.

 

Det beste er nye idéer, impulser og giv i form av ny manager pluss i form av nye spillere.

 

Snakket forøvrig om Suarez. Styggen scoret akkurat et helt briljant mål. Virker som en helt horribel person, men talentfull er han virkelig.

 

Hadde Suarez kommet til Arsenal hadde jeg faktisk blitt glad. Wenger hadde nok fått litt mer kontroll på han:p

Link to comment
Share on other sites

Hadde Suarez kommet til Arsenal hadde jeg faktisk blitt glad. Wenger hadde nok fått litt mer kontroll på han:p

 

Hadde det vært snakk om Suarez til Arsenal når han fortsatt spilte for Ajax så ville jeg støttet den, men han er rett og slett for ufyselig til at jeg kan ønske han til klubben, men som sagt så er en spiller som Suarez definitivt noe klubben kunne trengt. En spiller med en skikkelig X-faktor. Noe vi kun har i Cazorla og tildels i Walcott og Wilshere pdd.

 

Men, som Sir J sier litt over: Det er ikke nødvendigvis at et spillerkjøp eller to, eller tre i den klassen vil gjøre store endringer. Man trenger også noe nytt innenfor klubben. Makan til tafatthet og mangel på entusiasme og vilje er rett og slett ikke verdig denne klubben, men det sprer seg vel fra topp til tå. Det begynner hos Kroenke, fortsetter hos styret osv.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...