Jump to content

Fernando Torres til Arsenal?


Jensegutt

Recommended Posts

  • Replies 199
  • Created
  • Last Reply
Guest A.ColeinthaHouse

Arsenal har sagt til At.Madrid at hvis de er interisert i å selge Torres, så kan man kjøre en byttehandel med Pires.Dette har stått på www.skysports.com og disse ryktene har wenger selc sagt er sanne. Torres sier selv at han vil forlate klubben han spiller i nå og da vil han gå videre til en engelsk klubb.Som sannsynlig blir Arsenal fordi han liker laget og "bestevennen" hans er Jose Antonio Reyes og han synes også at Wenger er en av verdens beste managere og han vil spiller under han.

Link to comment
Share on other sites

Arsenal har sagt til At.Madrid at hvis de er interisert i å selge Torres, så kan man kjøre en byttehandel med Pires.Dette har stått på www.skysports.com og disse ryktene har wenger selc sagt er sanne. Torres sier selv at han vil forlate klubben han spiller i nå og da vil han gå videre til en engelsk klubb.Som sannsynlig blir Arsenal fordi han liker laget og "bestevennen" hans er Jose Antonio Reyes og han synes også at Wenger er en av verdens beste managere og han vil spiller under han.

12346[/snapback]

 

Dette høres jo ut som en avtale jeg kan leve med, men før du legger ut rykter, så er det greit å ha en link til kilden

Link to comment
Share on other sites

Helt ærlig så tror jeg ikke det finnes sjans i havet for at Torres skal gå til Arsenal nå. Han er vanvittig etterspurt, og jeg tror Arsenal garantert vil tape en budkamp mot Europas "big-spenders" hvis At. Madrid skulle bestemme seg for å selge. Jeg er ganske sikker på at Real Madrid, Barcelona, Juventus, Milan, Chelsea og United ville vært klare med en rimelig tykk seddelbunke hvis Torres skulle være til salgs, langt tykkere enn den Arsenal vil være villig til å bla opp.

 

Men for all del, hvis det er noe som helst hold i dette ryktet, så tar jeg i mot Torres med åpne armer. Jeg tror bare ikke det kommer til å skje.

Link to comment
Share on other sites

Torres er en kjempespiller.Og Kim-

Dette høres jo ut som en avtale jeg kan leve med, men før du legger ut rykter, så er det greit å ha en link til kilden

 

Les linken i den første posten. Den nevner iallefall at torresa ønsker å spille med bestekompisen JAR.. :)

Link to comment
Share on other sites

Torres er en kjempespiller.Og Kim-
Dette høres jo ut som en avtale jeg kan leve med, men før du legger ut rykter, så er det greit å ha en link til kilden

 

Les linken i den første posten. Den nevner iallefall at torresa ønsker å spille med bestekompisen JAR.. :)

12366[/snapback]

 

Er klar over ryktet om at Torres kunne tenke seg å skifte klubb, og at han kunne tenke seg å spille sammen med Reyes. Men det står ingenting i den artikkelen om at Arsenal eventuelt skal ha tilbudt Pires som en del av en byttehandel.

 

Uten kilder, så blir det vanskelig å vite hvor troverdig et slikt rykte er.

Link to comment
Share on other sites

Men det står ingenting i den artikkelen om at Arsenal eventuelt skal ha tilbudt Pires som en del av en byttehandel.

 

Uten kilder, så blir det vanskelig å vite hvor troverdig et slikt rykte er.

 

Beklager, la ikke merke til den delen med pires og wenger som bekreftet dette. :)

Enig at den hørtes noe tvilsom ut, og at man burde legge link ved enn sånn utalelse.

Link to comment
Share on other sites

Guest kservik

Torres hadde vært helt konge. Tror ikke Arsenal hadde trengt å betale mer enn £20 -25 millioner og det er jo noenlunde transferbudsjettet denne sommeren.

 

Det er forresten ikke så mange klubber som hadde kunne matche det budet. Hverken Real Madrid (kjøper sikkert Robinho) eller Arsenal kan bruke så mye penger de bare vil.

Link to comment
Share on other sites

Guest Arsenal_4ever
ER Silly season endelig på gang? Hvis det er hold i disse ryktene ville det vært meget interessant!

 

http://www.worldfootballers.com/news.php?id=6657

 

En drøm ville det vært! Men kansje er det nettopp det det er..

12272[/snapback]

 

 

Å...det hadde vært suuuupert om Torres kom over til Arsenal.

Jeg har sagt det mange ganger...Torres i Arsenal, ville vært FLOTT! :unsure:

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...
Torres er et navn som har dukket opp ofte på dette forumet i en liten stund nå, tydelig at mange ønsker han. Har selv sett lite av han men har forstått det slik at han er kanskje en mann for fremtiden..

  Uansett så er det en liten ting her om det : http://www.worldfootballers.com/news.php?id=10126

24349[/snapback]

Å fy! Skal vi virkelig måtte gi mye for han så vet jeg ikke om dette er det beste valget å ta! Syns Torres er god men vet ikke helt om det er dette han er verdt!

Link to comment
Share on other sites

Torres er et navn som har dukket opp ofte på dette forumet i en liten stund nå, tydelig at mange ønsker han. Har selv sett lite av han men har forstått det slik at han er kanskje en mann for fremtiden..

Uansett så er det en liten ting her om det : http://www.worldfootballers.com/news.php?id=10126

24349[/snapback]

Å fy! Skal vi virkelig måtte gi mye for han så vet jeg ikke om dette er det beste valget å ta! Syns Torres er god men vet ikke helt om det er dette han er verdt!

24352[/snapback]

 

Kødder du??? 15mill £ er eit kupp for Torres!!!! Dette er ein VELDIG god spiller, som bare kommer til å bli bedre..

Link to comment
Share on other sites

Torres er et navn som har dukket opp ofte på dette forumet i en liten stund nå, tydelig at mange ønsker han. Har selv sett lite av han men har forstått det slik at han er kanskje en mann for fremtiden..

Uansett så er det en liten ting her om det : http://www.worldfootballers.com/news.php?id=10126

24349[/snapback]

Å fy! Skal vi virkelig måtte gi mye for han så vet jeg ikke om dette er det beste valget å ta! Syns Torres er god men vet ikke helt om det er dette han er verdt!

24352[/snapback]

 

Kødder du??? 15mill £ er eit kupp for Torres!!!! Dette er ein VELDIG god spiller, som bare kommer til å bli bedre..

24356[/snapback]

nei kan ikke akkurat si at det er mye å betale 15 mill.£ for han. det er jo bare ingenting for en så god spiller som han. ligger vel på samme nivå som Reyes.

Link to comment
Share on other sites

Torres er et navn som har dukket opp ofte på dette forumet i en liten stund nå, tydelig at mange ønsker han. Har selv sett lite av han men har forstått det slik at han er kanskje en mann for fremtiden..

Uansett så er det en liten ting her om det : http://www.worldfootballers.com/news.php?id=10126

24349[/snapback]

Å fy! Skal vi virkelig måtte gi mye for han så vet jeg ikke om dette er det beste valget å ta! Syns Torres er god men vet ikke helt om det er dette han er verdt!

24352[/snapback]

 

Kødder du??? 15mill £ er eit kupp for Torres!!!! Dette er ein VELDIG god spiller, som bare kommer til å bli bedre..

24356[/snapback]

nei kan ikke akkurat si at det er mye å betale 15 mill.£ for han. det er jo bare ingenting for en så god spiller som han. ligger vel på samme nivå som Reyes.

24417[/snapback]

får vi han får 15 mill bør ikke Wenger vente lenger!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Link to comment
Share on other sites

Torres er et navn som har dukket opp ofte på dette forumet i en liten stund nå, tydelig at mange ønsker han. Har selv sett lite av han men har forstått det slik at han er kanskje en mann for fremtiden..

Uansett så er det en liten ting her om det : http://www.worldfootballers.com/news.php?id=10126

24349[/snapback]

Å fy! Skal vi virkelig måtte gi mye for han så vet jeg ikke om dette er det beste valget å ta! Syns Torres er god men vet ikke helt om det er dette han er verdt!

24352[/snapback]

 

Kødder du??? 15mill £ er eit kupp for Torres!!!! Dette er ein VELDIG god spiller, som bare kommer til å bli bedre..

24356[/snapback]

nei kan ikke akkurat si at det er mye å betale 15 mill.£ for han. det er jo bare ingenting for en så god spiller som han. ligger vel på samme nivå som Reyes. Han er verdt 15 mill.

24417[/snapback]

får vi han får 15 mill bør ikke Wenger vente lenger!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

24419[/snapback]

 

 

Reyes og Torres har et meget godt samarbeid på landslaget. Sist de spilte kom Reyes inn i 2 omgang og var delaktig i begge Torres sine scoringer. 2 assists hadde Reyes i den kampen.

Link to comment
Share on other sites

Guest *vegfos*

Er 15mill mye for Torres. Han er en som kan løfte laget til nye høyder. Men vi trenger andree spillere til andre posisjoner også. Men dette tyder ivertfall på at arsenal wenger har fått øynene opp for verdensstjerner :D

Link to comment
Share on other sites

Torres og Henry på topp kan tydeligvis bli veldig farlig, personlig ønsker jeg en ny forsvarsspiller og en på midtbanen(keeper hadde også vært bra)

 

Ps: Dette er 3 gang jeg starter en ny tråd på dette forumet og plutselig tilhører den en annen og mitt innlegg er flyttet langt ned i tråden jeg startet..Ikke et direkte problem, skjønner bare ikke vitsen <_<

Link to comment
Share on other sites

Dette er som jeg ser nå en "gammel" tråd, så da skjønner jeg handlingen.

Uansett så skulle jeg liktå sett en link med info om Pires i bytte, etter helgen er det vel ganske klart at det er kanskje på tide å skilles med Pires(har ikke lenger det som trengs for et a-lag i arsenal). Pires har vært fantastisk for arsenal og har vært en av de som har vært best likt her i heimen. Vi får vente til januar, en ting er sikkert og det er at januar blir en spenende måned!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...