Jump to content

Fernando Torres til Arsenal?


Jensegutt

Recommended Posts

  • Replies 199
  • Created
  • Last Reply

Tror ikke A.Madrid klare å holde på Torres etter VM. De får så mye penger for han at de ikke kan si nei, pluss at jeg tror Torres blir fristet av alle de store klubbene som vil ha han. Men hvis han ikke kommer til Arsenal så håper jeg han holder seg i Atletico Madrid. Slik at han kan ødelegge minst mulig for Arsenal, som feks hvis han hadde gått til ManU. Blir spennende å se hvor han ender opp etter VM. Jeg vet hvertfall hvor han er ønsket. Men det spørs hvor høyt Wenger og Arsenal ønsker Torres. For han kommer til å bli dyr og mange klubber vil ha han.

Link to comment
Share on other sites

http://www.eatsleepsport.com/news_details....1&l_id=1&t_id=1

 

Ikke akkurat positive nyheter dette..hvis det er noe i det da..

 

Har egentlig et håp om at Arsenal kan være med å kjempe om Torres' signatur med Fabregas og Reyes som "lokkemiddel".

Siste jeg vil er at Torres skal havne hos Manure <_<

Link to comment
Share on other sites

Jeg har null forhåpninger om å få se Torres i Arsenal-drakt. Skjønner ikke helt hvorfor vi skal hente en så dyr spiller når vi har så mange alternativer allerede? Jeg ville nå brukt pengene på en defensiv midtbanespiller! Der trenger vi back-up eller utfordrer!

 

Uansett er vi langt fra ferdig med silly season. Mye kan skje, men Arsenal kommer uansett ikke til å hente en promille av alle de spillerene som lanseres og ønskes. Torres er nok en av disse.... <_<

Link to comment
Share on other sites

Det er en ting jeg ikke forstår. Wenger snakker veldig mye om at han ønsker å bygge opp et talentfullt lag for fremtiden. Men å hente ett av verdens beste spisstalenter, som i tillegg er en godt etablert spiller, det makter han ikke. At Torres blir for dyr for Arsenal er i beste fall piss og vas på høyt plan.

 

Problemet er at Torres desverre er for etablert. Han passer ikke inn i filosofien om ukjente talenter. Men det er faktisk lov å slå til med et storkjøp. Når man ser på prislappen på mange andre spillere, så synes jeg ikke at Torres er dyr. Man får et meget stort talent, som allerede har god erfaring fra den øverste divisjonen i Spania. Han har vist at han har målteft, samtidig som han har de kvalitetene som Wenger virker å se etter i nye spillere, nemmelig fart og teknikk.

 

Jeg mener Wenger gjør en stor tabbe hvis han ikke hiver seg inn i kampen om Torres, og lar han ende opp i United. Får United Torres, tror jeg ligagullet ender opp på OT neste sesong, rett og slett fordi de kommer til å ha PL's desidert beste spissduo i Torres og Rooney.

 

Jeg er overbevist om at hvis Wenger vil, så får vi Torres, rett og slett fordi han selv har uttalt at han kunne tenke seg å spille for Arsenal, samt at vi har Reyes som er en av hans beste kamerater, samt Fabregas

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

For meg er Torres i Arsenal en stor drøm. Studerte han nøye i VM og han vil passe perfekt i vår spillestil. La merke til at han er meget avhengig av bevegelser rundt seg, og hvilket lag spiller sånn??! Jo oss :D

Samt at Fabregas nesten gav ham 3 assists mot Tunisia. Trioen Reyes, Fabregas og Torres lukter det svidd av!

 

Han blir nok dyr. Kanskje rundt £25m som er for mye for monsieur Wenger. Men vi har jo råd. Blir spennede å se hvor han havner.

 

Forresten. er det noen som vet hvor mye penger vi har til spillerkjøp nå?

Link to comment
Share on other sites

Hadde vært meget bra å få El Nino til Arsenal.

Men jeg har en meget vond magefølelse på at han kommer til å bli en Man U spiller i løpet av sommeren.

 

Hvorfor..

Fordi at Arsenal egentlig ikkje trenger spiss(ja vet at vi er interessert i Saviola) og at han kommer til å bli uhyre dyr!! Tror nokWenger heller vil hente inn spillere som ligger litt mer i klassen som Saviola.

 

Men hadde Torres hatt et valg mellom å gå til oss eller Manure, så er jeg bombesikker på at han hadde valgt oss... å vi alle vet hvorfor.

Link to comment
Share on other sites

Hadde vært meget bra å få El Nino til Arsenal.

Men jeg har en meget vond magefølelse på at han kommer til å bli en Man U spiller i løpet av sommeren.

 

Hvorfor..

Fordi at Arsenal egentlig ikkje trenger spiss(ja vet at vi er interessert i Saviola) og at han kommer til å bli uhyre dyr!! Tror nokWenger heller vil hente inn spillere som ligger litt mer i klassen som Saviola.

 

Men hadde Torres hatt et valg mellom å gå til oss eller Manure, så er jeg bombesikker på at han hadde valgt oss... å vi alle vet hvorfor.

 

 

PGA Reyes og Cesc du tenker på da??

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Vil kalle dette positivt, siden han ikke hadde kommet til oss uansett så er det svært bra at han holder seg i Atletico! Håper nesten at Adebayor skal bli lei Arsenal eller noe og reiser i vinter, så henter vi Torres som erstatning! ;)

 

En bitteliten drøm og teori jeg har er at han kanskje vil til Arsenal, men siden Arsenal ikke var interessert i øyeblikket så venter han litt og håper at han får en annen sjangse. Tror han vil spille med Reyes og Cesc jeg.

Link to comment
Share on other sites

Det tror jeg også.han har jo utalt det på tidligere tidspunkt at han gjerne vill spille for Arsenal. Skjønner han godt. Hvilket lag ville du spilt for. Ett lag med mange unge fremadstormende spillere, eller ett halvgammelt united lag som sliter med genrasjons skifte? det burde være ett enkelt valg etter min mening

 

Torres? ja takk ;)

Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...

Arsenal stunner: Torres option on the table

tribalfooball.com - August 24, 2006

 

Arsenal could trump Premiership rivals Chelsea and Manchester United for Atletico Madrid striker Fernando Torres.

Torres resisted attempts from United over the summer to lure him to Old Trafford, while he is a favourite of Chelsea owner Roman Abramovich.

 

The Independent says Atletico are considering giving Arsenal first option on Torres to drop the asking price of Jose Reyes.

 

Reyes was the subject of talks between Arsenal vice-chairman David Dein and Atletico chief Miguel Angel Gil Marin yesterday at Emirates stadium.

 

 

 

 

HVis dette stemmer blir jeg kjempe glad!!!! :)

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Nå står det flere steder at Torres går til woMan for £26 mill. Heldigvis må jeg si at det nesten er positivt med tanke på at da kan ikke SAF bruke store penger på andre spillere i posisjoner de virkelig trenger.

Link to comment
Share on other sites

Det er ikke alltid at fotballen er så enkel som å legge sammen en og en og få to. Selv om Rooney og Torres er to gode fotballspillere er det ikke sikkert at de sammen vil fungere som et radarpar som foreksempel Wright-Bergkamp, Henry-Bergkamp.

Begge er unge og vil fremdeles svinge en del i prestasjonene.

Hverken Rooney eller Torres er en garanti for over 20 ligamål pr sesong.

Man aner ikke om Torres blir en suksess i Premier League.

 

Å betale så mye for en spiller vil uansett være en sjanseseilas. På samme måte som med Carrick tror jeg Sir Alex her betaler alt for mye. Takke meg til en Rosicky og van Persie/adebayor til en brøkdel av prisen

Link to comment
Share on other sites

Jeg har alltid ønsket meg Torres men må ærlig innrømme at det er en stiv pris United betaler her.

Med tanke på de positive taktene til Ade,VP og at vi nå har Baptista så er ikke Torres noe savn lengre.

Chevvo har ikke slått til i Chelski.Ingen garanti for at Torres gjør det heller.

Reyes er jo et godt eksempel på det.

Link to comment
Share on other sites

Hadde vært fantastisk å få Torres men trenger vi det egentlig?

Da må vi vel kvitte oss med Adebayor og det er jo synd å kvitte seg med en til tider så viktig spiller, i kampen borte motb Man U var han STOOOR.

Link to comment
Share on other sites

Hadde vært fantastisk å få Torres men trenger vi det egentlig?

Da må vi vel kvitte oss med Adebayor og det er jo synd å kvitte seg med en til tider så viktig spiller, i kampen borte motb Man U var han STOOOR.

Ja, men litt treig, er 100% sikker på at jeg ville valgt Torres framfor Ade!

Ikke misforstå; Ade har gjort det bra denne sessongen, men Torres og Henry, det hadde vært en drøm å sett på B)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Hva F*** er det som feiler Chelsea. Nå skal de by på Torres i overgangsvinduet som åpner i Januar slik at ikke Man U får kjøpt han. Kan de ikke la noen andre klubber få kjøpe spillere uten at de skal komme å ødelegge. Hater ManU over alt på jord men missliker sterkt måten Chelsea driver å herser med andre klubber når det gjelder overgangsmarkedet. Har ikke Chelsea nok spisser ? Shevo og Drogba er vel et klart førstevalg og de har vel andre duganes spisser også som f.eks Kalou.

 

http://www.tribalfootball.com/article.php?id=15702

Link to comment
Share on other sites

Hva F*** er det som feiler Chelsea. Nå skal de by på Torres i overgangsvinduet som åpner i Januar slik at ikke Man U får kjøpt han. Kan de ikke la noen andre klubber få kjøpe spillere uten at de skal komme å ødelegge. Hater ManU over alt på jord men missliker sterkt måten Chelsea driver å herser med andre klubber når det gjelder overgangsmarkedet. Har ikke Chelsea nok spisser ? Shevo og Drogba er vel et klart førstevalg og de har vel andre duganes spisser også som f.eks Kalou.

 

http://www.tribalfootball.com/article.php?id=15702

 

Spelerane må no vel snart innsjå at viss dei joiner Chelskij, blir speletida mindre enn om dei forblir i klubben dei er i.

Dei som joiner chelskij gjer det pga penger og kjøpt heder og ære.

Når dei speler pro. fotball så er vel håpet å få spele mest mulig, og ikkje berre havne i eit stort rotasjonssystem med 30 klassespelarar.

 

Valget å joine chelskij kan faktisk i verste fall føre til ei stagnert karriere.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Synes vi burde slutte å være redd for spillerene Manu og Chelsea kjøper. Spesielt på topp hvor vi har den beste av dem alle. Kong Thierry. Og rundt ham, da har vi spillere med hundrevis av forskjellige kvaliteter. Vi har Baptista, Ade, RvP, Bendtner(Etterhvert), Aliadiere, Lupoli (Etterhvert) og ikke minst Walcott.

Om ikke det er fryktinngytende, da vet virkelig ikke jeg.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...