Jump to content

Fernando Torres til Arsenal?


Jensegutt

Recommended Posts

Hvorfor i all verden skal vi bruke en bråte penger på Torres når vi allerede har 4 svært gode angrepsspillere? Jeg har vanskeligheter med å se Arsenal svi av så mye penger, når vi allerede har punget ut med 11 mill £ i januar på angrepsspillere. Re-signeringen av Henry blir heller ikke billig. Nei, Torres-toget er nok gått og erstattet med Walcott-Adebayor-expressen! Det er ikke sikkert vi skal være så misfornøyd med Wengers prioriteringer!

38475[/snapback]

 

Hvor mye pleier enn sånn stjerne-signering å koste?? Da mener jeg på Henry sin signering

38540[/snapback]

 

 

Har ingen tall, men tottenhams nesten signeringer er gratis!!

38659[/snapback]

 

Det at Tottenhams nesten-signinger er gratis, skal du ikke være for sikker på. Du skal ikke se bort fra at Spurs har brukt en pen slump penger på agenter de senere år, for nesten å signe Vieri, Rivaldo m.flere.

Eller som min bestefar sa det: Langdryge prosesser koster alltid mest; og enda mer når de ikke fører frem...

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 199
  • Created
  • Last Reply
Hvorfor i all verden skal vi bruke en bråte penger på Torres når vi allerede har 4 svært gode angrepsspillere? Jeg har vanskeligheter med å se Arsenal svi av så mye penger, når vi allerede har punget ut med 11 mill £ i januar på angrepsspillere. Re-signeringen av Henry blir heller ikke billig. Nei, Torres-toget er nok gått og erstattet med Walcott-Adebayor-expressen! Det er ikke sikkert vi skal være så misfornøyd med Wengers prioriteringer!

38475[/snapback]

 

Hvor mye pleier enn sånn stjerne-signering å koste?? Da mener jeg på Henry sin signering

38540[/snapback]

 

 

Har ingen tall, men tottenhams nesten signeringer er gratis!!

38659[/snapback]

 

Det at Tottenhams nesten-signinger er gratis, skal du ikke være for sikker på. Du skal ikke se bort fra at Spurs har brukt en pen slump penger på agenter de senere år, for nesten å signe Vieri, Rivaldo m.flere.

Eller som min bestefar sa det: Langdryge prosesser koster alltid mest; og enda mer når de ikke fører frem...

38686[/snapback]

 

Godt mulig, ingenting er hvertfall bedre enn at de taper penger på nesten signeringer...

Link to comment
Share on other sites

Hvorfor i all verden skal vi bruke en bråte penger på Torres når vi allerede har 4 svært gode angrepsspillere? Jeg har vanskeligheter med å se Arsenal svi av så mye penger, når vi allerede har punget ut med 11 mill £ i januar på angrepsspillere. Re-signeringen av Henry blir heller ikke billig. Nei, Torres-toget er nok gått og erstattet med Walcott-Adebayor-expressen! Det er ikke sikkert vi skal være så misfornøyd med Wengers prioriteringer!

38475[/snapback]

 

Hvor mye pleier enn sånn stjerne-signering å koste?? Da mener jeg på Henry sin signering

38540[/snapback]

 

 

Har ingen tall, men tottenhams nesten signeringer er gratis!!

38659[/snapback]

 

Ikke bare er de 100% gratis, men de er også 100% Priceless! :)

 

Ikke mye som kommer opp mot deppingen inne på TV-forumet etter at de har fått en ny snub fra en stjernespiller ;)

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Guest Gunnersforever

Er ganske sikker på at Torres ville blitt en hit i Arsenal, han har det som trengs.

 

Håper Henry ser potensialet i Arsenal og blir.. Et kjøp av torres ville ihvertfall overbevist han men jeg tviler på at wenger kjøper torres.. men det ville ha vært flott hvis vi kunne kjøpe han :-|

Link to comment
Share on other sites

Guest Diaby

Er ganske sikker på at Torres ville blitt en hit i Arsenal, han har det som trengs.

 

Håper Henry ser potensialet i Arsenal og blir.. Et kjøp av torres ville ihvertfall overbevist han men jeg tviler på at wenger kjøper torres.. men det ville ha vært flott hvis vi kunne kjøpe han :huh:

 

Så lenge henry skriver ny kontrakt og blir i Arsenal trenger vi ikke Torres......

 

Bør heller bruke penger på å forsterke andre posisjoner på banen.....

Link to comment
Share on other sites

Leser at Spurz har lagt inn et bud på vidunderbarnet, burde ikke Wenger da vært på banen han og, styreformannen har vel flere ganger sagt at Wenger fortsatt har nok av penger å rutte med tross bygging avny stadion.

Link to comment
Share on other sites

ikke kjøp han, han blir for dyr!

 

Det er ingen tvilom at dette vil bli en av de aller dyreste Arsenal-forsterkninger på lenge, men hvis Arsenal skal holde seg i toppen av europeisk fotball må de også kjøpe inn etablerte spillere som kan forsterk førsteelveren NÅ. Dette trengs i tillegg til Wengers enorme oppdyrking av spillere. Det er blandingen vi må ha.

Link to comment
Share on other sites

Guest Gunnersforever

Leser at Spurz har lagt inn et bud på vidunderbarnet, burde ikke Wenger da vært på banen han og, styreformannen har vel flere ganger sagt at Wenger fortsatt har nok av penger å rutte med tross bygging avny stadion.

 

 

Uansett hvor mye Tottenham byr for Torres så tviler jeg på at han gir til dem. Han har sagt selv at han ville valgt Arsenal foran Tottenham men håper Wenger ser muligheten her å legger inn ett bud likdedan som spurs har gjort for da vil han gå til oss hvis vi byr det samme for han...

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
Guest espenstoele

Torres bille vært en drøm som gikk i oppfylelse. Han er en fantastisk spiller,håper Wenger kjøper han :(

 

Yes! Torres er en av verdens store angrepsspillere. Med ham og Henry på topp vil vi ha verdens beste spisspar - ingen tvil om det. Han bøtter inn mål på et middelmådig Atletico, samt på det spanske landslaget. Når vi tar med at han spiller knall i tospann med Reyes på landslaget bli bra.

Link to comment
Share on other sites

Guest Lerø95

Når/vis vi får Torres tror jeg han og Henry blir en fantastisk duo, begge to scorer enormt mye og jeg tror han(Torres) kan score med hode og. Det sliter jo Henry litt med.

 

jeg mener:jeg vet at Torres kan score med hode.

Link to comment
Share on other sites

En av verdens beste spisser som absolutt kommer til å bli en hit på Emirates.. Men for å være ærlig så tror jeg ikke Wenger kjøper han.. Han har jo allerede Henry,v.Persie,Adebayor,Walcott,Lupoli! Men jeg håper han selger Lupoli og satser på Walcott som kant og kjøper inn Torres.. Tenk for et spisspar vi ville ha hatt da! :(

Link to comment
Share on other sites

En av verdens beste spisser som absolutt kommer til å bli en hit på Emirates.. Men for å være ærlig så tror jeg ikke Wenger kjøper han.. Han har jo allerede Henry,v.Persie,Adebayor,Walcott,Lupoli! Men jeg håper han selger Lupoli og satser på Walcott som kant og kjøper inn Torres.. Tenk for et spisspar vi ville ha hatt da! :angry:

Hvorfor skal vi selge Lupoli?

Link to comment
Share on other sites

En av verdens beste spisser som absolutt kommer til å bli en hit på Emirates.. Men for å være ærlig så tror jeg ikke Wenger kjøper han.. Han har jo allerede Henry,v.Persie,Adebayor,Walcott,Lupoli! Men jeg håper han selger Lupoli og satser på Walcott som kant og kjøper inn Torres.. Tenk for et spisspar vi ville ha hatt da! :angry:

Hvorfor skal vi selge Lupoli?

Egentlig ikke noen grunn til det nå men tålmodigheten hans tar nok slutt en dag,hvertfall hvis han blir stilt enda lengre bak i køen..Tror du ikke?

Link to comment
Share on other sites

En av verdens beste spisser som absolutt kommer til å bli en hit på Emirates.. Men for å være ærlig så tror jeg ikke Wenger kjøper han.. Han har jo allerede Henry,v.Persie,Adebayor,Walcott,Lupoli! Men jeg håper han selger Lupoli og satser på Walcott som kant og kjøper inn Torres.. Tenk for et spisspar vi ville ha hatt da! B)

Hvorfor skal vi selge Lupoli?

Egentlig ikke noen grunn til det nå men tålmodigheten hans tar nok slutt en dag,hvertfall hvis han blir stilt enda lengre bak i køen..Tror du ikke?

 

 

Robin Van Persie og Adebayor er spillere som trenger spilletid for å utvikle seg videre. Da mener jeg det er bedre å satse på de vi har og gi de spilletid enn å kjøpe flere. Synes det er viktigere steder å forsterke enn angrepet.

Link to comment
Share on other sites

Er veldig interessert i å hente Torres. Han er en spiss i verdensklasse allerede, og Wenger vil neppe ha en negativ effekt på han. Er det noen som helst mulighet for at vi kan hente en slik spiller foran bla. våre london-naboer, noe jeg aldri skulle trodd ville skje, "so by all means"; KJØP!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...