Jump to content

Fernando Torres til Arsenal?


Jensegutt

Recommended Posts

  • Replies 199
  • Created
  • Last Reply

Ja, Chelsea som spiller med en mann på topp ville jo blitt en suksess med Torres alene der fremme. NOT. Skjønner ikke hva Chelsea skal med Torres i såfall, han er ikke en typisk spiller som kan spille alene på topp, han må ha en ved siden av seg. Håper inderlig at Arsenal slår til og sikrer seg han, hadde vært en himmelsk signing!

Link to comment
Share on other sites

Hvis ryktene om at Chelsea vil ha Torres, vil jo det bare bety at de vil ødelegge for en overgang til oss. Chelskij har for det første ikke bruk for Torres, når de har Drogba, Gudjohnsen, Crespo. Nei, hvis ryktene om at vi vil ha Torres, så er det vi som skal ha ham, ingen andre. Vi trenger ham, ikke Chelskij

Link to comment
Share on other sites

Fordi om Chelsea er interessert i Torres, så er ikke det ensbetydende med at de får han. De var også ute etter Reyes, men han valgte jo faktisk oss.

 

Og nettopp Reyes tror jeg kan være en nøkkelfaktor ved en eventuell overgang. Det faktum at de kjenner hverandre veldig godt, og at de passer godt sammen på banen, tror jeg vil ha mye å si.

 

Også det faktum at jeg tror han vil få mer spilletid i Arsenal enn i Chelsea vil ha mye å si.

 

Den siste faktoren vil jo være lønn, og der vil nok Chelsea kunne tilby mer enn oss, så da er spørsmålet hvor mye det betyr for han.

 

Så lenge vi kommer til enighet med Atletico Madrid, så er jeg ganske positiv til at han kommer til å velge oss

Link to comment
Share on other sites

Sjølvsagt har Chelsea bruk for Torres. Han er bedre enn alle spissane dei har no.

25492[/snapback]

 

Må vel si at Crespo, selv om han er benket i annenhver omgang, er noen hakk bedre enn Torres da. Men uansett, han hadde ikke fått spilletid i Chelski + at reyes er i Arsenal og at han passer mye bedre inn i spillet til AFC. Jeg må si at jeg heller ville ha spilt spiss ved siden av Henry i Arsenal, enn alene på topp hos Chelski også, enda en grunn...

Link to comment
Share on other sites

Sjølvsagt har Chelsea bruk for Torres. Han er bedre enn alle spissane dei har no.

25492[/snapback]

 

Må vel si at Crespo, selv om han er benket i annenhver omgang, er noen hakk bedre enn Torres da. Men uansett, han hadde ikke fått spilletid i Chelski + at reyes er i Arsenal og at han passer mye bedre inn i spillet til AFC. Jeg må si at jeg heller ville ha spilt spiss ved siden av Henry i Arsenal, enn alene på topp hos Chelski også, enda en grunn...

25520[/snapback]

Crespo er ikkje i nærheten av Torres. Crespo er utrulig god til å avslutte. Ut over det er han, samanlikna med Torres, medioker.

 

Er ikkje så sikker på at folk som ikkje er gooner heller vil spele på topp med Henry enn aleine på topp hjå Chelsea. Utsiktene til å vinne trofe er nok vel så viktige.

Link to comment
Share on other sites

Sjølvsagt har Chelsea bruk for Torres. Han er bedre enn alle spissane dei har no.

25492[/snapback]

 

Må vel si at Crespo, selv om han er benket i annenhver omgang, er noen hakk bedre enn Torres da. Men uansett, han hadde ikke fått spilletid i Chelski + at reyes er i Arsenal og at han passer mye bedre inn i spillet til AFC. Jeg må si at jeg heller ville ha spilt spiss ved siden av Henry i Arsenal, enn alene på topp hos Chelski også, enda en grunn...

25520[/snapback]

 

Er ikkje så sikker på at folk som ikkje er gooner heller vil spele på topp med Henry enn aleine på topp hjå Chelsea. Utsiktene til å vinne trofe er nok vel så viktige.

25527[/snapback]

 

Det er jeg helt sikker på. For jeg kan bare ikke fatte det når en spiss heller vil spille alene på topp og løpe og løpe, og vinne ballen en og annen gang, men da miste ham igjen, sånn blir det for Torres i Chelski (evt.) Han hadde hatt mye mer glede av å spille i den underholdende klubben Arsenal istedenfor, og det tror jeg han forstår også. TRist hvis en så god spiller kanskje ødelegger karrieren sin ved å velge feil klubb. I Arsenal får han (kanskje da) spille med Reyes som er en god venn av ham...og det er ikke helt borte at han kjenner Cesc også litt. Så han får det mye bedre i Arsenal iallefall!!!

Link to comment
Share on other sites

Stod på TV2 tekst tv at Wenger hadde begrenset med penger til

spillerkjøp.

Det høres ikke riktig ut, men håper de pengene blir brukt på

Torres for det er en på topp vi trenger mest nå.

Link to comment
Share on other sites

Tror ikke Arsenal handler i januar før jeg ser det. Alt for mye spekulasjoner rundt dette og Arsenals transfermidler til at jeg tør tenke tanken en gang. Vi blir alle veldig skuffet hvis januar passerer uten nye fjes slik som forventningene har utviklingene rundt temaet.

Link to comment
Share on other sites

Håper dette er tilfelle. Endelig Torres til Arsenal?

 

Fra dagens The Sun

 

ARSENE WENGER is ready to bust the Arsenal transfer record in a bid to land teenage sensation Fernando Torres.

 

Gunners boss Wenger has a £45million war chest to boost his squad and so can easily match Atletico Madrid’s £20m valuation for the hitman dubbed the Spanish Wayne Rooney.

Link to comment
Share on other sites

Spørs dette da... Avisene elsker å levere sånne rykter.

Er ikke akkurat en pålitelig kilde, men vi kan jo håpe at det er noe i dette.

 

Men er Wenger villig til å bruke £20 mill. på én spiller?

Skal også sies at Reyes kostet nesten like mye..

 

Kommer vel et standardsvar fra Wenger snart om at det ikke er noe i disse ryktene :blink:

Link to comment
Share on other sites

Håper dette er tilfelle. Endelig Torres til Arsenal?

 

Fra dagens The Sun

 

ARSENE WENGER is ready to bust the Arsenal transfer record in a bid to land teenage sensation Fernando Torres.

 

Gunners boss Wenger has a £45million war chest to boost his squad and so can easily match Atletico Madrid’s £20m valuation for the hitman dubbed the Spanish Wayne Rooney.

26620[/snapback]

 

Håper dette er rett. The Sun er vel ikke av de mest pålitelige kildene på øyene, men Torres hadde gjort seg. Vi får se i januar. Med Arsenals innkjøpspolitikk i de senere tider kan alt skje. Ingen i sommer, men ikke glem at det var i januar Wenger hentet Reyes.

Link to comment
Share on other sites

Ja, det er mulig Wenger planlegger en 6 måneders tilpasningsperiode for Torres. Men det kommer uansett til å bli en beinhard budrunde:) med de andre gigantene.

 

Men om han kommer til Arsenal: OJOJOJ! for en spiller. Vil glede alle goonere, Henry og ikke minst Reyes!

Link to comment
Share on other sites

Henry - Torres - Reyes - Ljungberg, hadde blitt en klassisk dødelig firer! :D

 

Men jeg må også si at jeg tviler på at dette går inn.... Vi har med storklubber med penger å gjøre her, synd men sant! (er vel ikke første gangen RMadrid har ødelagt for oss.) Men uansett, RM har jo søren meg Ronaldo og Raul, og de vil ha Torres. Ingen av de tre spillerne der hadde tålt å være benkeslitere, altså et dårlig kjøp evt.)

 

Uff. Men håper! :blink:

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...