Jump to content

Fernando Torres til Arsenal?


Jensegutt

Recommended Posts

  • Replies 199
  • Created
  • Last Reply

Denne fascinasjonen av Fernando Torres.

 

Har han i det hele tatt vært noe god i år? Nei, som resten av laget har han vært høyst middelmådig.

 

Hvor mange spillemål har han scoret vel halvveis i Primera-sesongen? To.

 

Torres er god, bevares, men ikke god nok til å forsvare en eventuell overgangssum i et par-tre-hundre-millionersklassen.

Link to comment
Share on other sites

Denne fascinasjonen av Fernando Torres.

 

Har han i det hele tatt vært noe god i år? Nei, som resten av laget har han vært høyst middelmådig.

 

Hvor mange spillemål har han scoret vel halvveis i Primera-sesongen? To.

 

Torres er god, bevares, men ikke god nok til å forsvare en eventuell overgangssum i et par-tre-hundre-millionersklassen.

37629[/snapback]

 

Åhhhh, herlig å endelig se en fornuftig tanke ytret i denne tråden.

Link to comment
Share on other sites

Ifølge denne artikkelen, så skal Arsenal være ute etter å snappe opp Torres foran nesen på Chelsea. Tviler sterkt på at denne artikkelen har særlig mye hold i virkeligheten. Iallefall ikke hvis det er snakk om et kjøp i januar.

 

Det er ingen som vet hva som vil skje til sommeren.

Link to comment
Share on other sites

Guest Van Persie

Torres har mye mer lyst til å spille for ett lag som spiller i Champions League, enn å spille fotball for en middelhavsfarer i Premier League... :unsure:

Link to comment
Share on other sites

Har kun ett ønske. Den mest spennende spilleren i England i øyeblikket spiller i en posisjon som kanskje er Arsenals svakeste.

 

Anton Ferdinand.

37834[/snapback]

 

Her må jeg virkelig si meg enig.

 

Anton Ferdinand er en virkelig spennende spiller som jeg kunne tenkt meg å se i Arsenal. Det er egentlig ganske skuffende å se hvor mange store talenter som har forlatt West Ham til andre klubber, uten at Arsenal har vært der og kjempet om spillerne. Tenker da først og fremst på Lampard, Carrick, J. Cole og Defoe.

Link to comment
Share on other sites

Guest Van Persie
Torres har mye mer lyst til å spille for ett lag som spiller i Champions League, enn å spille fotball for en middelhavsfarer i Premier League... <_<

37821[/snapback]

 

 

Hvis vi er en middelhavsfarer i PL, hva er da dere?

 

Et bånnlag?

37849[/snapback]

Dere er en middelhavsfarer, inntil det motsatte er bevist.

Link to comment
Share on other sites

Guest A. Hleb
Det går rykter om at både Tottenham og arsenal har fått bud akseptert på Torres.

 

 

Håper Torres velger riktig, men jeg frykter at Nike sørger for at Torres går til laget fra dne gale siden av Finsbury Park. Det var jo derfor Ronaldo skiftet klubb i sin tid.

37818[/snapback]

 

Har du en link??

 

PS: Nevn en god grunn til at Torres skal velge Tottenham istedet for Arsenal!

Link to comment
Share on other sites

Det går rykter om at både Tottenham og arsenal har fått bud akseptert på Torres.

 

 

Håper Torres velger riktig, men jeg frykter at Nike sørger for at Torres går til laget fra dne gale siden av Finsbury Park. Det var jo derfor Ronaldo skiftet klubb i sin tid.

37818[/snapback]

 

Har du en link??

 

PS: Nevn en god grunn til at Torres skal velge Tottenham istedet for Arsenal!

38161[/snapback]

En god grunn kan jo være at han liker cricket? :)

Link to comment
Share on other sites

Guest Gunnersforever

Torres drar selvsagt til arsenal enn tottenham.. Spørsmålet er om Chelsea er interessert i han, da tror jeg løpet er kjørt. men mirakler har skjedd foran nesa på chelsea før(walcott), tror nok det er oss og de fattige :P

Link to comment
Share on other sites

Hvorfor i all verden skal vi bruke en bråte penger på Torres når vi allerede har 4 svært gode angrepsspillere? Jeg har vanskeligheter med å se Arsenal svi av så mye penger, når vi allerede har punget ut med 11 mill £ i januar på angrepsspillere. Re-signeringen av Henry blir heller ikke billig. Nei, Torres-toget er nok gått og erstattet med Walcott-Adebayor-expressen! Det er ikke sikkert vi skal være så misfornøyd med Wengers prioriteringer!

Link to comment
Share on other sites

Det går rykter om at både Tottenham og arsenal har fått bud akseptert på Torres.

 

 

Håper Torres velger riktig, men jeg frykter at Nike sørger for at Torres går til laget fra dne gale siden av Finsbury Park. Det var jo derfor Ronaldo skiftet klubb i sin tid.

37818[/snapback]

 

Har du en link??

 

PS: Nevn en god grunn til at Torres skal velge Tottenham istedet for Arsenal!

38161[/snapback]

 

 

 

1. Penger

2. Tabellplassering

3. Sunn fornuft

Link to comment
Share on other sites

Nevn en god grunn til at Torres skal velge Tottenham istedet for Arsenal!

38161[/snapback]

 

1. Penger

2. Tabellplassering

3. Sunn fornuft

38492[/snapback]

 

Tabellplasseringen i ØYEBLIKKET sammen med bedre sjanser på fast plass er vel de to eneste grunnene for å velge spurs fremfor Arsenal. Men hvem velger klubb kun ut fra nuet? Derfor er det først og fremst SUNN FORNUFT som tilsier at det er et dårlig valg å gå til spurs. Når det er sagt, jeg tviler på om Arsenal kjøper Torres selv om de har sjansen, og selv om han er god, er jeg i sterk tvil om han kommer til å bli noen suksess i PL. Så det er neppe fordi han ikke vil til Arsenal at det muligens er størst sjanse for at han havner i spurs. Medmindre han føyer seg pent inn i den lange rekken av sterke nesten-signinger da....! :P

Link to comment
Share on other sites

Nevn en god grunn til at Torres skal velge Tottenham istedet for Arsenal!

38161[/snapback]

 

1. Penger

2. Tabellplassering

3. Sunn fornuft

38492[/snapback]

 

Tabellplasseringen i ØYEBLIKKET sammen med bedre sjanser på fast plass er vel de to eneste grunnene for å velge spurs fremfor Arsenal. Men hvem velger klubb kun ut fra nuet? Derfor er det først og fremst SUNN FORNUFT som tilsier at det er et dårlig valg å gå til spurs. Når det er sagt, jeg tviler på om Arsenal kjøper Torres selv om de har sjansen, og selv om han er god, er jeg i sterk tvil om han kommer til å bli noen suksess i PL. Så det er neppe fordi han ikke vil til Arsenal at det muligens er størst sjanse for at han havner i spurs. Medmindre han føyer seg pent inn i den lange rekken av sterke nesten-signinger da....! :P

38495[/snapback]

 

 

Verken Henry eller Bergkamp kommer til å befinne seg på Emirates neste sesong, så jeg tviler på at det blir stort kamp om plassen på topp for dere :P

 

Det ser forøvrig ut til at Torres blir i Madrid, iallefall frem til sommern. Athletico vil plutselig ha mer enn £20 mill, og det blir litt vel drøyt.

Link to comment
Share on other sites

Guest A. Hleb
Hvorfor i all verden skal vi bruke en bråte penger på Torres når vi allerede har 4 svært gode angrepsspillere? Jeg har vanskeligheter med å se Arsenal svi av så mye penger, når vi allerede har punget ut med 11 mill £ i januar på angrepsspillere. Re-signeringen av Henry blir heller ikke billig. Nei, Torres-toget er nok gått og erstattet med Walcott-Adebayor-expressen! Det er ikke sikkert vi skal være så misfornøyd med Wengers prioriteringer!

38475[/snapback]

 

Hvor mye pleier enn sånn stjerne-signering å koste?? Da mener jeg på Henry sin signering

Link to comment
Share on other sites

Hvorfor i all verden skal vi bruke en bråte penger på Torres når vi allerede har 4 svært gode angrepsspillere? Jeg har vanskeligheter med å se Arsenal svi av så mye penger, når vi allerede har punget ut med 11 mill £ i januar på angrepsspillere. Re-signeringen av Henry blir heller ikke billig. Nei, Torres-toget er nok gått og erstattet med Walcott-Adebayor-expressen! Det er ikke sikkert vi skal være så misfornøyd med Wengers prioriteringer!

38475[/snapback]

 

Hvor mye pleier enn sånn stjerne-signering å koste?? Da mener jeg på Henry sin signering

38540[/snapback]

 

 

Har ingen tall, men tottenhams nesten signeringer er gratis!!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...