Jump to content

04.05.24 Bournemouth (H)


Simbad

Recommended Posts

  • Replies 142
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Just now, Tapapa said:

Den var fan meg billig.

Super billig, men jeg tar den.

Vi leder 110% fortjent, og Bmouth er egentlig bare heldige som har 11 mann på banen, og kun ligger under med 1 mål.

 

Edited by elx
Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, Marius- said:

Billig straffe ja, men kontakt var det. 

Jepp. Og det er ikke angrepsspiller som har ansvaret med å unngå kontakt i en slik situasjon. Det er Travers som kommer ut klønete og bommer totalt på ballen. Da er det han sitt ansvar å prøve å unngå kontakt. 

Link to comment
Share on other sites

3 minutes ago, Simbad said:

Jepp. Og det er ikke angrepsspiller som har ansvaret med å unngå kontakt i en slik situasjon. Det er Travers som kommer ut klønete og bommer totalt på ballen. Da er det han sitt ansvar å prøve å unngå kontakt. 

+1

Link to comment
Share on other sites

Jeg glad vi leder, men syns straffa var latterlig billig. Jeg lurer på hva de som mener det er en agenda mot Arsenal sier nå? Er agendaen avlyst?

Link to comment
Share on other sites

3 minutes ago, Simbad said:

Jepp. Og det er ikke angrepsspiller som har ansvaret med å unngå kontakt i en slik situasjon. Det er Travers som kommer ut klønete og bommer totalt på ballen. Da er det han sitt ansvar å prøve å unngå kontakt. 

Og kontakten var av en sort hvor vi kaller det for super billig straffe. 

Link to comment
Share on other sites

Just now, Tapapa said:

Jeg glad vi leder, men syns straffa var latterlig billig. Jeg lurer på hva de som mener det er en agenda mot Arsenal sier nå? Er agendaen avlyst?

Billig kanskje, men langt ifra feil. Helt greit straffespark. Klønete av Travers. Er mange her inne som hadde slaktet Raya om han hadde gjort det samme. Ingenting å si på at det blir straffe. 

Link to comment
Share on other sites

Just now, Gunners68 said:

Og kontakten var av en sort hvor vi kaller det for super billig straffe. 

Nei, det er ikke superbillig. Noenlunde billig, men langt i fra feil.

Link to comment
Share on other sites

Just now, Tapapa said:

Jeg glad vi leder, men syns straffa var latterlig billig. Jeg lurer på hva de som mener det er en agenda mot Arsenal sier nå? Er agendaen avlyst?

Ville heller at de stygge taklingene ble tatt tak i fremfor at VAR ikke engang gidder å sjekke de. Skjønner at du syntes straffen er billig, men det er en straffe. Kane får de der hver jævla dag i uken, og når han gjør det så er det "lurt".

VAR kan ikke overstyre fordi det er kontakt. Altså ingen feil fra dommer. Agenda? Nei, hadde de overstyrt den så hadde de ikke hatt noen unnskyldning fordi den ikke kan tolkes annerledes. Det er straffe hva enn du mener eller ikke.

Link to comment
Share on other sites

Posted (edited)
1 minute ago, Marius- said:

Største tabben i kampen er ingen reaksjon på strakt ben i kneet på saka. Ikke straffen 

Korrekt. Den er helt vill. Knottetakling med strakt bein i knehøyde skal alltid være rødt. 

Edited by Simbad
Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, Simbad said:

Korrekt. Den er helt vill. Knottetakling med strakt bein i knehøyde skal alltid være rødt. 

image.thumb.jpeg.e66fb3bb3a13c42321ad5fd301046c2c.jpeg

Er helt sinnsykt.

Link to comment
Share on other sites

6 minutes ago, Tapapa said:

Jeg glad vi leder, men syns straffa var latterlig billig. Jeg lurer på hva de som mener det er en agenda mot Arsenal sier nå? Er agendaen avlyst?

Er litt rar den gjengen her inne skjønner du.

For vi er aldri heldige i avgjørelser FOR oss, men om det er imot oss så er hele verden i mot oss"agenda imot oss"

Men denne straffen var 110% klar og 100% rett, fordi dette var jo ikke en billige straffe, right?

Ganske teit, men sånn er det nå.

 

Når det er sagt så er knottene direkt rødt, fatter ikke hvordan det ikke blir noe av. Men ja.

Edited by elx
Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, Simbad said:

Utrolig heldig at Saka ikke blir hardere skadet der.

Han fikk seg en trøkk, men heldigvis var beinet i luften. Hadde det vært plantet så hadde det nok vært beinbrudd.

 

2 minutes ago, elx said:

Er litt rar den gjengen her inne skjønner du.

For vi er aldri heldige i avgjørelser FOR oss, men om det er imot oss så er hele verden i mot oss"agenda imot oss"

Men denne straffen var 110% klar og 100% rett, fordi dette var jo ikke en billige straffe, right?

Ganske teit, men sånn er det nå.

 

Når det er sagt så er knottene direkt rødt, fatter ikke hvordan det ikke blir noe av. Men ja.

Dere er jaggu rare dere også. Alle avgjørelser som er litt diskuterabare er dere alltid enig med at tvilen skal gå til gode. Den straffen er 50/50, og kan anses som billig, men når den først er gitt så er det riktig av dommer. VAR ville ikke gått inn og overstyrt dommeravgjørelsen fordi det ikke er en "clear and obvious error". Det er direktivet i utangspunktet til VAR (selv om det ikke fungerer så bra alltid). Dermed er det bra av Havertz som ser at keeperen kommer inn i en situasjon hvor Havertz har kontroll. Bra av Havertz som gjør det så og si 99% av alle andre spillere ville gjort. Hadde han holdt seg på beina så hadde vi hatt 0-0 til pause.

Link to comment
Share on other sites

4 minutes ago, Stefanb said:

Han fikk seg en trøkk, men heldigvis var beinet i luften. Hadde det vært plantet så hadde det nok vært beinbrudd.

 

Dere er jaggu rare dere også. Alle avgjørelser som er litt diskuterabare er dere alltid enig med at tvilen skal gå til gode. Den straffen er 50/50, og kan anses som billig, men når den først er gitt så er det riktig av dommer. VAR ville ikke gått inn og overstyrt dommeravgjørelsen fordi det ikke er en "clear and obvious error". Det er direktivet i utangspunktet til VAR (selv om det ikke fungerer så bra alltid). Dermed er det bra av Havertz som ser at keeperen kommer inn i en situasjon hvor Havertz har kontroll. Bra av Havertz som gjør det så og si 99% av alle andre spillere ville gjort. Hadde han holdt seg på beina så hadde vi hatt 0-0 til pause.

 

Straffen står og jeg er forsåvidt fornøyd.

Men at den står er utrolig. Han legger igjen foten og "filmer" seg til straffe. 

Og nei, jeg er LANGT ifra enig med hverken deg/dere eller dommerene i alle situasjoner. 

Det jeg ser her inne er at 95% av alle avgjørelser mot oss er feil, men alle som er FOR oss, som er diskturbare eller er bare feil/billige - da er det bare sånn. 

Ta deg en liten dypdykk tilbake i kamptråder så får du deg kanskje en vekker :)'

Edit: 

Det er faktisk ikke bare vi i denne ligaen som er uheldige med endel avgjørelser :) Det er flere lag

Jeg anser meg som en av de som ser MYE fotball(spesielt PL) Og ser i flere kamper at dommerene gjør mye feil, alle veier.

Edited by elx
Link to comment
Share on other sites

9 minutes ago, elx said:

Er litt rar den gjengen her inne skjønner du.

For vi er aldri heldige i avgjørelser FOR oss, men om det er imot oss så er hele verden i mot oss"agenda imot oss"

Men denne straffen var 110% klar og 100% rett, fordi dette var jo ikke en billige straffe, right?

Ganske teit, men sånn er det nå.

 

Når det er sagt så er knottene direkt rødt, fatter ikke hvordan det ikke blir noe av. Men ja.

Enig i alt du skriver.

Det burde egentlig vært dødstraff for å risikere å skade Saka 😀

Link to comment
Share on other sites

Just now, Tapapa said:

Enig i alt du skriver.

Det burde egentlig vært dødstraff for å risikere å skade Saka 😀

Ja, iallefall livstid i fengsel!

 

Elendig av Saka i den avslutningen der forsåvidt. Rett på keeper - IGJEN!

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...