Jump to content

Robinho aktuell?


IanWright

Recommended Posts

  • Replies 128
  • Created
  • Last Reply
Guest kellex

Litt skuffa over dette, men hadde egentlig ikke så stor tro på at dette skulle gå i boks, men hadde håp om det. Men da er det bare for Wenger og hente inn Baptista!

Link to comment
Share on other sites

Like greit.  ;)

13043[/snapback]

 

Tror jeg er enig i det.

 

Robinho er spennende, men pinglete. Arsenal har tekniske ferdigheter i søkk og kav allerede. Det vi som oftest har ønsket oss er litt mere offensive muskler pluss en som kan heade en ball og ikke bare få den i skallen. Robinho er bare mer av det vi har fra før. Har langt mer sansen for Babtista teorien. Han har med seg en ny dimensjon til klubben, hvis han kommer da.

Link to comment
Share on other sites

Guest A. Hleb

Robinho er en spiller i verdensklasse!

Overstegsfintene hans er helt utrolige!

Men sjansene for at vi får han er ikke store ;)

Julio Baptista derimot kan vi få!!

Link to comment
Share on other sites

Ingen tvil om at Robinho er en spiller i verdensklasse, men i likhet med andre etterlyser jeg også litt mer muskler.

 

Har ellers ingen stor sans for talentets oppførsel i disse dager. Om det medfører riktighet det som står i mediene, blir det for dumt å kunne grine seg til en ny arbeidsgiver.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

News Of the World sier idag at vår egen Gilberto gjorde alt han kunne for å få Robinho til å velge Arsenal fremfor Real Madrid;

 

"I was in touch with Robinho many times before he signed for Real Madrid. For days we were talking about what Arsenal and England are like. Every time, I told him to come over.

 

"At Arsenal he would have been a god. He said he was interested in coming to England. It amazes me he has not.

 

Gilberto avslører også at Real Madrids Robert Carlos advarte Robinho om maten i England; "Roberto told Robinho that the food in England is lousy. I'm sure that didn't help!

 

Så kanskje var det egg og bacon som ødela overgangen til Arsenal ? Les hele artikkelen i News Of the World her

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Nå er vel Robinho sikkert ferdig i Real Madrid...Klubben ser ut til å miste tolmodigheten med han.

 

De sier de vil selge han men ikke for mindre enn 140 mill....

 

Hva sier dere? er han velkommen her i Arsenal? :blink:

Eg syns ikkje at han er "velkommen" i klubben. Han er ein utruleg pinglete spelar, som dett alt for ofte. Vil mykje heller ha ein annan spelar. Men dette er jo ikkje noko rykte, så det skjer jo ikkje. Vist han blir solgt, går han til Inter eller Milan.

Link to comment
Share on other sites

Nå er vel Robinho sikkert ferdig i Real Madrid...Klubben ser ut til å miste tolmodigheten med han.

 

De sier de vil selge han men ikke for mindre enn 140 mill....

 

Hva sier dere? er han velkommen her i Arsenal? :blink:

 

Håper ikke det.. Han er 23 år og har enda ikke overbevist + at han som du nevner koster over 140 mill- som jeg tviler på at Wenger vil betale.. Tviler også på at han passer inn i PL..

Link to comment
Share on other sites

Hvorfor er dere så negativ til Robinho?? :) Han e en av verdens beste spisser! :D Løp å kjøp!! ;)

 

Er han? Scorer han mye mål? Nei..

Jeg vil ikke si han har imponert veldig.

Stort talent...definitivt, men jeg ikke overbevist enda.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...