Jump to content

Robinho aktuell?


IanWright

Recommended Posts

  • Replies 128
  • Created
  • Last Reply
Guest kellex

Ingen ting som er avgjort enda, men det er jo typisk at når Real Madrid vil ha spillere så får de det som regel, og nå går sikkert Ronalo eller R. Carlos ut i media og priser Robinho og sier at de kan vine alt med Robinho på laget, bla, bla,bla! Dere skjønner greia :ph34r:

Link to comment
Share on other sites

Artikkel fra Marca

 

Florentino Perez og Juan Figger, mannen som prøver å forhandle frem en avtale mellom Real og Santos har visstnok vært i møter de siste dagene, og mye tyder på at Robinho er på vei til Real Madrid nå. Man var visst i praksis enige om en sum på €16m i november i fjor, men etter Robinhos prestasjoner siden den gang, vil Santos nå ha noe mer penger.

 

Real Madrid er ivrige etter å få avtalen i boks før 29. juni, slik at Robinho ikke blir nødt å dra tilbake til Santos og Brasil igjen, dette fordi det kan utsette og komplisere en avtale, ikke minst fordi Santos selv gjerne vil beholde Robinho frem til VM neste sommer. Dette ser imidlertid vanskelig ut, og ettersom Santos nå har røket ut av Copa Libertadores, ligger alt til rette for en overgang til Madrid.

Link to comment
Share on other sites

Guest Re9es
Artikkel fra Marca

 

Florentino Perez og Juan Figger, mannen som prøver å forhandle frem en avtale mellom Real og Santos har visstnok vært i møter de siste dagene, og mye tyder på at Robinho er på vei til Real Madrid nå. Man var visst i praksis enige om en sum på €16m i november i fjor, men etter Robinhos prestasjoner siden den gang, vil Santos nå ha noe mer penger.

 

Real Madrid er ivrige etter å få avtalen i boks før 29. juni, slik at Robinho ikke blir nødt å dra tilbake til Santos og Brasil igjen, dette fordi det kan utsette og komplisere en avtale, ikke minst fordi Santos selv gjerne vil beholde Robinho frem til VM neste sommer. Dette ser imidlertid vanskelig ut, og ettersom Santos nå har røket ut av Copa Libertadores, ligger alt til rette for en overgang til Madrid.

12086[/snapback]

 

Man vet aldri Dr. Phil.

Slike artikler er å finne på web'en hele tiden. Hver dag er det forskjellige rykter angående Robinho. Akkurat nå tror jeg ikke det skjer så mye angående overgang til noen klubb...han spiller tross alt prøve-VM i Tyskland, og overgangssamtaler skjer nok helt sikkert ikke før det er over.

Jeg er en super-optimist, og tror ikke det er umulig at han kan komme til Arsenal. Han har gått ut å sagt positive ting om Arsenal tidligere...vi får ny stadion neste år, vi spiller fantastisk fotball, har en stabil klubb og kanskje verdens beste manager...OG vi har Thierry Henry.

RM skifter manager flere ganger hver sesong....nå har de vel Robinho's tidligere manager...noe som kan være nøkkelen. Men men, jeg HÅPER iallefall at han kommer.

Link to comment
Share on other sites

Guest Re9es

Fikk ikke sett Brasil-Hellas, men rapportene sier at Robinho ble MOTM. Tror Conf. Cup kan medføre kraftig prisøkning på Robinho. I kveld spiller han igjen...mot Mexico.

Link to comment
Share on other sites

Jeg synes kanskje ikke han var best i den kampen, men vi så glimt av storhet.

Utrolig teknikk og ballen sitter limt til foten.

 

Vi kan jo håpe, men tror Real M. blir hans neste klubb.

Mest pga. brasiliansk trener, Spania hvor det er varmere, språket + Ronaldo, R. Carlos...

Vanskelig å lokke han til London tror jeg. :huh:

 

Får vi ikke Robinho, må det da kunne være flere spillere i Sør-Amerika som har tilnærmet talent?

Kanskje vi skal plukke opp Tevez fra Argentina??

Link to comment
Share on other sites

Sitter her å ser på Japan-Brasil, og følger selvfølgelig litt ekstra med på Robinho.

 

Dette er en spiller jeg VELDIG gjerne vil se i Arsenal drakten. Så endel av Reyes før vi kjøpte han, men har egentlig aldri sett de ekstreme ferdighetene hos han. Han er en jevnt over veldig god spiller, men Robinho har mer ekstreme ferdigheter. Noe jeg personlig har veldig sansen for.

 

Personlig vil jeg faktisk si at jeg heller vil ha Robinho enn Reyes. Kanskje man kan få til en deal med Real Madrid her!?

 

Skal vi kjøpe en spiller denne sommeren så vær så snill å la de bli Robinho. Glem Hleb og Jon Dahl Tomasson, de blir satt i skyggen av denne 21 åringen.

 

Ellers mener jeg dog Pires må beholdes og en forsvarspiller må inn. Ikke nødvendigvis ett kjennt navn.

Link to comment
Share on other sites

Guest Re9es

Tror Robinho-overgang vil føre til en ketchup-effekt i markedet.Det er flere klubber som er ute etter "den nye Pele". Og det er ikke vanskelig å skjønne, når man ser han over noen kamper. For en selvtillit og ro han spiller med. Utrolig teknisk begavet. Samtidig så har han fart i kroppen.

Tror vi må vente til Robinho's nye klubb er avslørt, før vi får noen nye fjes til Highbury!

 

Det er nye spekulasjoner om SWP også. Blir spennende å se.

Link to comment
Share on other sites

Guest Re9es

Robinho er et utvilsomt Wenger-talent. Skal Arsenal være med å kjempe mot Chelsea og United i årene fremover, så må de signe super-talenter som Robinho. £ 14 mill for Robinho blir helt sikkert et røverkjøp med tid. .....hvis dette skjer da. Ingenting er avgjort, men Wenger virker svært overbevist om at Arsenal kan bringe inn 2 world-class spillere til Highbury.

Link to comment
Share on other sites

Egentlig så tror jeg vel dette bare er prat fra agenten som forsøker å få i stand avtalen mellom Santos og Real Madrid for å få presset Real til å betale den summen de enda ikke har sagt seg villige til å betale. Det er nemlig det som er problemet, at Real ikke har møtt Santos' prisforlangende så langt.

 

Ved å lekke ut informasjon om Arsenals interesse og angivelige bud på Robinho, så håper man vel å få presset opp prisen og få Madrid til å by høyere.

Link to comment
Share on other sites

Guest Re9es
Egentlig så tror jeg vel dette bare er prat fra agenten som forsøker å få i stand avtalen mellom Santos og Real Madrid for å få presset Real til å betale den summen de enda ikke har sagt seg villige til å betale. Det er nemlig det som er problemet, at Real ikke har møtt Santos' prisforlangende så langt.

 

Ved å lekke ut informasjon om Arsenals interesse og angivelige bud på Robinho, så håper man vel å få presset opp prisen og få Madrid til å by høyere.

12592[/snapback]

 

Ja, kanskje....vi får se fremover. Neste uke blir meget spennende iallefall.

Link to comment
Share on other sites

Guest Viggo Viking
Egentlig så tror jeg vel dette bare er prat fra agenten som forsøker å få i stand avtalen mellom Santos og Real Madrid for å få presset Real til å betale den summen de enda ikke har sagt seg villige til å betale. Det er nemlig det som er problemet, at Real ikke har møtt Santos' prisforlangende så langt.

 

Ved å lekke ut informasjon om Arsenals interesse og angivelige bud på Robinho, så håper man vel å få presset opp prisen og få Madrid til å by høyere.

12592[/snapback]

 

Jeg tror heller ikke at Robinho kommer til Arsenal, men jeg synes uansett at det er artig at klubben blir linket mot et såkalt "supertalent".

 

Jeg kan ikke huske at Arsenal tidligere har vært linkert mot denne type spillere tidligere.

 

Arsenal som klubb får hvertfall mer omtale og blir mer kjent utenfor europa.

Link to comment
Share on other sites

Jeg tror heller ikke at Robinho kommer til Arsenal, men jeg synes uansett at det er artig at klubben blir linket mot et såkalt "supertalent".

 

Jeg kan ikke huske at Arsenal tidligere har vært linkert mot denne type spillere tidligere.

 

Arsenal som klubb får hvertfall mer omtale og blir mer kjent utenfor europa.

 

Reyes, Mascherano, Torres etc.

Link to comment
Share on other sites

De eneste konkrete opplysningene (sitatene) om en Robinho overgang peker på Arsenal. Real Madrid er det kun pressen som snakker om, og ingen av de involverte. Når det er sagt; Robinho er kun et 20 årig talent. Han kan ikke frelse verden, men han kan være et supplement og om noen år kan han kanskje bli vår nye offensive kraft (type Thierry Henry).

 

Så får vi se hva som skjer........

Link to comment
Share on other sites

Guest Beelzebot

robinho skiller seg litt ut i den brasilianske troppen. han er ekstremt dyktig uten ball og beveger seg mye og over store områder. i tillegg er han overraskende taktisk klok tatt alderen i betraktning. håper arsenal henter han fordi han vil gli rett inn i arsenals spillestil.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...