Jump to content

Robinho aktuell?


IanWright

Recommended Posts

  • Replies 128
  • Created
  • Last Reply

Liker ikke Robinho seg godt i rollen til Pires også? Kan fort bli Robinho på venstresiden, med Henry og Reyes på topp også. Kommer til å bli spennende å se hva som skjer, får vi han så blir jeg meget fornøyd ;)

Link to comment
Share on other sites

Kjempeinteressant med ryktene om Robinho til Arsenal!

Nå forsvinner jo Edu, så vi trenger en ny brasse inn i laget.

Kanskje en Robinho med ballkunster han selv forstår noe av! :D

 

Bare så synd at det er News Of The World som skriver ryktene :( ;)

Link to comment
Share on other sites

Bare så synd at det er News Of The World som skriver ryktene  :(  :unsure:

10381[/snapback]

Dette er nok langt meir seriøst enn News of the World!

Fleire truverdige nyheitskanalar har formidla dette no.

Link to comment
Share on other sites

Guest 8ljungberg8

her er enda en link:http://www.arsenal-mania.com/?page=articles&view=full&article=225787

 

dette er nok ganske seriøst. Men vet ikke helt hvordan han vil klare seg. liten og teknisk som reyes.... kan ble flopp, men håper naturligvis på det beste!!! :unsure:

Link to comment
Share on other sites

Og Robinho har ikkje tilsvarande potensial? Må innrømme at det skurrer, og eg skjønner ikkje heilt kva grunnlag du uttaler deg på.. ALLE kan bli så og så gode, men det er ytterst få som blir det, og Robinho har heilt klart et forsprang på våre unge..

10334[/snapback]

 

 

Jeg sier ikke at Robinho ikke kan bli så god, og heller ikke at vi skal la være å hente han. Spørsmålet er jo om det er noe poeng i å hente han når vi har 3 ekstremt lovende spisser på vei frem.

Link to comment
Share on other sites

Robinho høres absolutt spennende ut, og det hadde ikke vært meg imot om vi hentet han. Men samtidig, så mener jeg at det å hente inn en etablert angriper er viktigere. Talent har vi tross alt mye av fra før.

 

Og et kjøp av Robinho passer ikke inn i Wenger's uttalelser om at han ikke ville kjøpe unge spillere som ville stå i veien for talentene som allerede er i klubben, men at han heller ville kjøpe etablerte spillere som vil gå rett inn å forsterke laget.

 

Det er ingen tvil om at Robinho vil trenge tid til å tilpasse seg den engelske fotballen...Å da er det ikke sikkert vi vil ha særlig nytte av han før etter jul, eller kanskje ikke før i 06/07-sesongen

Link to comment
Share on other sites

hehe...ok...ser dere henter ryktene fra mange medier, men hvis dere leser artiklene henviser de alle til News Of The World :unsure:

 

Men hvem vet....kanskje har de også rett en gang og det virkelig er noe i disse ryktene!

 

Jeg håper det er realiteten fordi vi det kan ikke skade med litt "sambafotball" i Arsenal, selv om vi allerede spiller den beste og mest underholdende på øyriket!

Tror han er såpass god nå at han ikke trenger annet enn å bedre fysikken til PL.

Han er vel 21 år og klarer helt sikkert å bli vant til det.

Det halvåret med "innkjøring" og tilvenning venter jeg gladelig på så lenge han kan seile opp til å bli en verdensstjerne.

 

Likevel tror jeg vi ikke får noen enkel jobb med å snappe han opp. Real, Barca og Chelsea m.fl. vil helt sikkert gjøre alt for hente han.

Link to comment
Share on other sites

Guest Melbergen

Wenger bør kjøpe Robinho så raskt som mulig (før Chelsea eller Real Madrid får kloa i han). Han kan utvikle seg til å bli like god som Ronaldinho, hvis ikke bedre ;)

 

Spørsmålet er om han passer inn i Arsenal med Henry. Jeg snakker om arbeidsvilje, spillestil osv...

 

Men jeg mener at vi bør kjøpe han nå som vi har sjansen.

Utrolig god spiller som kan utvikle seg til å bli best i verden :D

 

 

 

Noen andre som mener det samme som meg?

 

:P

Link to comment
Share on other sites

Robinho career at crossroads

 

En artikkel om Robinho som er et halvår gammel, men likevel verdt å lese, til tross for, eller kanskje nettopp fordi den er litt skeptisk til Robinho og ikke hausser ham opp i skyene.

 

 

..og her er en annen artikkel om Copa Libertadores fra april måned, også denne skrevet av Tim Vickery, denne gangen mer positiv til Robinho.

Link to comment
Share on other sites

Jeg sier bare: Gi oss tevez. Han har blitt kåret til sør-amerikas beste spiller flere ganger, og har bøttet inn mål for boca (vet ikke med corinthians?) Dessuten ble han overlegen toppscorer i OL. Har dog til gode å se den artikkelen som linker han til oss.. ;)

en annen sør-amerikansk spiller som kunne vært aktuell er Jvier Mascherano.. Han har kommet på plassen bak tevez i den ovenfor nevnte kåringen, og var høyaktuell forrige sommer.. Dessuten er han knallgod på FM :lol:

Link to comment
Share on other sites

Carlos Tevez gikk til Corinthians i fjor, og ble da tidenes dyreste spiller kjøpt av en søramerikansk klubb ($22m). Corinthians er nærmest blitt for kontinentets Chelsea å regne. Rike forretningsmenn (som enkelte hevder er knyttet til Abramovich) har leaset (nei, ikke kjøpt) aksjemajoriteten i klubben for en tiårsperiode og har brukt store penger på å styrke stallen.

 

At Tevez forsvinner med det første vil derfor neppe skje, til tross for at han både har startet slagsmål med egne lagkamerater og til dels vært en stor skuffelse på banen - som resten av laget. Det tok ikke lange stunden før Daniel Passarella fikk sparken.

 

Når det gjelder Mascherano så er en avtale spikret mellom River og Corinthians. Han går dit for $15m i sommer, og er følgelig ikke aktuell for noen annen klubb.

 

Nei, da vil jeg heller håpe og tro Robinho kommer. Det er det i allefall en mulighet for, om enn veldig liten.

Link to comment
Share on other sites

Guest Young Gun

Så kampen mot paraguay igår da brasil vant 4-1 og robinho puttet siste mål med en kontrollert og kald avslutning. Virker som en spennende spiller med god fart og fin teknikk, selv om han ikke visste storspill akkurat igår.

Link to comment
Share on other sites

Guest MrArsenal

Det går stadige rykter om at det unge brasilianske stor talentet Robinho er på vei til Arsenal?

Noen som vet om det er seriøse rykter ? kunne blitt en god partner for henry på topp. har også hørt at barca er interressert i han?.. det kan jo bli en god drakamp. håper han tar til vette og velger The Mighty Gunners :huh:

 

 

Innlegg flyttet og limt inn.

Rykter skal på rykteforumet. Se etter eksisterende tråder om samme emne, så blir det bra..

Mod

Link to comment
Share on other sites

Robinho snakker..

 

Dersom Robinho nå skulle forlate Santos virker det å stå mellom Real Madrid, Arsenal og Chelsea. Tydeligvis har det ikke gått upåaktet hen at både Gilberto og Edu har lykkes i Arsenal, og Robinho er derfor ikke avvisende til England og Arsenal..

 

"Arsenal have been in touch with my people and I know about their interest,' he said.

 

'I am proud, really proud that they are looking at me, because a club like them do not come in for you every day.'

 

[...]

 

'I am proud to see that England is finally opening its doors to Brazilian players,' he said.

 

'Gilberto Silva and Edu have done brilliantly at Arsenal and if I know about the club, it is all because of them.

 

'Arsenal are a brave team, because they have two Brazilians and they have both been a success. That is why, for me, they are the best team in England.'

 

[...]

 

England is a market that still has to be conquered by us Brazilians, and why not by me?' he said.

 

'I have no idea if a country like England will enjoy players with my style of play.

 

'But football today is more and more equal, competitive and extremely professional. The only difference really is the technical skills of the players.

 

'So what may seem to be the easiest league for me, like Spain or Portugal, could be the hardest, as so many talented players go there.

 

'But a league like the English one could be the easiest, even if it looks the hardest. There, talented players can be a surprise package, even if they are a bit less physical."

 

Så er jo spørsmålet om alt dette bare er snakk fra Robinho eller om han virkelig kunne tenke seg London og Arsenal?

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...