Jump to content

24.02.24 Newcastle (H)


Simbad

Recommended Posts

  • Replies 88
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

1 minute ago, Stefanb said:

Havertz har også vært klasse i kveld. Dessverre fortsatt ikke klinisk foran mål, men bidrar sterkt på alle målene.

Har du ikke hørt? Kai Havertz er den verste signeringa vår noensinne. 

Link to comment
Share on other sites

Just now, Simbad said:

Har du ikke hørt? Kai Havertz er den verste signeringa vår noensinne. 

Har sagt hele tiden at jeg tenkte at Havertz kom til å bli bedre, så de folka der kan suge en k.... ellers har også Kiwior funnet seg godt til rette på venstrebacken. Vokst mye der ved å kunne helde seg mer langs flanken.

Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, Stefanb said:

Har sagt hele tiden at jeg tenkte at Havertz kom til å bli bedre, så de folka der kan suge en k.... ellers har også Kiwior funnet seg godt til rette på venstrebacken. Vokst mye der ved å kunne helde seg mer langs flanken.

Du er svært opptatt av kuk.. Noe du vil fortelle?

Havertz var LATTERLIG dårlig.. Han har vært jævlig god i det siste. 

Må være lov å kritisere når en spiller som blir henta for 60m er dårlig. 

Samme går selvsagt andre veien.. Nå når han har vært god så har han fått nok av fortjent skryt.

Edited by elx
Link to comment
Share on other sites

Just now, elx said:

Du er svært opptatt av kuk.. Noe du vil fortelle?

Havertz var LATTERLIG dårlig.. Han har vært jævlig god i det siste. 

Han mente suge en karamell. Stefan er en høykulturell fyr fra Krokstadelva. Han bruker ikke stygge ord 🙂

Link to comment
Share on other sites

Just now, Tapapa said:

Han mente suge en karamell. Stefan er en høykulturell fyr fra Krokstadelva. Han bruker ikke stygge ord 🙂

Tull.. Han bruker masse stygge ord

Link to comment
Share on other sites

3 minutes ago, Stefanb said:

Har sagt hele tiden at jeg tenkte at Havertz kom til å bli bedre, så de folka der kan suge en k.... ellers har også Kiwior funnet seg godt til rette på venstrebacken. Vokst mye der ved å kunne helde seg mer langs flanken.

Jeg også. De underliggende talla har vært bra hele veien, spesielt i duellspillet. Og man har jo klart sett at han har basisferdighetene(kanskje med unntak av rett foran mål).

Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, Stefanb said:

Unger altså. Skjerp dere!

Dristig av Arteta å bytte av samtlige angripere og sjølvaste kapteinen.

Sug en karamell

Vi har altså 24-2 i målforskjell siste 6 pl kamper. DET er faen meg imponerende. 

Edited by elx
Link to comment
Share on other sites

Just now, Marius- said:

Vi måtte slippe inn 😕 

Føler den der er mer uheldig enn udyktig. Newcastle gjør et godt angrep og Willock får til en perfekt avslutning rett og slett. Ellers har vi generelt sett vært betydelig bedre.

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...