Jump to content

25.11.23 Brentford (B)


Simbad

Recommended Posts

  • Replies 74
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

4 minutes ago, Tapapa said:

Tja, Zinko hadde et som var så perfekt som det er mulig å få dem. Saka sitt til Jesus var også helt fantastisk. 

Vi har slått 27 innlegg i dag ifølge Sofascore. Det er 3/27 som var bra. Totalt har vi truffet en medspiller 5 ganger på 27 forsøk i dag. 

Edited by Simbad
Link to comment
Share on other sites

12 hours ago, Marius- said:

Rice nok en gang den som driver oss spør du meg. For en enorm enorm spiller 

Han har gjort en fantastisk jobb for oss så langt. Han har vi betalt enormt mye for , men han har taklet det presset.

Nå er det en skikkelig spiss vi trenger. Ikke lett å si hvem man skal gå for. Januar vinduet er ikke det beste vinduet, men noen alternativer finnes nok.

Link to comment
Share on other sites

Jeg ønsket meg Kane, men det toget har nok gått. Det var sikkert urealistisk i alle tilfeller.

Jeg ser knapt på annet enn PL og Haalamd er nok dessverre uaktuell. Jeg liker Nunez, selv om han ikke har slått helt til, så tror jeg han kunne blomstret skikkelig for oss. Han er nok helt uaktuell han også.

Ollie Watkins jobber som en helt,  men er usikker på om han er bedre enn våre.

Der er kanskje en som kan bli bedre enn Jesus, Nketiah og Trossard på topp og som ikke ville koste oss et eneste pund fordi han er allerede en av oss.

Maetinelli ser ut som en som har alt til å bli en fantastisk nr 9. Jeg skulle likt å se han få noen minutter i den posisjonen. 

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...