Jump to content

28.02.21 Leicester (B)


Simbad

Recommended Posts

  • Replies 133
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Just now, Ben Elfen said:

Da har Pepe lagd frispark som førte Tim mål og straffe. Han har vært banens gigant i dag

Han og Willian har vært veldig gode i dag, men Pepe har vært et uromoment til de grader!

Lacazette er iskald fra 11-meteren. Som alltid.

Vi har vært soleklart best så langt. Håper det fortsetter

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, Stefanb said:

Han og Willian har vært veldig gode i dag, men Pepe har vært et uromoment til de grader!

Lacazette er iskald fra 11-meteren. Som alltid.

Vi har vært soleklart best så langt. Håper det fortsetter

 

Om pepe fortsetter å kjøre på han Thomas så får han rødt kort i dag.

Link to comment
Share on other sites

Veldig positiv førsteomgang Pepe i dag. Vår beste spiller så langt i dag. 

Willian har også hatt en positiv dag, selv om han delvis (langt fra mest) kan skyldes på for målet i mot.

Krysser fingrene for at ESR ikke blir ute lenge.

Mari fryktelig passiv på målet i mot, men har spilt seg opp.

Link to comment
Share on other sites

7 minutes ago, Simbad said:

Veldig positiv førsteomgang Pepe i dag. Vår beste spiller så langt i dag. 

Willian har også hatt en positiv dag, selv om han delvis (langt fra mest) kan skyldes på for målet i mot.

Krysser fingrene for at ESR ikke blir ute lenge.

Mari fryktelig passiv på målet i mot, men har spilt seg opp.

Jo mer jeg ser situasjonen jo verre jobb synes jeg Elneny gjør. Han trekker seg unna når Xhaka ser etter et pasningsalternativ i forkant av ballmissen. Deretter så går han ikke inn mot Tielemans når han er den spilleren som er i best/mest naturlige posisjonen til å gå i press.

Dessverre ikke utypisk Elneny. Hadde han hatt en alfahann mentalitet så hadde han vært en vesentlig bedre spiller.

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, Stefanb said:

Pepe har rett og slett voldtatt Luke Thomas i dag. Håper ikke det kommer en anmeldelse etter kampen..

regner med at det er derfor Thomas ble bytta ut, må ned til politiet før de stenger 15.00(14.00 i england)

Link to comment
Share on other sites

4 minutes ago, Stefanb said:

Jo mer jeg ser situasjonen jo verre jobb synes jeg Elneny gjør. Han trekker seg unna når Xhaka ser etter et pasningsalternativ i forkant av ballmissen. Deretter så går han ikke inn mot Tielemans når han er den spilleren som er i best/mest naturlige posisjonen til å gå i press.

Dessverre ikke utypisk Elneny. Hadde han hatt en alfahann mentalitet så hadde han vært en vesentlig bedre spiller.

Enig. Elendig av Xhaka, dårlig av Willian men utilgivelig av Elneny

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...