Simbad Posted September 28, 2020 Report Share Posted September 28, 2020 Arsenal v Sheffield United Søndag 4. oktober 2020, kl. 15:00. Emirates StadiumPremier League, 4. serierunde.Kampen sendes live på TV2 Sport Premium / TV2 Sumo Laget jeg håper på: Leno Holding - Luiz - Gabriel Niles - Ceballos - Xhaka - Tierney Saka - Laca - Auba Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simbad Posted October 2, 2020 Author Report Share Posted October 2, 2020 Jeg endrer laget jeg håper på starter, og håper Elneny starter sammen med Ceballos på midten. Xhaka har vært skuffende i de siste kampene og kan trenge et par kamper på benken. Samme med Bellerin. Jeg forventer mer av to spillere som har vært såpass lenge i klubben nå. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arsenalfans.no Posted October 2, 2020 Report Share Posted October 2, 2020 1 hour ago, Simbad said: Jeg endrer laget jeg håper på starter, og håper Elneny starter sammen med Ceballos på midten. Xhaka har vært skuffende i de siste kampene og kan trenge et par kamper på benken. Samme med Bellerin. Jeg forventer mer av to spillere som har vært såpass lenge i klubben nå. Vi kan ikke forvente så mye mer fra Bellerin. Han er ikke bedre. Xhaxa kan hviles ja. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ben Elfen Posted October 2, 2020 Report Share Posted October 2, 2020 Xhaka er en viktig spiller, men enig i at han Ka. Trenge hvile. Kritikken mot Bellerin forstår keg ikke så mye av. Jeg synes han er god - og tipper han synes det samme om meg Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simbad Posted October 2, 2020 Author Report Share Posted October 2, 2020 Jeg tror Bellerin kommer til å bli bedre fremover, men også han har spilt en del i det siste og han er skadeutsatt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ray1955 Posted October 2, 2020 Report Share Posted October 2, 2020 Da møter vi Molde i EL - blir gøy. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ray1955 Posted October 2, 2020 Report Share Posted October 2, 2020 Arsenal, Rapid Wien, Molde, Dundalk - dette går greit, ingen lange reiser heller. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gunners68 Posted October 2, 2020 Report Share Posted October 2, 2020 Kampen i Molde hadde vært en gylden mulighet til å vise frem Arsenal Norway , men det blir det vel dessverre ingenting av. Ikke på stadion iallefall 🙂 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ben Elfen Posted October 4, 2020 Report Share Posted October 4, 2020 Spennende lag. Gøy med Gabriel og Saka. Skulle gjerne ha sett AMN. Nketiah har noe å bevise i dag. liker laget Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tony Posted October 4, 2020 Report Share Posted October 4, 2020 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tony Posted October 4, 2020 Report Share Posted October 4, 2020 På benken er Runarson, Holding, Niles, Xhaka, Willoch, Pepe og Lacazette Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tony Posted October 4, 2020 Report Share Posted October 4, 2020 (edited) For en opptur West Ham har fått etter at Moyes fikk covid 19 og måtte i karantene. 4-0 mot Wolves og 3-0 foreløbig mot Leicester. Seieren vi fikk mot de ser enda sterkere ut nå. Edited October 4, 2020 by Tony Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tapapa Posted October 4, 2020 Report Share Posted October 4, 2020 1 minute ago, Tony said: For en opptur West Ham har fått etter at Moyes fikk covid 19 og måtte i karantene. 4-0 mot Wolves og 3-1 foreløbig mot Leicester. Seieren vi fikk mot de ser enda sterkere ut nå. Jepp. De utklasser Leicester, som nylig utklasset Man City. Vi slo dem, på en dårlig dag. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rosicky07 Posted October 4, 2020 Report Share Posted October 4, 2020 Syns det er dårlig at laca ikke starter ... puttet i 3 kamper på rad Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gunners68 Posted October 4, 2020 Report Share Posted October 4, 2020 Har Luiz grunn til å skylde på andre en seg selv der. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ben Elfen Posted October 4, 2020 Report Share Posted October 4, 2020 Leno redda Luiz der Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simbad Posted October 4, 2020 Author Report Share Posted October 4, 2020 (edited) Jeg liker veldig godt at Arteta virker å følge sitt eget prinsipp. Om at hvis du jobber hardt og presterer på trening, så får du sjanser fra start. Ingen som har 'klippekort'. Edited October 4, 2020 by Simbad Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arsenalfans.no Posted October 4, 2020 Report Share Posted October 4, 2020 Det går så tregt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ray1955 Posted October 4, 2020 Report Share Posted October 4, 2020 Bare balltrilling og lite framdrift - Ceballos og William får lite til på midten. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ben Elfen Posted October 4, 2020 Report Share Posted October 4, 2020 2 minutes ago, Ray1955 said: Bare balltrilling og lite framdrift - Ceballos og William får lite til på midten. Hadde vært en perfekt kamp for Özil Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ray1955 Posted October 4, 2020 Report Share Posted October 4, 2020 1 minute ago, Ben Elfen said: Hadde vært en perfekt kamp for Özil Ham ser vi nok aldri igjen her. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arsenalfans.no Posted October 4, 2020 Report Share Posted October 4, 2020 Wlliam har 1 bra omgang mot Fulham ellers har det vært skrale greier. Gabriel er stødig Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simbad Posted October 4, 2020 Author Report Share Posted October 4, 2020 Vi trenger flere som tør å prøve på det Ceballos prøver på. Utfordre med ball. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gunners68 Posted October 4, 2020 Report Share Posted October 4, 2020 Det der ser ikke bra ut for Auba. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simbad Posted October 4, 2020 Author Report Share Posted October 4, 2020 Det der burde være rødt! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts