Jump to content

2019.10.24 Vitoria SC (H) Europa League


Polljen

Recommended Posts

Arsenal    crest   Arsenal   v   Vitoria SC Vitoria    crest
Torsdag 24. oktober 2019, kl. 21:00. Emirates Stadium
Europa League, gruppespill, 3. kamp
Kampen sendes live på TV2 Sport Premium / Sumo
 

Utilgjengelige spillere: Nelson.

Etter mandagens trøstesløse forestilling så får laget forhåpentligvis en liten opptur her med en helt annen spillergruppe på banen.

Arsenal har vunnet sine to første kamper i gruppespillet, Vitoria har tapt begge sine to første kamper.  Arsenal bør i praksis nærmest være klar for cupspillet etter denne kampen.

I mitt forslag til lag så blir grunnstammen langt på vei den samme som startet kampen mot Standard Liege i den foregående EL-kampen. Jeg tviler på at Laca starter denne kampen, siden jeg forventer at han starter mot Palace kommende helg,  men han er kanskje på benken. Jeg forventer at Özil er med i troppen til denne kampen og jeg tar han med fra start i mitt forslag. Med Nelson ute og Saka som spilte på mandag så sjanser jeg på at Smith-Rowe (som nå er friskmeldt) er med i troppen til denne kampen.

Martinez
Bellerin - Mustafi - Holding - Tierney
Torreira - Ceballos
AMN - Özil - Smith-Rowe
Martinelli


 

Edited by Polljen
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 115
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Syntes Emery alt  er på høyde med Wenger når det gjelder dumme forklaringer. En ting er at han har satt Øzil ut når han ikke har prestert særlig bra . En annen ting er når han går ut og forteller at Øzil trener bra og gjør det bra på treningene for så å utelukke ham fra troppen.

Nå har jeg i senere tid ikke vært særlig fan av Øzil , men i rettferdighetens navn så er ikke Øzil den eneste som har spilt dårlige kamper.  Det er andre som også skulle ha vært stedt til hvile i lengre tid på bakerste benk. Kan ikke si at Emery har vært konsekvent med folk som spiller dårlig over flere kamper.

Link to comment
Share on other sites

Nå er det litt vinglete forklaringer av og til fra Emery vedrørende Øzil. Hva som egentlig rører seg bak lukkede dører i Arsenal for tiden kommer vel frem en dag. Hvorvidt han mobber / fryser ut Øzil vet ikke jeg. Om det er andre ting som gjør at forholdet de to imellom har havarert  vites heller ikke pr dags dato. 

Emery har iallefall ikke vært konsekvent når det gjelder å sette ut folk som har prestert dårlig. 

Link to comment
Share on other sites

Ingen Øzil i troppen idag så er jeg 100% #EmeryOut. Da har akkurat det samme skjedd som i PSG. Trur twitter videon er bare tull men nå må Emery skape entusiasme blant fansen ikke splid. Fansen er lei av Emery trur vi er Burnley. Vi er da for pokker AFC!

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, sas2002 said:

Ingen Øzil i troppen idag så er jeg 100% #EmeryOut. 

Jeg kan komme til å bli EmeryOut i løpet av høsten, det ser jeg ikke bort fra, MEN det vil ikke være en enkeltspiller (Özil eller en annen spiller) som blir den utløsende faktor i så tilfelle.

Link to comment
Share on other sites

Ozil utgjør neppe noen forskjell all den tid emery aldri kan bestemme seg for en stamme. Jeg er på langt nær så irritert for at ikke ozil spiller, som jeg er iferd med å bli på emery for hans vingling. Når bellerin, tierny og lacca er 100% tilbake så bør han se å sette en 11’er som skal starte så sant alle er klare. En eller to utskiftninger skal selvsagt være akseptabelt men det er nok.

Når det er sagt så er kampen ikveld rimelig ubetydelig. Tipper spillermiksen her klarer seg helt fint. 

Link to comment
Share on other sites

7 minutes ago, Marius- said:

Ozil utgjør neppe noen forskjell all den tid emery aldri kan bestemme seg for en stamme. Jeg er på langt nær så irritert for at ikke ozil spiller, som jeg er iferd med å bli på emery for hans vingling. Når bellerin, tierny og lacca er 100% tilbake så bør han se å sette en 11’er som skal starte så sant alle er klare. En eller to utskiftninger skal selvsagt være akseptabelt men det er nok.

Når det er sagt så er kampen ikveld rimelig ubetydelig. Tipper spillermiksen her klarer seg helt fint. 

Jeg er også frustrert over Arsenal og Emery, så frustrert at jeg har roet ned mitt nærvær her på forumet i det siste, men som deg så er heller ikke jeg så "irritert" over Özils fravær.  jeg har mine store tvil om at han hadde gjort så stor forskjell.

Når det gjelder "stammen" så kan man vel si at Emery har hatt en relativt klar "stamme" i laget i det siste, at dette er feil stamme (etter min mening) er en annen sak.

Når det gjelder PL v EL så synes jeg det er helt greit at vi i realiteten kjører to forskjellige lag. Men det er på tide å få det "rette laget" på plass i PL, som er vår viktigste turnering.

Link to comment
Share on other sites

Özil overlever Emery i denne klubben, det er jeg sikker på. 

Champagne Charlie, Merse og Smith oppsummerer alt som er galt i klubben. Merkelig sammenfallende med mine surmagede kommentarer etter de første kampene i fjor.

https://www.skysports.com/football/news/11670/11842065/arsenals-problems-mounting-up-for-unai-emery-whats-the-solution

 

Link to comment
Share on other sites

24 minutes ago, RP7 said:

Özil overlever Emery i denne klubben, det er jeg sikker på. 

Champagne Charlie, Merse og Smith oppsummerer alt som er galt i klubben. Merkelig sammenfallende med mine surmagede kommentarer etter de første kampene i fjor.

https://www.skysports.com/football/news/11670/11842065/arsenals-problems-mounting-up-for-unai-emery-whats-the-solution

 

Det er jeg sikker på også. 
tierny gjorde sine saker passe ræva på målet i mot. Godt integrert i Arsenal-Forsvaret allerede. Det gikk fort

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...