Jump to content

2019.10.24 Vitoria SC (H) Europa League


Polljen

Recommended Posts

  • Replies 115
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

18 minutes ago, Tapapa said:

OGS sin plan er tydeligvis å få straffer. 

Det har vært tydelig, i hele sesongen. Hans plan bærer frukter. De har nå begynt å sette straffene sine. En straffe var så god at det ble månedens United-scoring i PL (det var dog den eneste). 

Link to comment
Share on other sites

23 minutes ago, Verminator5 said:

Det har vært tydelig, i hele sesongen. Hans plan bærer frukter. De har nå begynt å sette straffene sine. En straffe var så god at det ble månedens United-scoring i PL (det var dog den eneste). 

Det var morsomt men dessverre fake. Månedens mål var McTominays mål mot oss. 

Link to comment
Share on other sites

9 hours ago, Ray1955 said:

Når vi ser bort fra kjempemissen for åpent mål syntes jeg Pepe var god mot Sh-U - tåpelig av Emery å bytte ham ut i den kampen mens vi lå under.

Han var banens beste i 1. omgang. Gikk litt tom i 2. omgang. Jeg var likevel sterkt uenig i byttet da han var den enste som skapte uro med løpene sine. Alle andre var fryktelig statiske. 

 

Link to comment
Share on other sites

Ellers er det rart å se at Ceballos ikke klarer å diktere tempoet i spillet. Minner nå mye om Ramsey i den perioden han skulle omskoleres; ingen tempoøkning, ett gir hele tiden og vansker med å finne sin plass på banen. I går rotet han fryktelig og jeg aner fortsatt ikke om han var defensiv eller offensiv midtbane i går. Emery må kunne bestemme seg slik at Ceballos finner sin rolle. Nå er han i ferd med å miste alt han bidro med i de første kampene

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, Marius- said:

La oss bare håpe det endelig løsner for han, så får vi sett om han er så god vi håper på. Frem til igår fremstod han som en flopp. Han må følge opp i pl for å miste det stemplet 

Ikke enig. Har hatt fin stigning siste kampene. Han har manglet målene, men ellers har det i perioder vært bra. Som alle andre må han brukes riktig 

Link to comment
Share on other sites

5 minutes ago, RP7 said:

Ikke enig. Har hatt fin stigning siste kampene. Han har manglet målene, men ellers har det i perioder vært bra. Som alle andre må han brukes riktig 

Når du kommer for en snau milliard, og spiller mye uten å score ett spillemål. Da er man en flopp. Sånn er det bare. Hjelper ikke være kvikk i beina på egen banehalvdel og vise glimt av storhet når det ikke er noe sluttprodukt. Men igjen, de fleste ser det bor noe i gutten, så håpet er at det løsner nå

Link to comment
Share on other sites

20 minutes ago, RP7 said:

Ellers er det rart å se at Ceballos ikke klarer å diktere tempoet i spillet. Minner nå mye om Ramsey i den perioden han skulle omskoleres; ingen tempoøkning, ett gir hele tiden og vansker med å finne sin plass på banen. I går rotet han fryktelig og jeg aner fortsatt ikke om han var defensiv eller offensiv midtbane i går. Emery må kunne bestemme seg slik at Ceballos finner sin rolle. Nå er han i ferd med å miste alt han bidro med i de første kampene 

Du er heldig hvis du har skjønt noe av midtbanen vår tidligere i år. Jeg ser bare mange spillere som løper som gale, litt i veien for hverandre og jeg aner ikke hvilken posisjon de angivelig spiller i. Siden Emery har bestemt seg for ikke bruke Øzil, så mener jeg at det er Ceb som burde bekle den rollen, i hvert fall ikke Torreira.

 

Link to comment
Share on other sites

29 minutes ago, Tapapa said:

Du er heldig hvis du har skjønt noe av midtbanen vår tidligere i år. Jeg ser bare mange spillere som løper som gale, litt i veien for hverandre og jeg aner ikke hvilken posisjon de angivelig spiller i. Siden Emery har bestemt seg for ikke bruke Øzil, så mener jeg at det er Ceb som burde bekle den rollen, i hvert fall ikke Torreira.

 

Du vet jeg ikke har skjønt noe; ikke gni det inn..

Link to comment
Share on other sites

Vi har per dags dato ingen bakromspillere som Ramsey i klubben. Willock kan bli det men er ikke i nærheten enda. Vi spiller med 3 klisslike typer egentlig sentralt. Det går på tvers og ingen av de er gode nok til å utfordre og samtidig sette fart for å skape overtall. Matteo prøver men mangler farta. Palace matchen lukter uavgjort lang vei. 

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, sas2002 said:

Vi har per dags dato ingen bakromspillere som Ramsey i klubben. Willock kan bli det men er ikke i nærheten enda. Vi spiller med 3 klisslike typer egentlig sentralt. Det går på tvers og ingen av de er gode nok til å utfordre og samtidig sette fart for å skape overtall. Matteo prøver men mangler farta. Palace matchen lukter uavgjort lang vei. 

Mangler vi bakromspillere eller mangler vi spillere som kan tre ballen inn i bakrommet? Jeg heller mot det siste.

Link to comment
Share on other sites

Vi spiller slik at det verken er spillere som tar løp i bakrom, og følgelig heller ingen som slår pasningene. Det er for meg veldig uklart hvordan vi ønsker å fremstå. Mot Sheffield så hadde vi enorme bakrom (særlig i første omgang), som knapt ble brukt eller forsøkt. Da forstår jeg mindre og mindre av hva Emery prøver å oppnå med høy intensitet.

Edited by Marius-
Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...