Polljen Posted June 13, 2019 Report Share Posted June 13, 2019 Kampoppsettet for sesongen 2019/20 er nå klart. Sesongen starter lørdag 10. august (i enkelte tidligere sesonger har en av kampene blitt spilt på fredagen, og det er mulig at dette også kan skje i år). Sesongen avsluttes 17. mai 2020. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Polljen Posted June 13, 2019 Author Report Share Posted June 13, 2019 Lekkasjen i forkant av offentliggjøringen viste seg å ikke stemme. Denne sesongen blir det bortekamp i første serierunde. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Polljen Posted June 13, 2019 Author Report Share Posted June 13, 2019 Også denne sesongen så blir det en tøff start på serien med bortekamp mot Pool og hjemmekamp mot Tott allerede i august. November dog ser i utgangspunktet til å bli uvanlig "stille". Link to comment Share on other sites More sharing options...
Verminator5 Posted June 13, 2019 Report Share Posted June 13, 2019 Jeg blir overrasket om vi står med mer enn 10 poeng den 1.oktober. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius- Posted June 13, 2019 Report Share Posted June 13, 2019 10 hours ago, Verminator5 said: Jeg blir overrasket om vi står med mer enn 10 poeng den 1.oktober. Kanskje greit å se hvordan troppen ser ut før en gjør seg opp sin egen mening? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tapapa Posted June 13, 2019 Report Share Posted June 13, 2019 10 hours ago, Verminator5 said: Jeg blir overrasket om vi står med mer enn 10 poeng den 1.oktober. Kanskje greit å vente til treningskampene for å se om vi klarer å bli skikkelig samspilte før du feller dommen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Verminator5 Posted June 14, 2019 Report Share Posted June 14, 2019 20 hours ago, Marius- said: Kanskje greit å se hvordan troppen ser ut før en gjør seg opp sin egen mening? 20 hours ago, Tapapa said: Kanskje greit å vente til treningskampene for å se om vi klarer å bli skikkelig samspilte før du feller dommen? Joda, dere kan ha rett i at jeg kanskje er i overkant skeptisk til sesongstarten. Det er mange, tøffe kamper innledningsvis. Mtp. vår begredelige borteform over lengre tid, og vårt systematisk dårlige forsvar de siste 15 årene sliter jeg med å se at det skal bli annerledes akkurat denne sommeren. Måtte jeg ta feil. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ben Elfen Posted June 14, 2019 Report Share Posted June 14, 2019 29 minutes ago, Verminator5 said: Måtte jeg ta feil. Amen Linje 2 - Jeg tipper vi får en knallsesong dette året - uavhengig av spillerstall og hvem som er trener Link to comment Share on other sites More sharing options...
Polljen Posted June 14, 2019 Author Report Share Posted June 14, 2019 Ut fra kampoppsettet de to første månedene så forstår jeg Verminator5 sin skeptiske holdning. Jeg er ikke nødvendigvis enig i den, men jeg forstår den. Tre vanskelige motstandere i Pool, Tott og ManU. Selvsagt skal vi vente og se hvordan laget blir når serien starter, og det er ikke en selvfølge at vi taper de tre nevnte kampene, men etter flere sesonger med defensiv skuffelse så forstår jeg frykten for mange poengtap i de to første månedene. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ulfagrafr Posted July 12, 2019 Report Share Posted July 12, 2019 Ut i fra kampoppsettet kan ikke jeg se for meg et annet utfall enn 37-1-0 og 109 poeng i mai måned. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tapapa Posted July 12, 2019 Report Share Posted July 12, 2019 32 minutes ago, Ulfagrafr said: Ut i fra kampoppsettet kan ikke jeg se for meg et annet utfall enn 37-1-0 og 109 poeng i mai måned. Jeg tror du tar feil. Årets stall ser litt svakere ut enn the invicibles. Ergo så tror jeg vi går på minst et tap 😀 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ulfagrafr Posted July 12, 2019 Report Share Posted July 12, 2019 1 hour ago, Tapapa said: Jeg tror du tar feil. Årets stall ser litt svakere ut enn the invicibles. Ergo så tror jeg vi går på minst et tap 😀 Pessimisten, men du la ikke merke til at seire og uavgjort ikke samsvarte med poengsum? Jeg har nemlig tatt høyde for poengtrekk for slåssing på banen så vi kan fort havne på 2. plass Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tapapa Posted July 12, 2019 Report Share Posted July 12, 2019 8 minutes ago, Ulfagrafr said: Pessimisten, men du la ikke merke til at seire og uavgjort ikke samsvarte med poengsum? Jeg har nemlig tatt høyde for poengtrekk for slåssing på banen så vi kan fort havne på 2. plass 😀 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gunners77 Posted July 12, 2019 Report Share Posted July 12, 2019 Hvis vi ikke for forsterket bak og midtbane er jeg redd det blir stygt. Men vi har UTROLIG mye å hente på innsats og holdninger. Skjelden vi ser noen blør for drakta. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arsenalfans.no Posted July 12, 2019 Report Share Posted July 12, 2019 Klubben går for førstwe gang siden Emirates ble bygget i underskudd så vi kan trygt si at det kan ta flere år før vi er en stabil toppklubb igjen. God artikkel hos Betsson idag Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.