Jump to content

Premier League 2019/20, kampoppsett


Polljen

Recommended Posts

Kampoppsettet for sesongen 2019/20 er nå klart. Sesongen starter lørdag 10. august (i enkelte tidligere sesonger har en av kampene blitt spilt på fredagen, og det er mulig at dette også kan skje i år).
Sesongen avsluttes 17. mai 2020.

D87SoayXsAAfoqY.jpg

Link to comment
Share on other sites

Også denne sesongen så blir det en tøff start på serien med bortekamp mot Pool og hjemmekamp mot Tott allerede i august.

November dog ser i utgangspunktet til å bli uvanlig "stille".

Edited by Polljen
Link to comment
Share on other sites

10 hours ago, Verminator5 said:

Jeg blir overrasket om vi står med mer enn 10 poeng den 1.oktober. 

Kanskje greit å vente til treningskampene for å se om vi klarer å bli skikkelig samspilte før du feller dommen? 

Link to comment
Share on other sites

20 hours ago, Marius- said:

Kanskje greit å se hvordan troppen ser ut før en gjør seg opp sin egen mening?

 

20 hours ago, Tapapa said:

Kanskje greit å vente til treningskampene for å se om vi klarer å bli skikkelig samspilte før du feller dommen? 

 

Joda, dere kan ha rett i at jeg kanskje er i overkant skeptisk til sesongstarten. Det er mange, tøffe kamper innledningsvis. Mtp. vår begredelige borteform over lengre tid, og vårt systematisk dårlige forsvar de siste 15 årene sliter jeg med å se at det skal bli annerledes akkurat denne sommeren. Måtte jeg ta feil.

Link to comment
Share on other sites

Ut fra kampoppsettet de to første månedene så forstår jeg Verminator5 sin skeptiske holdning. Jeg er ikke nødvendigvis enig i den, men jeg forstår den. Tre vanskelige motstandere i Pool, Tott og ManU. 

Selvsagt skal vi vente og se hvordan laget blir når serien starter, og det er ikke en selvfølge at vi taper de tre nevnte kampene, men etter flere sesonger med defensiv skuffelse så forstår jeg frykten for mange poengtap i de to første månedene. 

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
32 minutes ago, Ulfagrafr said:

Ut i fra kampoppsettet kan ikke jeg se for meg et annet utfall enn 37-1-0 og 109 poeng i mai måned.

Jeg tror du tar feil. Årets stall ser litt svakere ut enn the invicibles. Ergo så tror jeg vi går på minst et tap 😀

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Tapapa said:

Jeg tror du tar feil. Årets stall ser litt svakere ut enn the invicibles. Ergo så tror jeg vi går på minst et tap 😀

Pessimisten, men du la ikke merke til at seire og uavgjort ikke samsvarte med poengsum? Jeg har nemlig tatt høyde for poengtrekk for slåssing på banen så vi kan fort havne på 2. plass

Link to comment
Share on other sites

8 minutes ago, Ulfagrafr said:

Pessimisten, men du la ikke merke til at seire og uavgjort ikke samsvarte med poengsum? Jeg har nemlig tatt høyde for poengtrekk for slåssing på banen så vi kan fort havne på 2. plass

😀

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...