Jump to content

2018.12.08 Huddersfield Town (H)


Polljen

Recommended Posts

 

arsenal.png?2016-2017   Arsenal   v   Huddersfield Town  Huddersfield Town    crest
Lørdag 8. desember 2018, kl. 16:00. Emirates Stadium
Premier League, 16. serierunde.
Kampen vises IKKE direkte på TV2 Sport Premium / Sumo, men vises i opptak på Premium 2 kl 18:15.

 

Skadesituasjonen. Welbeck og Mavropanos er de eneste to som i skrivende stund garantert er ute, Jeg anser også Holding og kanskje også Ramsey som usannsynlige etter att begge gikk ut med noe som så ut som relativt alvorlige skader.
Monreal er tilbake i trening og Özil har slitt med ryggen. Det er lite sannsynlig at Monreal starter (men kanskje på benk), og kanskje er Özil tilbake fra start.
Koscielny spilte 85 minutte for U21 laget på tirsdag så jeg ser ikke bort fra at han sitter på benken på lørdag.

Vår motstander Huddersfield ligger fjerde sist på tabellen og har i sine fem siste kamper vunnet to, spilt en uavgjort og tapt to kamper.

Det store spørsmålet på lørdag er om våre spillere etter to tøffe kamper på kort tid klarer å forsette innsatsen eller om de faller ned på det som ble vist i perioden før kampen mot Tottenham.
Jeg velger en firer bak og en toer på topp. Det er spillere som hadde fortjent en hvil på lørdag, men siden vi kan stille med ett B-lag i siste EL-kamp om en uke så prøver jeg å ta med et best mulig lag. Jeg tar gjerne en "målfest", men vi skal selvsagt ikke undervurdere vår motstander.

Mitt Lag:

Leno

Bellerin - Mustafi - Sokratis - Kolasinac

Torreira - Xhaka - Guendouzi

Özil/Iwobi

Lacazette - Aubameyang

 

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 141
  • Created
  • Last Reply
Guest Gunners68

Stallen kunne ha vært bedre og litt bredere , ja. Emery kommer garantert til å ta grep. Det kommer til å gå folk ut og nye bedre inn. Den mannen tar grep i motsetning til forgjengeren.

Link to comment
Share on other sites

Guest Gunners68

Sjekket det med Kos nå og saken er den at han måtte ut etter 85 minutter. Det var vist nok en krampe og ingen fare for tilbake fall i forhold til skaden i fra siste kampen i våres. Han skal være klar til innsats.

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, Tapapa said:

 

1 hour ago, Guest Gunners68 said:

Sjekket det med Kos nå og saken er den at han måtte ut etter 85 minutter. Det var vist nok en krampe og ingen fare for tilbake fall i forhold til skaden i fra siste kampen i våres. Han skal være klar til innsats.

Det er i grevens tid dersom det stemmer at Holding er ute resten av sesongen. Håper også Mavropanos er klar snart så han kan avlaste i cup-kamper o.l.

Link to comment
Share on other sites

3 minutes ago, Verminator5 said:

 

Det er i grevens tid dersom det stemmer at Holding er ute resten av sesongen. Håper også Mavropanos er klar snart så han kan avlaste i cup-kamper o.l.

Vi har Jenks i bakhånd. 

Dessuten klarer jeg ikke å forstå hvorfor ikke Lichsteiner skulle funke som stopper. Hadde vært deilig med to rasshøl der bak i Sokr og Lichts - elsker attituden og kynismen deres

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, Verminator5 said:

Jeg leste at Koscielny hinket av banen i U21-kampen mot Pompey. Er det noen som kan bekrefte/avkrefte?

Emery sa vel i dag at han regner med at Koscienys neste kamp blir i EL om en uke. 

https://www.arsenal.com/news/unai-emery-ozil-ramsey-holding-and-koscielny

Link to comment
Share on other sites

Gleder meg, endelig en lørdag kl 16 match på oss, lenge siden sist! Skal bli godt å kunne ta seg en øl til kampen etter gammelt. Forventer at vi vinner slike kamper på hjemmebane, vist ikke har vi lite i topp 4 å gjøre. Håper å Se laca fra start. Vinner vi denne , synes jeg vi skal si oss fornøyde med 7 poeng på under en uke, da 2 av kampene har vært svært tøffe.

Link to comment
Share on other sites

17 minutes ago, Rosicky07 said:

Gleder meg, endelig en lørdag kl 16 match på oss, lenge siden sist! Skal bli godt å kunne ta seg en øl til kampen etter gammelt. Forventer at vi vinner slike kamper på hjemmebane, vist ikke har vi lite i topp 4 å gjøre. Håper å Se laca fra start. Vinner vi denne , synes jeg vi skal si oss fornøyde med 7 poeng på under en uke, da 2 av kampene har vært svært tøffe.

Kos deg med pils, men i følge trådstarter vises ikke kampen direkte

Link to comment
Share on other sites

Guest Gunners68

Vi får fantastisk reklame for klubben vår på første siden i engelsk media i dag. Lurer på hva dette vil resultere i ? Regner med å se vår lagkaptein ydmyk i grunnstilling som må beklage dette her.  Fatter ikke at det er mulig. Sitter som en gjeng " hippier " og ruser seg rett før sesong starten.

Link to comment
Share on other sites

4 hours ago, Ben Elfen said:

Kos deg med pils, men i følge trådstarter vises ikke kampen direkte

Jepp. ManUre - Fulham er den utvalgte 16:00 kampen (PS! Det er ikke TV2 som velger hvilken kamp som vises kl 16, det blir bestemt i England) 

Link to comment
Share on other sites

41 minutes ago, Guest Gunners68 said:

Vi får fantastisk reklame for klubben vår på første siden i engelsk media i dag. Lurer på hva dette vil resultere i ? Regner med å se vår lagkaptein ydmyk i grunnstilling som må beklage dette her.  Fatter ikke at det er mulig. Sitter som en gjeng " hippier " og ruser seg rett før sesong starten.

???? 

Link to comment
Share on other sites

10 hours ago, Ben Elfen said:

Vi har Jenks i bakhånd. 

Dessuten klarer jeg ikke å forstå hvorfor ikke Lichsteiner skulle funke som stopper. Hadde vært deilig med to rasshøl der bak i Sokr og Lichts - elsker attituden og kynismen deres

Jeg er som beskrevet i en annen tråd svært begeistret for Licht men har ikke sett nok av han som stopper til å vurdere om han er god nok i den posisjonen.

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Guest Gunners68 said:

Les Daily mail for eksempel , Polljen.

Eller, drit i å lese Daily Mail, Polljen.

 

Det er en ikke-sak om at gutta var på byen og innhalerte helium fra ballonger. For meg virket det som et genialt teambuilding-tiltak. Dette skjedde før sesongen startet 

Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, Guest Gunners68 said:

Ja , de må bare fortsette med det dermener du 🙂

 

3 hours ago, Tapapa said:

Eller, drit i å lese Daily Mail, Polljen.

 

Det er en ikke-sak om at gutta var på byen og innhalerte helium fra ballonger. For meg virket det som et genialt teambuilding-tiltak. Dette skjedde før sesongen startet 

Om det stemmer at det er helium de har innhalert er ikke dette en sak. Mener du at man ruser seg om man innhalerer helium, Gunners68? 

Link to comment
Share on other sites

Guest Gunners68

Saken er at det kan faktisk være temmelig farlig under feil omstendigheter. Vi har ikke dødsfall i Norge pga dette men flere registrerte dødsfall i andre land. Å se en gjeng med Arsenal spillere som inhalerer dette hvor flere av de angivelig nærmest flatet ut er ikke noe å prøve å bortforklare.

Link to comment
Share on other sites

Guest Gunners68

Har et yrke som gjør at jeg vet hva jeg snakker om. Før du anbefaler noen å ha gøy med der så googler du dette og forhåpentligvis så tar du poenget.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...