Jump to content

2018.08.25 West Ham United (H)


Polljen

Recommended Posts

  • Replies 99
  • Created
  • Last Reply
5 minutes ago, antonius_blok said:

Stemmer nok det. Framover ser det litt annerledes ut faktisk. En del bra tilløp og noen overraskende trekk. 

Wilshere virker ikke som et savn slik han fremstår i dag.

Delvis enig. Synes vi er mye dårligere i presset enn det jeg tror Emery vil at vi skal fremst som. 

 

BE

Link to comment
Share on other sites

Guest Sas2002

Med Xhaxa og Ramsey sentralt så er det fullstendig natta. Mustafi og Bellerin er grøss. Emery nå må du gjøre grep eller så går du allerede inn i et blindspor

Link to comment
Share on other sites

Forferdelig upresise i pasningsspillet. Mye rart bakover når West Ham har ball. Xhaka er alltid på halvdistanse og er heller ikke veldig presis i pasningsspillet. Bellerin roter noe fælt både med og uten ball. Virker veldig ukonsentrert når han ikke har ballen i angrep.

Auba sliter med å komme seg inn i kampen og trenger Laca på banen. Mkhi vært dårlig han også. Iwobi eneste av våre offensive som jeg syns har prøvd og fått til noe. Ut med Mkhi inn med Laca.

Link to comment
Share on other sites

Nr 7 er ikke skjorta verdig. Bortsett fra passet til Bellerin forut for scoringen så har han ikke truffet med et pass. Helt vondt å se på. 

Det er ingen balanse i laget og vi blir tatt gang på gang. Mot et bedre lag hadde vi ligget under med 3-4 mål. Jeg er sjokkert over hvor dårlig dette er. Ingen tegn til forbedring. 

Link to comment
Share on other sites

3 minutes ago, Simbad said:

Forferdelig upresise i pasningsspillet. Mye rart bakover når West Ham har ball. Xhaka er alltid på halvdistanse og er heller ikke veldig presis i pasningsspillet. Bellerin roter noe fælt både med og uten ball. Virker veldig ukonsentrert når han ikke har ballen i angrep.

Auba sliter med å komme seg inn i kampen og trenger Laca på banen. Mkhi vært dårlig han også. Iwobi eneste av våre offensive som jeg syns har prøvd og fått til noe. Ut med Mkhi inn med Laca.

Mkhitaryan dårlig? Da har ikke vi sett samme omgang.

Link to comment
Share on other sites

6 minutes ago, antonius_blok said:

Burde absolutt vært mer aggressive i presset ja. Men synes det kommer en del bra angrep når vi har ball.

Joda. Mye bra, men det synes jeg det var de første kampene også, bare elendig uttelling. 

 

BE

Link to comment
Share on other sites

Mye bedre offensivt med Laca og Auba sammen. Laca er en mye bedre møtende spiss. Bellerin tar seg opp offensivt men sliter kraftig defensivt.

Mkhi tar mer tak i kampen i andreomgang sammen med Xhaka, selv om sveitseren gjør mye rart innimellom.

Spillet sitter fortsatt ikke, men det er en plan over det offensive. Defensivt mangler vi en skikkelig leder både på midten og bak der.

Håper likevel Xhaka og Bellerin blir benket neste kamp.

Herlig avslutning av Dat Guy som fikk enormt med tid.

 

Håper Emery gjør noen grep med tanke på balansen i laget.

 

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...