Polljen Posted March 4, 2018 Report Share Posted March 4, 2018 AC Milan Arsenal Torsdag 8. mars, 19:00. San Siro Europa League - Åttendedelsfinale, kamp 1 av 2. Kampen vises live på Max / Eurosport Player Utilgjengelige spillere: Laca (kne). Monreal og Ramsey er usikre (i skrivende stund). Aubameyang kan ikke spille for oss i EL. Milan har også tabellmessig hatt en dårlig sesong der de nå ligger på syvendeplass i Serie A, men den nåværende formen er motsatt av Arsenals. AC Milan har vunnet sine seks siste kamper (den siste dog på straffekonk i den italienske cupen). Milan har heller ikke tapt på sine siste tretten kamper (alle konkurranser). Jeg ser heller ikke i forkant av denne kampen noen grunn til å foreslå hvilke spillere vi skal starte med. Ospina starter i mål, resten er egentlig ett fett når laget så totalt mangler selvtillit. Kanskje reservelaget kunne gjort like god jobb. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simbad Posted March 4, 2018 Report Share Posted March 4, 2018 Ospina Bellerin-Mavropanos-Kos-Monreal(hvis han blir klar) Niles-Elneny-Wilshere Nelson-Mkhi Nketiah Wenger på tribunen sammen med Bould og Keown på sidelinjen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefanb Posted March 4, 2018 Report Share Posted March 4, 2018 Laget vi får se: Ospina Bellerin - Mustafi - Koscielny - Monreal/Kolasinac Xhaka - Wilshere Mkhitaryan - Özil - Iwobi Welbeck Laget jeg ønsker: Macey Bellerin - Koscielny - Mavropanos - Monreal Niles - Wilshere Mkhitaryan - Özil - Nelson Nketiah Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simbad Posted March 7, 2018 Report Share Posted March 7, 2018 I morgen får vi se om laget har jobbet noe med det defensive og selvtilliten siden søndag.Monreal skal visstnok ikke bli klar(var ikke med under trening i dag) så da blir det Kolasinac på venstrebacken. Bellerin skal visstnok slite med et kne og ser ut til å miste kampen. Niles på høyrebacken? Jeg tipper vi kommer til å kjøre på på samme viset og at Milan får et tidlig mål. Har dessverre null tro på at Wenger 'endelig' skjønner at vi må ha bedre defensiv stabilitet. Xhaka kommer til å få fortsette på midten og jeg er redd for at dette blir vårt 5. tap på rad.Kanskje kan vi komme unna med et ettmålstap eller en uavgjort, men dersom det ikke blir noen store endringer klarer jeg ikke å se det. I mine øyne ville dette være en perfekt kamp å prøve Nketiah sammen med Welbeck på topp. Med Özil og Mkhi bak dem. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Polljen Posted March 7, 2018 Author Report Share Posted March 7, 2018 Bellerin skal visstnok slite med et kne og ser ut til å miste kampen. Niles på høyrebacken? Ifølge ryktene så var Bellerin med på siste trening før avreise, men han var ikke med på flyet til Milano. Sannsynligvis skadeproblemer. Jeg håper Wenger velger Niles på backen, men jeg frykter at den "vise" Wenger kan nok en gang komme til å velge Chambers der. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefanb Posted March 8, 2018 Report Share Posted March 8, 2018 Laget i dag ser virkelig horribelt ut. Flere spillere ute av posisjon, pluss at vi starter uten spiss. Ospina Chambers - Mustafi - Koscielny - Kolasinac Xhaka - Ramsey Mkhitaryan - Özil - Wilshere Welbeck Hadde i det minste trodd at Wenger ville ha vett nok til å bruke Niles på høyrebacken i fraværet til Bellerin, men neida. Som om "showet" på søndag ikke var bevis nok på at Chambers på høyreback fungerer dårlig. Er det rart det går til helvete med denne mannen bak roret? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefanb Posted March 8, 2018 Report Share Posted March 8, 2018 Orbinho @Orbinho 3m3 minutes ago More Arsenal's win percentage with Danny Welbeck starting this season is 31% compared to 59% without him Ligger noe i denne statistikken. Link to comment Share on other sites More sharing options...
gunnersfan Posted March 8, 2018 Report Share Posted March 8, 2018 Laget er som forventa.. . mangler målskårer og høyreback med fart m.m. Link to comment Share on other sites More sharing options...
bergkampje Posted March 8, 2018 Report Share Posted March 8, 2018 Ser ikke ut som ett topplag og er ikke topplag om dagen heller. Her handler det om å tette igjen, samtidig få seg bortemål. Jeg frykter vi tidlig havner under, og dermed blir stangende mot er italiensk forsvar. Da blir det fort 2-0 og et horribelt utgangspunkt. Welbeck scorer aldri, men han må gjerne motbevise dette i kveld selvfølgelig.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simbad Posted March 8, 2018 Report Share Posted March 8, 2018 Dette kan bli stygt... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rosicky07 Posted March 8, 2018 Report Share Posted March 8, 2018 Har ingen forventninger , lagoppstillingen vår er så svak at det helt sykt å tenke på at dette er det beste vi kan stille. Milan er ikke all verdens, men det er jaggu ikke vi heller. Lykke til gutter..... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius- Posted March 8, 2018 Report Share Posted March 8, 2018 Null forventing selv, ett håp om at defensive trekk er tatt, men når Chambers spiller er det vel bortkasta håp. Uansett: COYG Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simbad Posted March 8, 2018 Report Share Posted March 8, 2018 Kaos bakover som vanlig, men vi kommer oss i det minste i farlige posisjoner selv. Mkhi er frisk. Heldig der Ospina... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius- Posted March 8, 2018 Report Share Posted March 8, 2018 Chambers prøver tydeligvis på å gi dem sjanser.. forferdelig forsvarsspill Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefanb Posted March 8, 2018 Report Share Posted March 8, 2018 Jesus Ospina. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simbad Posted March 8, 2018 Report Share Posted March 8, 2018 Hey Mkhi!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ben Elfen Posted March 8, 2018 Report Share Posted March 8, 2018 Deilig!!!!! BE Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius- Posted March 8, 2018 Report Share Posted March 8, 2018 Jaggu, som nevnt av andre her tidligere: Mikki har vært påslått idag. Meget bra, og viktig! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefanb Posted March 8, 2018 Report Share Posted March 8, 2018 Streamen min gikk ned i 30 sekunder. Jaggu scorte vi ikke i mellomtiden. Heia Mikky! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simbad Posted March 8, 2018 Report Share Posted March 8, 2018 Streamen min gikk ned i 30 sekunder. Jaggu scorte vi ikke i mellomtiden. Heia Mikky! Kanskje det var et tegn om at du ikke burde se kampen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefanb Posted March 8, 2018 Report Share Posted March 8, 2018 Kanskje det var et tegn om at du ikke burde se kampen? Kanskje. Har jo sett alle kampene denne sesongen som vanlig, og det har jo ikke akkurat gått bra. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius- Posted March 8, 2018 Report Share Posted March 8, 2018 Ospina er god på reflekser men som spillende keeper er han helt katastrofe... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefanb Posted March 8, 2018 Report Share Posted March 8, 2018 Ospina er god på reflekser men som spillende keeper er han helt katastrofe... Refleksene er det eneste han har. Skjønner seriøst ikke hvorfor Wenger ikke kan gi Macey en sjanse som andrekeeper. Ospina har ikke noe fremtid i denne klubben uansett. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefanb Posted March 8, 2018 Report Share Posted March 8, 2018 Hvis Mustafi er skadet.. vær så snill å få på Niles for Mustafi og flytt Chambers inn sentralt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefanb Posted March 8, 2018 Report Share Posted March 8, 2018 Vil igjen bare påpeke hvor jævlig elendig Welbeck er. Seriøst.. helt sykt at han får noe spilletid når vi har et så spennende talent som Nketiah på sidelinjen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.