Polljen Posted February 18, 2018 Report Share Posted February 18, 2018 Arsenal Östersund FK Torsdag 22. februar, 21:05. Emirates Stadium Europa League - Sekstendelsfinale, kamp 2 av 2. Arsenal vant første kamp 3-0 Kampen vises live på Max / Eurosport Player Så vidt jeg vet så er det ingen endringer i skadesituasjonen siden den første kampen ble spilt i Sverige. Wilshere var syk da, men selv om han sannsynligvis er frisk til returkampen så mener jeg han skal spares. Det samme gjelder Kos som ble spart for turen til Nord-Sverige. Selv om jeg i utgangspunktet ikke er så opptatt av Mikke Mus cupen aka Carabao Cup så mener jeg at dobbeltkampene mot Man City (Cupfinale søndag 25. februar og PL hjemme torsdag 1. mars) bør prioriteres og med tre mål å gå på fra første kamp mot Östersund så vil jeg spare en del spillere. Jeg velger å foreslå omtrent den samme lagoppstillingen som jeg foreslo i forkant av den første kampen, men jeg vil samtidig ha en relativt sterk innbytterbenk. Til tross for at Welbeck og Iwobi ikke hadde sine beste kamper sist torsdag så velger jeg å la de starte denne kampen. Jeg ser også for meg at Xhaka og/eller Ramsey kanskje kan være med fra start og forsterke laget, begge i "offensive" roller i så tilfelle. Ospina Chambers - Mavrapanos - Holding - Kolasinac Elneny - Maitland-Niles Nelson - Iwobi - Welbeck Nketiah Link to comment Share on other sites More sharing options...
Polljen Posted February 21, 2018 Author Report Share Posted February 21, 2018 Wenger har kommet med noen spilleroppdateringer i forkant av kampen mot Östersund. Ramsey er ikke klar, han kan kanskje bli klar til kampen mot City på søndag. Welbeck og Mhiki kommer til å spille kampen mot Östersund. Uten om det var det lite konkret nytt fra Wenger. Det har vært noen rykter på nettet om Özil og sykdom, men på bilder fra dagens Arsenaltrening så var også Özil med. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius- Posted February 21, 2018 Report Share Posted February 21, 2018 Syntes Ozil har vært nok syk denne sesongen jeg nå! På tide å få på plass imunforsvaret sitt igjen! Ellers er vi allerede videre, så spare spillere før søndag, og kjør på med de som ikke skal starte der uansett. Til søndag kan vel iallefall Auba spille, så det blir kanskje bra. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ben Elfen Posted February 21, 2018 Report Share Posted February 21, 2018 Syntes Ozil har vært nok syk denne sesongen jeg nå! På tide å få på plass imunforsvaret sitt igjen! Ellers er vi allerede videre, så spare spillere før søndag, og kjør på med de som ikke skal starte der uansett. Til søndag kan vel iallefall Auba spille, så det blir kanskje bra. Ingen forsvar funker i Arsenal ?. Özil må ha en god fastlege som sykmelder ham hver gang vi spiller en «unetydelig» kamp ??. Wenger meldte også at Laca er foran skjema etter operasjonen og er ventet tilbale innen 3,5-4 uker. BE Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius- Posted February 22, 2018 Report Share Posted February 22, 2018 Ingen forsvar funker i Arsenal ?. Özil må ha en god fastlege som sykmelder ham hver gang vi spiller en «unetydelig» kamp ??. Wenger meldte også at Laca er foran skjema etter operasjonen og er ventet tilbale innen 3,5-4 uker. BE Haha nå ser jeg Wenger også er bekymret for hans imunforsvar:) ligger artikler på nett om det nå! ellers har du nå rett i at det er lite forsvar som funker for Arsenal. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefanb Posted February 22, 2018 Report Share Posted February 22, 2018 Ospina Bellerin - Chambers - Holding - Kolasinac Elneny - Niles Mkhitaryan - Wilshere - Iwobi Welbeck Macey, Mustafi, Monreal, Xhaka, Willock, Nelson, Nketiah Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ben Elfen Posted February 22, 2018 Report Share Posted February 22, 2018 Burde ha hvilt Wilshere i dag. Trenger ham i helgen. BE Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefanb Posted February 22, 2018 Report Share Posted February 22, 2018 Burde ha hvilt Wilshere i dag. Trenger ham i helgen. BE Enig. Hadde også likt at Bellerin fikk en liten pust i bakken. Er den spilleren som har spilt mest av samtlige denne sesongen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ben Elfen Posted February 22, 2018 Report Share Posted February 22, 2018 Enig. Hadde også likt at Bellerin fikk en liten pust i bakken. Er den spilleren som har spilt mest av samtlige denne sesongen. Enig. BE Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tapapa Posted February 22, 2018 Report Share Posted February 22, 2018 Dere får oppdatere flittig, siden iptv'en min har konka. Jeg skal følge kampen her og på the guardian. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefanb Posted February 22, 2018 Report Share Posted February 22, 2018 Så jævlig latterlig at vi ikke stiller med hjemmedrakter på hjemmebane. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius- Posted February 22, 2018 Report Share Posted February 22, 2018 For en horribel pasning i Forsvaret! Grøss Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefanb Posted February 22, 2018 Report Share Posted February 22, 2018 Welbeck fortsetter der han slapp forrige kamp. Herlig å se at en av våre yngre spillere får sjansen til å utvikle seg litt! Bare 27 år ennå, kan fortsatt bli den nye Henry altså! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius- Posted February 22, 2018 Report Share Posted February 22, 2018 Hehe welbeck er så fryktelig begrenset ja... han og Iwobi burde ikke være i nærheten av noe førstelag. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Polljen Posted February 22, 2018 Author Report Share Posted February 22, 2018 Unødvendige balltap. Ubesluttsomt angrepsspill. Surrer defensivt. Alt er som det bruker å være i Wengers Arsenal! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefanb Posted February 22, 2018 Report Share Posted February 22, 2018 Hehe welbeck er så fryktelig begrenset ja... han og Iwobi burde ikke være i nærheten av noe førstelag. Ikke enig med Iwobi, men Welbeck er bare.. ja. Aldri sett en "spiss" som er så unnvikende mot å faktisk være inne i boksen som det han er. Helt drøyt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
elx Posted February 22, 2018 Report Share Posted February 22, 2018 Welbeck fortsetter der han slapp forrige kamp. Herlig å se at en av våre yngre spillere får sjansen til å utvikle seg litt! Bare 27 år ennå, kan fortsatt bli den nye Henry altså! Begynner å bli rimelig lei av at sånne spillere får sjanse på sjanse.... Giroud 100 ganger bedre enn Welbeck noen gang kommer til å bli.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefanb Posted February 22, 2018 Report Share Posted February 22, 2018 Begynner å bli rimelig lei av at sånne spillere får sjanse på sjanse.... Giroud 100 ganger bedre enn Welbeck noen gang kommer til å bli.. Det er jeg enig i. Eneste grunnen til at jeg likte Welbeck tidligere var fordi han jobbet beinhardt og var en latterlig hurtig spiller. Nå har han mistet veldig mye av farta si, så er ikke akkurat mye han klarer å bidra med lenger. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius- Posted February 22, 2018 Report Share Posted February 22, 2018 Tribunen idag reflekterer spillet på banen. Rett og sett glissent begg steder Link to comment Share on other sites More sharing options...
Polljen Posted February 22, 2018 Author Report Share Posted February 22, 2018 Fortjent ledelse!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
elx Posted February 22, 2018 Report Share Posted February 22, 2018 Velfortjent.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius- Posted February 22, 2018 Report Share Posted February 22, 2018 Selvmål faktisk Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius- Posted February 22, 2018 Report Share Posted February 22, 2018 Haha. Arsenal er gøy dere! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Polljen Posted February 22, 2018 Author Report Share Posted February 22, 2018 På vei ut av Europa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefanb Posted February 22, 2018 Report Share Posted February 22, 2018 Holding og Kolasinac gjorde seg virkelig fortjent til lønna der. Fy faen for noen klovner. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.