Jump to content

2018.02.22 Östersund (H) Europa League


Polljen

Recommended Posts

  • Replies 81
  • Created
  • Last Reply

Jesus. Seriøst: Sånn går det når man spiller med spillere som ikke gidder å gi 100%.

 

Er vel nesten heller at de ikke klarer mer enn dette.. Dette er rett og slett topp nivået..

Helt latterlig at vi har så mange DÅRLIGE(langt under middelmådig til PL) spillere i klubben...

Link to comment
Share on other sites

 

Er vel nesten heller at de ikke klarer mer enn dette.. Dette er rett og slett topp nivået..

Helt latterlig at vi har så mange DÅRLIGE(langt under middelmådig til PL) spillere i klubben...

 

Ikke enig i den du. Jeg har sett samtlige av de spillerne her spille adskillig mye bedre enn det de har gjort i dag. De er ikke skrudd på. Er dessverre noe vi har sett skje under Wenger så latterlig ofte.

 

De er ikke forberedt og ikke konsentrerte. De gir faen rett og slett majoriteten av de der ute.

Link to comment
Share on other sites

Det er flere spillere i dagens Arsenallag som ikke er av en kvalitet som holder høyt Premier League nivå, men samtlige Arsenal spillere på banen skal være gode nok til å dominere et svensk lag som er i oppkjøring til ny sesong.

 

Det våre spillere trenger er en fast, kreativ lederskikkelse på benken (og gjerne en på banen også).

Link to comment
Share on other sites

Det å ryke ut av EL bekymrer meg egentlig ikke, og hadde det eventuelt skjedd hvis vi stilte et lag hovedsaklig bestående av akademispillere så hadde jeg nok ikke vært så kritisk, men i dag har vi kun "førstelagsspillere" på banen.

 

Jeg tror faktisk at akademilaget kunne gjort det bedre i dag, der ville det i det minste blitt vist mer innsats.

Link to comment
Share on other sites

Problemet nå er nok at man ikke «tørr» å sette på unggutta siden man nå trenger de erfarne og etablere utpå der. At vi selger Giroud og ikke annonserer welbeck som salgsobjekt før det engang er bare trist. For er forferdelig begrenset spiller, har jo ikke farta engang lenger. Hva skal man med en som ikke eier ballkontroll eller har avslutninger, som attpåtil har Mista farta?

Link to comment
Share on other sites

Holding og Kolasinac gjorde seg virkelig fortjent til lønna der. Fy faen for noen klovner.

Synes ikke Kolasinac gjør noe spesielt feil på det første målet. Det er horeibelt av Holding ogseøvfølgelig klarer Chambers å styre den inn. Elendig av han også.

 

Mål nummer to beviser hvorfor jeg mener Chambers knapt holder norsk 3. div nivå.

 

Flaut å se på - selv om jeg er sikker på at vi går videre.

 

BE

Link to comment
Share on other sites

@Marius

 

Welbeck har jo Arsenals største kvalitetsstempel, nemlig Wengers tiltro.

Det er ikke første gang at Wenger SKAL bruke en konkret spiller, koste hva det koste vil.

 

Jeg har hatt sansen for Welbeck, men de siste månedene (både før og etter skaden) så har han vært svak.

Link to comment
Share on other sites

Der kom målet... men se på posisjoneringen til spillerne... alle løper inn mot mål, legget går i område uten spillere, der jeg mener vi skulle vært med noen. Bare flaks at de presterer å bomme på ballen, så skal Kolasniac ha ros for roen ved å finne åpning der.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...