Jump to content

2018.02.22 Östersund (H) Europa League


Polljen

Recommended Posts

  • Replies 81
  • Created
  • Last Reply

Veldig få lyspunkter selv om vi såvidt karrer oss videre.

Iwobi hadde en ok andreomgang syns jeg. Mkhi sleit men var lenge han og Wilshere som var de eneste som skapte noe som helst. Wilshere falt veldig av etterhvert og ble bare traskende rundt når Östersund hadde ball. Welbeck sliter selv om han hadde et ok forsøk mot slutten av kampen. Kolasinac hevet seg veldig da Xhaka kom innpå og reddet oss med en bra avslutning med høyra. Bellerin gjør merkelige valg både fremover og bakover. Holding og Chambers fra himmel til helvete gjennom hele kampen. Noen gode involveringer, noen elendige som fort kunne ført til mål i mot.

 

Elneny vår beste? Men det sier mer om resten enn om han..

Link to comment
Share on other sites

Iwobi har egentlig det meste som skal til. Men jeg syntes han ligner på welbeck når han skal nærme seg mål. Han har uansett mye bedre overblikk og enkelte av stikkerne hans er nydelige. Han jobber også bedre enn førstnevnte, men ser som sagt, ufattelig klossete ut inne i 16-meteren

Link to comment
Share on other sites

PS: Tar tilbake alt jeg har sagt om Giroud de siste årene. Alt annet enn Welbeck ass. Østersund sin spiss er enkelt bedre, og tjener sikkert 1/100 av hva Welbeck gjør.

---

 

Jepp. Giroud er soleklart en langt bedre spiss. Hvordan Welbeck i første omgang kan tillate seg å forsøke å chippe på den sjansen han får når han selv, og ikke minst laget, virkelig trenger et mål, det er et så mørkt at det alene nesten kvalifiserer til salg. Hvorfor ikke banke den opp eller i lengste som enhver annen spiss ville gjort..

 

Der var det ferdig ja, vi klarer pokker meg å tape hjemme mot et Østersund i oppkjøring. Herlig generalprøve før finalen! God natt

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...