Polljen Posted December 17, 2017 Report Share Posted December 17, 2017 Crystal Palace Arsenal Onsdag 28. Desember 2017, 21:00. Selhurst Park Premier League - 20. serierunde Kampen vises direkte på TV2 Sport Premium Siden undertegnede er på juleferie på det tidspunkt denne tråden normalt skulle startes og at jeg også da ikke har med meg datamaskin (kun håndhold utstyr) så starter jeg denne kamptråden noe vel tidlig. Hvis jeg får mulighet så skal jeg prøve å oppdatere tråden med skadesituasjonen og eventuelt et forslag til lagoppsett ett par dager før kampstart. Link to comment Share on other sites More sharing options...
gunnersfan Posted December 27, 2017 Report Share Posted December 27, 2017 I og med at Ramsey og Monreal er ute ville eg ha kjørt med desse 11 fra start; Cech Koscielny - Mustafi - Kolasianac Bellerin - Wilshere - Xhaka - Maitland-Niles Sanchez - Lacazette - Ozil Link to comment Share on other sites More sharing options...
Polljen Posted December 27, 2017 Author Report Share Posted December 27, 2017 Jeg har fundert litt på hvilket lag jeg ønsker å starte med og hvor mye vi skal ta sjansen på å gamble. CP er et lag som vi burde ha god kontroll på, men de har ikke tape noen av de siste åtte kampene. Det har dog blitt mange uavgjorte, fem av de åtte kampene. siste tap var mot Tottene 5. november. Jeg ønsker å spare Kos i denne kampen, med det skyldes ikke at jeg mener at han er for dårlig etter noen litt svake kamper. Det skyldes helt og holdent at jeg ikke ønsker å ta noen sjanser med Kos i forkant av kampen mot Chelsea 3. januar. Edit: jeg hadde glemt kampen mot WBA på nyttårsaften, så jeg ble litt usikker på i hvilken kamp Kos bør hviles. Jeg velger å stå på mitt opprinnelige forslag, og hvis dette fungerer bra så må Kos gjerne hviles også nyttårsaften. Hvem skal da erstatte Kos? Jeg velger å ta en "råsjanse" og velge Chambers. Jeg har generelt vært ganske skeptisk til Chambers, men han har vist takter i det siste for EL-laget som gjør at jeg rangerer han foran Holding i stopperrangeringen. Jeg velger også å forsette med fire backs linje. Coquelin synes å være frisk så jeg velger å ta han med som en "backup" for stopperne. Xhaka får en kamp på benken. Jeg har under meget sterk tvil valgt å starte med Sanchez. Han var på sitt aller dårligste i de første femti minuttene mot Pool, men han var også sterkt delaktig i opphentingen like etterpå. Mitt forslag: Cech Bellerin - Chambers - Mustafi - Kolasinac Wilshere - Coquelin - Maitland-Niles Özil Lacazette - Sanchez Wenger kommer til å starte med dette laget (tror jeg): Cech Bellerin - Kos - Mustafi - Maitland-Niles Wilshere - Xhaka Iwobi - Özil - Sanchez Lacazette Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simbad Posted December 28, 2017 Report Share Posted December 28, 2017 Cech Debuchy-Chambers-Mustafi-Kolasinac Niles-Coq-Wilshere Özil Lacazette-Welbeck Link to comment Share on other sites More sharing options...
joppe Posted December 28, 2017 Report Share Posted December 28, 2017 Jeg tenker litt sånn at herfra og ut, så bør Wenger starte med spillere som er tiltenkt roller i klubben i fremtiden. Sanchez kan spiller med reservene eller u-18 gutta, eller foresten hold han langt unna u-18 gutta, så han ikke sprer gift i tankene til ungutta. Joda Sanchez er en dyktig spiller og ville gjerne hatt han med videre, men når ting er som de er, vil jeg egentlig ha han så langt unna laget som mulig, for det virker ikke som han sprer rundt seg så veldig mye positivitet og glede, det kan fort bli gift for klubben om det ikke er blitt det allerede. Så la fremtidens Arsenal få rikelig med spilletid, la de få gjøre feil, det vil nok gagne oss i fremtiden. Arsenal består nok i beste velgående både etter Sanchez og Wenger. Akkurat nå virker de begge å hemme Arsenal. De som har et overdrevent romantisk forhold til Wenger får bare ha det, men det Wenger har gjort med Arsenal siste 10 årene er langt fra imponerende. Man kan gjerne si at hverken Klopp eller Pochetino har ikke vunnet noe med Liverpool og Tottenham, men de viser progresjon og handlekraft, som virker være mangelvare hos Wenger siste årene. Om de lykkes vil tiden vise, men skulle de også lykkes og vi fortsatt sitter på gjerdet, blir veien opp enda tøffere og lengre. Men når sant skal sies så er det i motbakke det går oppover. Wenger har kjøpt gode spillere med store navn, men uten å virke å ha en klar plan på hvordan man skal bruke dem på best mulig måte. Link to comment Share on other sites More sharing options...
bergkampje Posted December 28, 2017 Report Share Posted December 28, 2017 Frykter det verste i denne kampen, skal vi ha sjanse på topp4 må selvfølgelig denne kampen vinnes. Tror i så fall det blir på håret, ser for meg en jevn kamp. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simbad Posted December 28, 2017 Report Share Posted December 28, 2017 Det jeg håper mest på er at Wenger har baller til å benke Bellerin og Sanchez. Og egentlig Xhaka også Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius- Posted December 28, 2017 Report Share Posted December 28, 2017 Xhaka har startet alle kamper, med Ramsey ute er det nok rimelig sikkert han starter her også vel? Ellers ønsker jeg meg bellerin og alexis ut selv. Synd vi ikke har Giroud klar så han og lacazette kunne prøvd seg sammen forran. Iwobi kan også godt benkes imo Link to comment Share on other sites More sharing options...
Polljen Posted December 28, 2017 Author Report Share Posted December 28, 2017 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ben Elfen Posted December 28, 2017 Report Share Posted December 28, 2017 Selv med middelmådige Chambers på banen bør vi vinne denne kampen. Lykke til. Håper vi ikke ligger under 2-0 etter ti minutter. BE Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius- Posted December 28, 2017 Report Share Posted December 28, 2017 Ett greit lag, ett par klippekort der men ellers Ok. Uvanlig svak benk syntes jeg. Men alt avhenger ikveld av hva slags Arsenal som dukker opp på banen 21.00 Link to comment Share on other sites More sharing options...
antonius_blok Posted December 28, 2017 Report Share Posted December 28, 2017 Gir mening å starte med Chambers når Benteke står på motsatt og er 60 cm høyere enn Mustafi. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rosicky07 Posted December 28, 2017 Report Share Posted December 28, 2017 En sakkosekk på 38 år i mål . Bare å skyte ikveld gutter Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius- Posted December 28, 2017 Report Share Posted December 28, 2017 Starter like uinspirert som vanlig dessverre. De ser farligere ut på det lille de er fremme mens vi ser totalt ufarlige ut i angrep Link to comment Share on other sites More sharing options...
antonius_blok Posted December 28, 2017 Report Share Posted December 28, 2017 Mustafi! Fullt fortjent 0-1! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ulfagrafr Posted December 28, 2017 Report Share Posted December 28, 2017 Kjempelurt og godt utført skudd av Lacazette. Våkent av Mustfi! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius- Posted December 28, 2017 Report Share Posted December 28, 2017 Tok seg opp siste tiden ja. Mer besluttsomhet og direkte spill. Ikke den voldsomme balltrillinga Link to comment Share on other sites More sharing options...
elx Posted December 28, 2017 Report Share Posted December 28, 2017 FYFAEN for en pasning Alexis!!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius- Posted December 28, 2017 Report Share Posted December 28, 2017 Skal ikke stå på innsatsen til alexis så langt.. jobber sykt hardt både frem og tilbake. Ikke ofte Link to comment Share on other sites More sharing options...
antonius_blok Posted December 28, 2017 Report Share Posted December 28, 2017 Endelig litt finspill! Et par-tre klasseangrep som hadde fortjent en bedre skjebne. Synes vi ser mye bedre ut med Wilshere sentralt. Bør så definitivt få ny kontrakt, og la oss be om at han samtidig holder seg skadefri. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simbad Posted December 28, 2017 Report Share Posted December 28, 2017 Så fryktelig enkelt... Link to comment Share on other sites More sharing options...
elx Posted December 28, 2017 Report Share Posted December 28, 2017 Vi skulle ha leda med 3 og 4 mål, nå er det uavgjort.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simbad Posted December 28, 2017 Report Share Posted December 28, 2017 Står og sover Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rosicky07 Posted December 28, 2017 Report Share Posted December 28, 2017 Dette har et sett før, dette taper vi Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius- Posted December 28, 2017 Report Share Posted December 28, 2017 Bellerin er forferdelig! Helt utilgivelig ræva defensivt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.