Jump to content

2017.11.05 Manchester City (B)


Polljen

Recommended Posts

  • Replies 94
  • Created
  • Last Reply

At Cech ikke redder straffer har jeg intet problem med, de fleste målvakter sliter med det. Men Cech viser fremdeles hvilke feberreddinger han kan komme med og hvis Arsenal mot formodning tar poeng i dag så skal Cech ha en stor del av æren der.

Link to comment
Share on other sites

Tapet var forventet. Vi gjør juniorfeil og startoppstillingsfeil nok en gang. Hvorfor starte med Sanchez på topp? Hvorfor la Ramsey få lov til å tømme midtbanen på 0-0 gang på gang? Hvorfor er det ingen som presser De Bruyne når han går med ballen rett utenfor vår 16-meter?

Hvorfor stoppe opp før det er blåst (joda, det var en soleklar offside, men man lærer som junior å spille til fløyta går!)?

 

Samme type feil om og om igjen. I dag er innsatsen bra og vi blir slått av et bedre lag, men de samme tabbene fortsetter...

Link to comment
Share on other sites

1000 dager siden vi tok en seier mot top6 (eller 4) lag i ligaen borte..

 

..og vi noterer 10 tap i serien i kalenderåret 2017..

 

Isolert sett en helt grei prestasjon i dag. Vi er på høyde med City i deler av kampen, selv om de hele veien synes å ha et gir til når de trenger det. Straffesparket er helt feil. Og det er offside på to mann på 3-1.

 

Men. Nesten hjelper ingen mann av (eller på?) hesten. Ei heller nye unnskyldninger. Bunnlinjen viser nok et tap i serien, nok et tap for et topplag, 3 nye baklengs. Tabellen viser 12 poengs avstand etter 11 kamper.

 

Mon tro hvor lenge Wenger skal få holde på å levere disse middelmådige resultatene. Og mon tro hva Gazidis og co finner på den dagen han forsvinner. Ingen av tankene gjør meg lystig til sinns, må jeg innrømme.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...