Polljen Posted December 21, 2016 Report Share Posted December 21, 2016 Arsenal West Bromwich Albion Mandag 26. desember 2016, kl 16:00. Emirates Stadium Premier League, 18. serierunde Kampen vises IKKE direkte på TV2 Sport Premium / Sumo, men går i opptak på Premium 2 kl 18:15 Etter en begredelig uke, der laget har vist en tafatt holdning og gitt fra seg ledelsen i to påfølgende kamper så er det bare en fullstendig "revansje" på hjemmebane som er akseptabelt. (Og når jeg sitter på tribunen 2. juledag så forlanger jeg full innsats (underholdning) fra våre spillere/ledere). Jeg setter ikke opp noe forslag til lagoppstilling, det blir vel omtrent som vanlig, men det er på tide å få se om Lucas er det bomkjøpet mange mistenker eller om han kan bidra med noe for Arsenal. Ingen av våre kanter imponerer for tiden, Özil er totalt ute av det og Alexis tror jeg spiller for mye og har fått noen "kakker" så jeg frykter en skade der i nær fremtid, Vi trenger en skikkelig vitamininnsprøytning i de fremre rekker, jeg vet dessverre ikke hvor den skal komme i fra. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simbad Posted December 21, 2016 Report Share Posted December 21, 2016 Hvis ikke vi går på en bra rekke med kamper nå, kan fort 4.plassen være i fare også. Jeg forventer nå å se et lag som er dritforbanna på seg selv og går ut med blod på tann de neste 2-3 kampene. Wenger burde hyre inn Keown igjen, om ikke som trener, iallefall som motivator Link to comment Share on other sites More sharing options...
Polljen Posted December 21, 2016 Author Report Share Posted December 21, 2016 Hvis ikke vi går på en bra rekke med kamper nå, kan fort 4.plassen være i fare også. Jeg forventer nå å se et lag som er dritforbanna på seg selv og går ut med blod på tann de neste 2-3 kampene. Wenger burde hyre inn Keown igjen, om ikke som trener, iallefall som motivator Ja, vi går inn i en periode der vi møter lag vi bør slå, eller rettere sagt må slå for i det hele tatt ha grunnlag til å tenke topp fire. Fra 2. juledag og ut januar så møter vi i PL: WBA (H), CP (H), Bournemouth ( , Swansea ( , Burnley (H) og Watford (H) (i tilegg Preston ( i FA 3. runde og også en eventuell 4. FA-runde). Det blir et heftig program i januar med 6 til sju kamper før vi 4. februar skal til brua og møte ligaens topplag (Chelsea). På de seks PL-kampene fra 2. juledag til 31. januar så bør vi være så nær opp til en poengfangst på 18 poeng som overhode mulig (egentlig bør vi ha 18 poeng). Jeg har ingen ting i mot Keown inn i en rolle, men uansett så trenger vi en eller annen slags motivator inn i systemet, for denne evnen som Wenger var mester i tidligere, synes han nå å ha tapt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
gunnersfan Posted December 21, 2016 Report Share Posted December 21, 2016 Ut i fra kampprogrammet til dei laga som ligg framføre oss på tabellen så er det kun 9 poeng som gjelder når julekampane er over. Men held me fram som mot City og Everton så blir ikkje WBA nokon lett match. Litt rullering på laget skader sikkert ikkje... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rosicky07 Posted December 26, 2016 Report Share Posted December 26, 2016 Vil se Lucas fra start idag Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius- Posted December 26, 2016 Report Share Posted December 26, 2016 Lucas er ikke i Wenger tanker ser det ut til. Men så kan det sies at dette nok er en god kamp for giroud. Pulis lag ligger bakpå og med lite bakrom får man neppe like godt bruk for farta. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tapapa Posted December 26, 2016 Report Share Posted December 26, 2016 Er Målkåt skadet? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Polljen Posted December 26, 2016 Author Report Share Posted December 26, 2016 En litt kjølig dag på Emirates i dag, men likevel å foretrekke fremfor stormen hjemme på Vestlandet i dag ?..... Forhåpenligvis så skaper gjengen på banen litt varme i dag. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius- Posted December 26, 2016 Report Share Posted December 26, 2016 Theo er skadd. Minor calf Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rosicky07 Posted December 26, 2016 Report Share Posted December 26, 2016 Noen som har stream???? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rosicky07 Posted December 26, 2016 Report Share Posted December 26, 2016 Merkelig hvordan vi ikke ska slå innlegg når giroud spiller Link to comment Share on other sites More sharing options...
elx Posted December 26, 2016 Report Share Posted December 26, 2016 Merkelig hvordan vi ikke ska slå innlegg når giroud spiller Faen meg trist å se på. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius- Posted December 26, 2016 Report Share Posted December 26, 2016 WBA er farligere enn oss i angrep. Vi har powerplay uten mål og mening. De får halvsjanser hver gang (få) de kommer fremover. Dessuten ikke ett jæ#{%% innlegg mot giroud. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rosicky07 Posted December 26, 2016 Report Share Posted December 26, 2016 Syns vi e svak i mye av det vi driver med . Banespillet er dårlig , siste 3 del er hinsides dårlig. Vi gjør det lett for WBA å ligge i rammen. Øzil må slutte å være en jævla gratis passasjer utpå her. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rosicky07 Posted December 26, 2016 Report Share Posted December 26, 2016 Hvordan i helvete er det et gult kort på giroud???????dommerene i England er direkte svak Link to comment Share on other sites More sharing options...
elx Posted December 26, 2016 Report Share Posted December 26, 2016 Hvordan i helvete er det et gult kort på giroud???????dommerene i England er direkte svak Tror han snakker det på seg. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius- Posted December 26, 2016 Report Share Posted December 26, 2016 Xhaka min beste i første. Hatt noen nydelige stikkere og krossballer. Ellers fryktelig ræva igjen. Altfor lite tempo og ingen vilje. WBA får det som de ønsker. Giroud snakket på seg det kortet ja. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Polljen Posted December 26, 2016 Author Report Share Posted December 26, 2016 Det var dessverre lite som varmet på matta. Samme gamle stanginga frem for målet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius- Posted December 26, 2016 Report Share Posted December 26, 2016 Glissent på tribunen idag? Eller er det bare i pause Poljen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefanb Posted December 26, 2016 Report Share Posted December 26, 2016 Skal ikke score om dagen vi.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius- Posted December 26, 2016 Report Share Posted December 26, 2016 Skyter forster god nå Link to comment Share on other sites More sharing options...
elx Posted December 26, 2016 Report Share Posted December 26, 2016 Vi burde hatt et par mål nå.... Men Ben Foster har vært i form-.- Link to comment Share on other sites More sharing options...
elx Posted December 26, 2016 Report Share Posted December 26, 2016 På tide med Perez, og kanskje ramsey? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius- Posted December 26, 2016 Report Share Posted December 26, 2016 Wenger bytter ikke før 70 vettu. Og gjerne bestemt på forhånd Link to comment Share on other sites More sharing options...
elx Posted December 26, 2016 Report Share Posted December 26, 2016 Wenger bytter ikke før 70 vettu. Og gjerne bestemt på forhånd Så sant så sant, er dog lov å håpe;p Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.