Jump to content

2015.11.21 West Bromwich Albion


Polljen

Recommended Posts

West Bromwich Albion westbromwichalbion.png?2012-13 arsenal.png?2012-13 Arsenal


Lørdag 21. november 2015, kl 16:00. The Hawthorns.


Premier League, 13. serierunde


Kampen vises direkte på TV2 Premium / Sumo



WBA er ikke walkover på egen hjemmebane, men det er likevel en kamp vi må vinne.



Når det gjelder skadesituasjonen så er det kun Bellerin som er tilbake i laget til denne kampen. Slik jeg forstår Wenger på pressekonferansen så er Ramsey og OX nære ved å være klar, men som han sa "I don't think they should play this game". Når det gjelder Walcott så anslo Wenger at han er ute ytterligere en til to uker.



Siden Bellerin er klar så velger jeg å ta han med i mitt oppsett, men jeg ser ikke bort i fra at Wenger lar Debuchy starte og Bellerin henvises til benken, og kanskje ville det vært den smarteste løsningen.



Det er litt uenighet på forumet om Sanchez bør spille eller ikke. Jeg er i utgangspunktet av den mening at han bør hviles (kunne dog være på benken), men mangelen på gode offensive kantspillere gjør at jeg er særdeles usikker.



Jeg vil IKKE ha med Campbell fra start (noe jeg tror Wenger er uenig i), og jeg mener at både Flamini og Gibbs er bedre valg som kantspillere, problemstillingen er om kantene blir for svake hvis Sanchez utelates og Gibbs og Flamini tar hver sin kant. Så av den grunn så går jeg i mot min "overbevisning" og velger å starte med Sanchez på banen. Jeg har valgt å la Flamini ta høyre kant, men det er også et reelt alternativ for meg å flytte Sanchez over til høyre og la Gibbs ta venstre kant.



Når det gjelder stopperplassen så er jeg svært usikker på hvem som bør starte/hviles.



Cech


Bellerin - Gabriel - Koscielny - Monreal


Cazorla - Coquelin


Flamini - Özil - Sanchez


Giroud




Link to comment
Share on other sites

Enig med deg i mye her, men ser ingen god grunn til at Mertesacker som har hatt hvile i hele landslagspausen ikke skal spille denne, mens Koscielny som har spilt 2 landskamper i tillegg til belastningen psykisk ved å ha vært i Paris på Fredag skal være med her. Stopperparet vårt i denne kampen bør definitivt være Mertesacker og Gabriel.

Link to comment
Share on other sites

Hadde vi hatt en god midtbanespiller som kunne tatt over for Coquelin hadde det ikke vært så ille, men som jeg sa i sommer.. kriminelt av Wenger å ikke hente inn en DM til. Hvis Coquelin blir ute en stund nå så kommer vi til å slite.

Link to comment
Share on other sites

Mye rart bakover i dag. Bellerin virker ikke helt på hugget og Per har feilberegnet et par ganger... Utrolig kjedelig å se Coq gå ut med skade, men Arteta har klart seg ok så langt.

 

 

Elendig forsvarsspill... Måtte jo komme.... 1-1...

Link to comment
Share on other sites

Haha fy faen. Så tryner Cazorla SELVFØLGELIG.

 

Litt av en mentalitet i dette laget. Svikter alltid når det gjelder.

 

Edit:

 

Vil forresten påstå at det hadde vært bedre å kaste inn Jeff enn Campbell. Campbell har et veldig bra venstrebein, men bortsett fra at han jobber bra defensivt så er han knapt nok en middelmådig spiller på alt annet.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...