Guest GuanXi Posted May 8, 2005 Report Share Posted May 8, 2005 Begynte å følge Arsenal i løpet av vinteren 77/ 78. Den gang var det syv sesonger siden klubben vant liga- og cupgull. Ventet et drøyt år før klubben sikret cupgull mot Man Utd i -79- finalen. Måtte deretter vente ytterligere åtte år før GG førte klubben til ligacupseier og senere til ytterligere suksess. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jazze Posted May 8, 2005 Report Share Posted May 8, 2005 ble Skikkelig fan etter Cup trofeet i 1994 da Arsenal slo Parma med 1-0 etter scoring av Alan Smith...var jo synd året etterpå da med Zaragoza og Nayim da (sier ikke mer) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gooner4ever Posted May 8, 2005 Report Share Posted May 8, 2005 Begynte å følge Arsenal rundt jula 1970 og ble mega fan i løpet av Mai mnd 1971! Så jeg måttte vente i 5 mnd på mitt 1st trofe Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest espenstoele Posted May 8, 2005 Report Share Posted May 8, 2005 Jeg valgte Arsenal da jeg var 7 år gammel. Grunn: de hadde det kuleste emblemet (kanoner er fascinerende for 7 år gamle gutter Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sir John Posted May 8, 2005 Report Share Posted May 8, 2005 3-4 måneder sånn rundt om. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kjellus Posted May 8, 2005 Report Share Posted May 8, 2005 Ventet i 2 år, fra 1985 til Liga-cup seieren i 1987. Link to comment Share on other sites More sharing options...
gooner14 Posted May 8, 2005 Report Share Posted May 8, 2005 jeg ventet i et halvt år fra julen i 1993 (da jeg var 2 og et halvt )og til europacup tiumfen i 1994. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mmaelan Posted May 8, 2005 Report Share Posted May 8, 2005 3 lange år før vi slo United i 1979. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Polljen Posted May 8, 2005 Report Share Posted May 8, 2005 Var 7 1/2 i 1971, cupfinale mot Liverpool. Var så vidt begynt å følge med på engelsk fotball. Hvorfor jeg valgte Arsenal, vet jeg egentlig ikke. Kanskje var det navnet!!! Arsenal høres mye finere ut enn Liverpool. Men etter det var det bare en klubb, selv om jeg ikke fulgte så mye med de første årene. De siste 15-20 årene har interessen bare blitt større og større. Det eneste skår i gleden er at jeg IKKE har sett kamp på Highbury enda. Men det er vel et år igjen med den muligheten, så da SKAL det bli minst en tur til det aller helligste....... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kim Posted May 8, 2005 Report Share Posted May 8, 2005 Jeg ventet i 1 sesong, da jeg begynte å følge med Arsenal i starten av 86/87-sesongen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ashcole3 Posted May 8, 2005 Report Share Posted May 8, 2005 ventet vel i 3 år før vi fikk vært første trofe. ble arsenal-fan allerede som 3 åring. brydde meg vel ikke noe særlig om hvem som vant, bare å følge i pappas fotspor. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ahmad Posted May 10, 2005 Report Share Posted May 10, 2005 Jeg heier enda ikke på Arsenal.... Men følelsene mine er litt sterkere enn da jeg først hækket meg inn på forumet! Så jeg har ventet 2 måneder på trofè... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bergkampboy Posted May 10, 2005 Report Share Posted May 10, 2005 Jeg ble Arsenal-fan på slutten av 94/95- sesongen. Jeg måtte dermed vente i tre år! Da vant vi The Double! Link to comment Share on other sites More sharing options...
piscator Posted May 10, 2005 Report Share Posted May 10, 2005 Ble supporter sommeren 1970, og måtte vente et snaut år før klubben vant et trofe. Ja, de vant attpåtil to! Deretter ble det 8 magre år før Pat Rice kunne heve FA-cuppokalen. Ligagull måtte jeg vente 18 LAAAANGE år på (eller eighteen f***ing years som han sa i filmen tribunefeber!). Link to comment Share on other sites More sharing options...
Paddy Posted May 10, 2005 Report Share Posted May 10, 2005 Tidlig i 95/96 sesongen, så til høsten er det 10årsjubileum. Blei dermed to sesonger uten trofè før 97/98. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.