Jump to content

Arsenal sign Lamps


Tusmo

Recommended Posts

  • 3 weeks later...

Sant skal sies at Lampard tidligere i sesongen var meget svak. Er i en god periode nå, men før det var han ikke på langt nær like god. Er tidvis klasse, men det er ikke uten grunn til at Chelsea har vært betydelig svakere de siste par årene nå som Lampard for alvor har begynt å alderen sin..

 

En god innbytter/rotasjonsspiller, men jeg tviler på at Lampard vil si ja til det. Vil kreve høy lønning og attpåtil går det nå rykter om at Chelsea allikevel vil tilby han ny kontrakt.

Link to comment
Share on other sites

Sant skal sies at Lampard tidligere i sesongen var meget svak. Er i en god periode nå, men før det var han ikke på langt nær like god. Er tidvis klasse, men det er ikke uten grunn til at Chelsea har vært betydelig svakere de siste par årene nå som Lampard for alvor har begynt å alderen sin..

 

En god innbytter/rotasjonsspiller, men jeg tviler på at Lampard vil si ja til det. Vil kreve høy lønning og attpåtil går det nå rykter om at Chelsea allikevel vil tilby han ny kontrakt.

Har 1.5 millioner i uka fra før. Må MINST halveres før han er aktuell for oss. Ville vært en god signering og er jo en spiller som kan skyte knallhardt nesten uten fart(slik som Poldi også kan). Ser ikke helt hvor han skulle spilt dersom han skulle hatt en fast rolle. Lamps er en god målscorer, men holder Wilshere, Cazorla og Arteta over han pdd. Hadde vært ekstremt lærerikt for Ramsey om han skulle komme tror jeg. Aaron har jo noe av den samme evnen til å komme i gode posisjoner, men mangler avslutningene.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...